Hírek Hírek

Turbóezüst, versenysárga

2010.01.31. 11:09 - Zirig Árpád

 

A power-cruiser piac újabb ékszerrel gazdagodik. Akik szeretik a csillogást és a drágának látszó motorokat, figyeljenek. A New York Motorcycle Show-n bemutatták a Victory limitált kiadását: a Vegas mindössze száz példányban készül majd.

 

A motorja természetesen léghűtéses V2-es, 97 lóerős – ez az egyik legfürgébb gyári cirkáló. Nyomatéka tiszteletet parancsoló, 150 Nm. A luxusgépek visszaeső piacán az egyedinek és modernnek kinéző Victory sikeresen konkurálhat a Harley-Davidsonnal: sokan kedvelik a custom divatirányokra figyelő, szintén amerikai gyártót.

 

A tűzgolyóvörös, versenysárga, gyöngyfehér és turbóezüst színekben készülő motor ára 15999 dollár – rendelni február 15-ig lehet kizárólag az amerikai kereskedésekben.

   
Szóljon hozzá!

Kommentek

  • 2010.01.31 11:31:16átlagmotoros

    Ez nagyon szép gép. Bár nem kedvelem a stílust, de attól még tetszik, nem kicsit.

    Árpi: tudod, mindig én fikázom a címet fikázókat :D de most meg kell kérdezzem: hol van itt a HD legyőzése, amit a főoldalon írsz? :) Értem én, hogy az előző HD cikk nem hozta meg a várt kommentáradatot, de akkor is, na! :D

  • 2010.01.31 11:34:57morcosboci

    a HD-t nem cucc legyőzni, a Hondának is sikerült az új Fury-val

  • 2010.01.31 11:43:45Psziho

    nem tetszik!

    a kerekei mint a 80-as évekbeli yamaháké,a hátsó sárvédője mintha úgy lenne ráakasztva,az első lápa meg maga a bánatos tekintet

    ilyen cruiserek ezrével vannak a piacon,csak azok sokkal laposabbak-dögösebbek

    ez meg olyan esetlenül magas

    ha meg ekkora baszom elsőlámpát akasztottak rá,miért nincsen normális méretű hátsólámpa rajta,olyan mintha letörték volna

  • 2010.01.31 12:04:12Lacika1990

    morcosboci

    a HD-t nem cucc legyőzni, a Hondának is sikerült az új Fury-val

    az első ember akinek van szeme.teljesen egyetértek
    a fury olyan szinten modernizálta a chopper vonalat hogy az vmi hihetetlen.

  • 2010.01.31 12:56:35KaWaSaKi

    A blokk és a tank tetszik a többi gagyi. Power cruisernek igencsak gyenge az a 97 ló, ropi első villa az is viccesen nagy szögben áll egy kempingbicikli kerekével, és az a tárcsa..elárul mindent, hogy ezt mennyire szánták komoly power cruisernek.

  • 2010.01.31 13:26:53patemati

    Szerintem nagyon szép motor, és müszakilag is csúcs, bár a színösszeállításhoz lenne egy két szavam. Nem azért mondom, a piros meg a fekete nagyon jó együtt, dee nekem sima feketében jobban tetszene. Néha a kevesebb több.

  • 2010.01.31 14:12:52átlagmotoros

    KaWaSaKi: mi köze egy power cruiseren a villaszögnek a motor mivoltához? És mire nem elég a 97LE a 150nm mellett? Nyilvánvaló, hogy nem ezzel akarják beállítani a pályarekordot a HRingen, amire meg kitalálták, arra gyanítom, tökéletes lesz. Pózolni és a lámpáknál kilőni a nyomaték miatt vagy csak egyszerűen "krúzolni" egyet.

  • 2010.01.31 14:37:53hdspori

    A fényezés még csak-csak,de a motor nem tetszik!


    "a HD-t nem cucc legyőzni, a Hondának is sikerült az új Fury-val

    az első ember akinek van szeme.teljesen egyetértek
    a fury olyan szinten modernizálta a chopper vonalat hogy az vmi hihetetlen."

    Hát akkor nektek a varnyú mondja a szemgolyótokra hogy csecsebogyó!!! Kit győzött le a fjúri??? Örülhet a hazai díler ha 5 darabot el ad abból szánalmas occ utánzatból! Jééézus!!!

  • 2010.01.31 14:40:57NRG-->

    a blokk tényleg szép, azon kívül még bejön a kardán, hátsó ülés a háttámlával, a hűtőradiátor és a dobfék.

  • 2010.01.31 14:50:24ZON

    Az egyenes vonalzóval rajzolt váz és kipufogók durván elütnek a többi, íves részlettől. És az a "106" matrica...

  • 2010.01.31 15:10:43Merida001

    Legyőzte a HD-t?? Mivel? A (Peugeot):) 106-os matricával meg a robogós műanyag tükreivel, bringás villájával... az első "tájidegen" lámpáról nem is beszélve?? Ugyan már! Ilyen komolytalan színnel egyik komolyabb gyártó sem adja ki a mocijaikak... Elég lesz ebből az a 100db úgy érzem és úgy érzik ők is...Limitálás fedőnév ide vagy oda..

