MotoGP 3 - Ütközésig húzd a botkormányt!
A THQ kiadásában február 27-én megjelent a MotoGP játékprogram
legfrissebb változata. A fejlesztő továbbra is a japán Namco
játékkészítő cég, amely a MotoGP rendezőitől megszerezte a MotoGP
Hivatalos Játéka címet. Ez az egyik leginkább élethű játékprogram a
motorverseny-szimuláció műfajában. A régebbi verzióknak létezett
PC-s és XBox-os változata is, egyenlőre más platformokra az új
változat nem került bemutatásra, de dolgoznak rajtuk a fejlesztők.
A játék teljesen igazodik a 2003-as MotoGP szezon leendő
csapataihoz. A fejlesztők belerakták az új gépeket, az új csapatok
és versenyzők színeit, neveit, belekerültek az új pályák és még
több játékmód közül választhatunk. Mostantól akár négyjátékos
üzemmód mellett élhetjük át a hétvégi MotoGP futam digitális
újrajátszását, saját kedvünk és ügyességünk szerint alakítva az
eredményeket. A 16 GP pálya mellé további 20 egzotikus versenypálya
került a programba. Továbbfejlesztették a már eddig sem rossz
vizuális megjelenítést, a fékezéshez kérhetünk segítséget a géptől,
és a pilóta nézőpontjának versenymódja is sokat javult.
Japánban már a boltokba került a játék, és ráadásul az interneten a fejlesztők létrehoztak egy oldalt, amely nyilvántartja a legjobb időket adott pályákon, külön száraz vagy vizes, illetve szimulációs vagy arcade játékmódban. Az amerikai és európai megjelenésére sajnos még várnunk kell, de utána remélhetőleg magyar elektronikus GP pilóták nevétől lesz hangos az eredménytábla.