Könnyedén motorozható, jól megy, szép és nem is drága. A VTR250 sikerének útjában csak a káeurópai sznobéria áll.
Nem néz ki jól, nem néz ki rosszul; úgy nagyjából nem is néz ki sehogy.
Címkék: yamaha, midnight, star, 950
Vastag sugárban szembehugyozik a divat szelével − lengyel prolimotorral tett csodát Szakál.
Nem vagyok egy nagy robogó-fan, de annak a hétnek minden percét élveztem, amit az Sw-T400-zal töltöttem. Kis híján megtértem, de aztán mégsem.
Akinek kevés a pénze, és azt hiszi, a tuningolt gép alig jobb vagy gyorsabb, mint a széria, most gyorsan vágja fel az ereit, úgy kíméletesebb lesz a halál.
Címkék: yamaha, r6r, 2007, trix-m
Önjelölt egykerekező-bajnokok figyelem: ezt a motort huligánkodásra találták ki. Gyors, erős és zseniálisak a fékei.
A Gladius a Suzuki új, középkategóriás roadstere és az SV650 utódja. Kellemes, szerethető bringa, és nem csak a V2-es vibrációi miatt.
Mi ez a szar? – kérdezte Zsolti, a nagy fikagép. – Hú, de jól néz ki! A legjobb a nyerge. Vajon szívja a vizet? Mindegy is, nagyon jól néz ki, kéne!
Kit érdekel a kátyú a kanyar közepén? Ha hiszünk ebben a motorban, az életünket is bátran rábízzuk Alaszkától egészen az Antarktiszig.
Nem vártam tőle sokat. Annyira, hogy elsőre észre sem vettem: motoron ülök. Ebben persze az állandó esőnek is része volt, meg az előítéleteknek is. A leglenézettebb motorkategória egyik gyöngyszeme: Honda CBF 125.
A Guzzi annak való, aki szereti, hogy a lába között leng egy óriás V2-es - a sok simulékony motor között ritka az ennyire karakteres gép.
Teljesen, koncepciójában is új motort csinálni nem egyszerű ujjgyakorlat. Az Aprilia tudja ezt a legjobban, akinek a MotoGP-be fejlesztett háromhengeres prototípusa akkorát bukott, hogy kis híján csődbe rántotta az egész céget.
Hová tűntek az eredeti GSX-R 750-ek? Összetörtek, elpusztultak vagy megégtek, összetörve, elpusztítva és megégetve azokat, akik rajtuk ültek.
Kamaszként többet ábrándoztunk róla, mint a szomszédasszony formás hátsójáról. Azóta felnőttünk - a nő megöregedett, és a Simson sem ér már sokat.
Hegyet másztam a túrasportmotorral. A kalandnak ára volt, ropogósra sütötte a golyóimat.
Elméletben álmaim motorja lenne: igényes, egyedi naked, ami nem túl erős, nem túl nehéz.
Ma még csak egy 125-ös robogó, tehát nem nagy szám, de rövidesen kiemelt szerephez juthat a Cygnus a Yamaha kínálatában. Autósok, figyelem!
Kemény terepre nem való, aszfaltra van jobb is. Ereje nincs, cserébe viszont takarékos– higgyék el, van aki pont ezt keresi.