A Honda az első
Tegnap este Brüsszelben a Honda - a
motorkerékpár gyártók közül elsőként - bemutatta 2003-as
modelljeit. Úgy tűnt, hogy a fuvarozó cég pontosan este 8 órára
megérkezett a szállítmánnyal.
A konténerbontás a TotalBike szeme előtt történt meg, így
bizton mondhatom, nem maradtunk le semmiről.
Elsőként a Honda krosszgépei szabadultak ki a
dobozok fogságából. A
hírek beigazolódtak. A négyütemű nagyendúró mellé szegődött egy
szintén négyütemű kisendúró, az XR125L.
Robogó fronton újdonság az SCV100 Lead , ami négyütemű motorjával és 1500 euró alatti árával csábítgatja az életunt autósokat. Robogó viszonylatban egyre inkább a nagy kerék a trendi, a szintén négyütemű, 125 köbcentis az Innovát szánták Hondáék az frissjogosítványos vagányoknak. Az óriásrobogó-kedvelők örömére pedig 2003-tól ABS-es a Silver Wing .
Az eredendően amerikai piacra szánt VTX1800
óriás cruiser tavalyi debütálásval egyetemben máris hiányozni
kezdett egy kisebb verzió. A vágyakozó motorost egy Woodoo varázsló
szánta meg: tam-tam dobok kíséretében, csirketollakat dobálva esett
transzba, mire materializálódott az áhított gép, a
VTX1300S . Épp csak magunkhoz tértünk a révületből, jött a bölcs
tanács: Ne mássz olyan sziklára puszta önerőből, ahová felvisz egy
Varadero. Főleg, ha olyan gusztusos, mint az új
XL1000V .
Persze az utolsó konténerben volt a rakomány
legérdekesebb része. Az
új CBR600RR -t elénk gurító rakodómunkás ki is lehetett volna
más, mint a MotoGP fenegyereke, Valentino Rossi. A 600-as
szupersport gép külsőleg valóban nagyon hasonlít a világbajnok
RCV211V motorjához, de a brigádvezető kérdésére, hogy a CBR-t vagy
az RCV-t választaná, Rossi határozottan a Repsol Hondára mutatott.
A külsőleg-belsőleg megújult CBR600RR technikai részleteibe kicsit
később merülünk majd el, egyelőre annyit, hogy könnyebb lett,
erősebb, és határozottan szebb.