Új MotoGP csapat a láthatáron
MotoGP 2003-as szabályai várhatóan igazán különleges motorgyülekezet állít a rajtrácsra. A Honda, a Ducati, a Kawasaki, a Suzuki a Yamaha, és az Aprilia mind indítanak gyárilag támogatott csapatot. A verseny szabályai értelmében nem esélytelenek a kisebb csapatok sem.
A 25 éves motorváz készítésben óriási tapasztalatokkal rendelkező Harris cég, és a WCM MotoGP csapat összefogásából csak jó kerülhet ki, hiszen egyik társaságtól sem áll távol a versenyzés.
A felhasznált motorblokk alapjául egy módosított Yamaha R1 blokk szolgál. A WCM blokk tervezését Dave Hagen vezeti. A nyugat-sussexi mérnök az egyik legjobban csengő név a négyütemű versenymotorok fejlesztői között. Elkészültek a dugattyúk, a szelepek, a vezérműtengelyek. A beépített alkatrészek alapján erőben nem fog hiányt szenvedni a motor.
A tesztelés kezdetén mért 180 LE-s maximális teljesítmény az elkészült motoron 200-ra, vagy még többre is rúghat. A pályatesztek februárban kezdődnek, valószínűleg két pilótával, de a versenyzők személyét, és a csapatot támogató szponzorokat egyelőre még nem nevezték meg.