Valentino Rossi replika robogó
A Honda bemutatta a Dylan 125 robogójának új színváltozatát, a már
meglévő hatféle színkombináció mellé. Korábban már kihozott a Honda
egy Rossi replika robogót, a kis 50 köbcentis X8R-S alapjaira, de
az még az 500 köbcentis NSR500 mintájára kapta replika ruháját.
Most azonban az új összeállítás a többszörös világbajnok, Valentino
Rossi Honda Repsol RC211V motorjának fényezése alapján készült. A
sportos Dylan 125 jól illik a Rossi által képviselt életérzéshez,
mivel a Honda a modern, sportos automata géppel a fiatal városi
vásárlóréteget célozta meg. A 125 köbcentis, vízhűtéses négyütemű
motorblokk 13.7 lóerős csúcsteljesítményével elegendő erőt
szolgáltat arra, hogy néhány Rossira emlékeztető kanyarvételt
hajthassunk végre vele. Jó partner ehhez a merev acélcsőváz, a 13
colos könnyűfém kerekek, és a stabil futómű. A futóművet elől 33 mm
belsőcső átmérőjű, valódi teleszkópok, hátul pedig dupla rugóstagok
alkotják.
A hajtásról természetesen a robogóknál jól bevált automata röpsúlyos kuplung és ékszíj gondoskodik. A megállásról elől 220 mm átmérőjű tárcsa, és kétdugattyús féknyereg gondoskodik. A hátsó kereket egy 130 mm átmérőjű dobfék lassítja. 795 milliméteres magasságával az ülés bármilyen magasságú vezetőnek biztos talajfogást kínál. A Honda az utasról sem feledkezett meg: a kényelmes, osztott ülés két személynek nyújt elegendő helyet. A 125-ös robogó súlya 120 kg, ami jó néhány kilóval több, mint a hagyományos könnyűsúlyú 50-eseké, de azért remélhetőleg ezzel is méreteset lehet kanyarodni. A Dylan 125 nagyszerű eszköz mind a napi városi közlekedéshez, mind a városkörnyékről bejáráshoz, és Rossi Repsol replika fényezése messziről feltűnik az átlag robogó fényezések között.