Japánban már élvezik

2009.04.08. 11:27

Európában újdonság, de Japánban régi ismerősnek számít a VTR250. A népszerű negyedliteres kategória egyik bestsellere ez, olyan ősöket mutat fel, mint a nyolcvanas években a kontinensünkön is népszerű VT250F.

Nem véletlen, hogy most érkezik ez a mindenes: részben a válság, részben a városi forgalom túlzsúfoltsága miatt megnőtt az igény az olcsó és gazdaságos, mindemelett dinamikus motorok iránt: a VTR pont ezeket tudja.

A blokkja négyütemű, felülvezérelt. A hengerek 90 fokot zárnak be, a keverékképzésről multiszenzoros PGM-FI befecskendező gondoskodik. A kipufogógázok kettő az egybe rendszerű csövön távoznak, oxigénszenzor, elő- és főkatalizátor is van benne – így könnyű az EURO-3 norma teljesítése. A VTR250 váltója ötfokozatú. Piros-ezüst, fekete-ezüst és fehér-matt ezüst színekben lesz kapható.

Magyarországi ára még nem ismert, de feltehetőleg kedvező, motorosbarát árképzéssel kerül majd forgalomba a Honda. Sajnos a tavaszi szezonra már nem jön meg; aki a pörgős és aránylag izgalmas negyedliterest szeretné, várnia kell augusztusig.

Kedves olvasóink, önök szerint melyik a legjobb kisköbcentis városi motor?