Átdolgozott Triumph superbike

2003.11.25. 11:44

A Triumph a 2004-es szezonra kissé átformálta leggyorsabb sportmotorját, a Daytona 955i motorkerékpárt. Az újdonság vágott szemű reflektorokkal, átformált tükrökkel, újratervezett műszerfallal és farokidommal vág neki az újévnek. A grafikai feliratok felfrissültek, a légbeömlőket a motor színére fényezték. A 149 lóerő leadására képes superbike-ban háromhengeres soros blokk dolgozik. A 100 Nm nyomatékcsúcs mellett szinte az egész fordulatszám tartományban megfelelő mennyiségű tolóerő áll a pilóta rendelkezésére.

A már jól ismert aluvázon semmi sem változott, a 45 mm átmérőjű teleszkópvillák és a központi hátsó rugóstag szintén módosítás nélkül került az átdolgozott gépbe. A csodás 320 mm átmérőjű dupla első tárcsaféken és négydugattyús féknyergein nem volt már mit javítaniuk az angol mérnököknek. Hátra épp ezért elegendőnek bizonyult a 220 mm-es tárcsa.

A színek közt újdonságként vezeti be a Triumph a Jet Black (fekete) árnyalat speciális kiadását, de megmarad a Tornado Red (vörös) illetve Racing Yellow (sárga) a gyártási programban. A Jet Black szín speciális SE kiadásában a váz, a kerekek és a hátsó lengővilla egyedi fekete fényezést kap.