  • 2010.01.31 15:13:16weberpeti

    A blokk a tank az üllés talán még a hátsó sárvédö tetszik de a többi nem illik rá,. nagyon nem egyszerre böszme és virsli!

  • 2010.01.31 15:15:40morcosboci

    hdspori-azért mert te nem látsz tovább a HD emblémánál (hamarosan koporsóra festik annyira jó motorokat gyárt) még léteznek más motorok. Gondolom neked álmaid motorja a HD de csak a legócskábbat sikerült megvenni és már a "HOG" tagja lettél. Tetkód is van? Ostoba...

  • 2010.01.31 16:21:01hdspori

    Te mekkora GYÖKÉR vagy boci! Szerintem téged babettás korszakodban legyorsult egy Virago,amire persze azt hitted hogy HD,innen ered a komlexusod!Léteznek más motorok is? Tényleg? És milyen motort fikáztam én valamikor is kisköcsög??? Te vazze még a motortulajdonosok közt is a leghitványabb fajta vagy,ne is tagadd,ismerlek,ha színre lép egy új Maca,eladatja veled a motorodat,mert utazásra,meg vellnesszre kell a lóvé! És főleg olyan kis faszkalap ne ossza nekem az észt a motorokról,aki egy nagy múltú,több mint 100 éves motorgyárról azt mondja: "remélem csődbe megy"

  • 2010.01.31 16:22:05hdspori

    "p"

  • 2010.01.31 16:27:52Dr Genya

    Nem az én stílusom,de ha hozzámvágnák nem mondanék nemet.De ezt nem nekünk európaiaiknak csinálták,hanem az amcsiknak.Oda pedig bőven jó,és ott egy átlagember kb. félévi fizujából kijön.

  • 2010.01.31 16:32:51NRG-->

    legalább akkor hagyhatnátok a HD-t amikor nem arról szól a cikk! Inkább fikázzuk ezt a Victory-t, azzal legalább egy TB-ot olvasó tulajt sem sértünk meg! Én már edzek a tavaszi motorozásra, a fiaimmal szánkóztam.

  • 2010.01.31 16:46:52baowah

    NRG - tudtommal van.

  • 2010.01.31 16:49:17NRG-->

    "fikázzuk EZT a Victory-t" - ilyen aligha! Megint jól kivágtam magam?

  • 2010.01.31 17:17:01hdspori

    Igazad van NRG,de látod hogy valamelyik ökörszem mindig benyög valami okosat!És ki nyögte be? Hát az intelligens Honda tulajdonos,mert neki Hondája van és a Fjúri lenyomta a HD-t! A jó ég mentsen meg az ilyen szánalmas motorosoktól,és még azt is szóvá teszi a paraszt,hogy a legócskábbat vettem meg,és HOG,stb! De legalább az enyém bocikám,te meg nyögöd a 200 hónapos lízingedet,és ráadásul még a kezdőrészletet is az anyádtól kérted!!!

  • 2010.01.31 17:29:03dtk74

    A Victory nagy vágyam, egyszer lesz a garázsban. Majd ha elég öreg leszek a chopperhez, de még elég fiatal a Victory stílusához, ami nem igazán a heremelengető békés HD nyugalmát árasztja.

  • 2010.01.31 17:32:54dtk74

    hdspori! A nagy múltú motorgyárak is csődbe mennek. Lásd Norton, Triumph. Ha nem tudnak megújulni, nincs jövőjük. Néha át kell lépni saját korlátaikat )mint a Mercedesnek a szögletes korszakát), hogy ne csak szép emlék legyen. A Triumphnak sikerült, a HD most keresi az útját, legalábbis úgy tűnik. Reméljük rátalál.

  • 2010.01.31 17:34:26NRG-->

    a vonalvezetése pedig hasonlít a Fury-hoz.

  • 2010.01.31 17:35:32dtk74

    Egyébként vicces, de a hasznaltauto.hu motoros részlegén kívül sehol nem jegyzik a Victoryt. pl. motor.hu, hasznaltmotor.hu.

  • 2010.01.31 17:39:42JÁVOR

    Versenysárga és turbóezüst? Matrica? Kiknek csinálják ezt a motort. Akik ilyet vesznek nem hiszem, hogy valaha átlépik a szédítő 70-80-as tempót. Csak azért sem, mert az az egy soványka féktárcsa sok mindenre úgysem elég.

  • 2010.01.31 17:47:57NRG-->

    a 70-80-as tempót egy Simsonnal át lehet lépni, full dobfékkel! A 750 Shadow-al 120-130 játszva ment és nem volt életveszélyes.

  • 2010.01.31 18:04:14morcosboci

    tévedsz HD két motorom van és mindkettőt kp-re vettem. Semmilyen hitelem nincs és 8 éve boldog párkapcsolatban élek. Persze ezekhez semmi közöd de mint tipikus HOG-tag nyilván ilyenekkel kell foglalkoznod ha már a motort felszíjaztad az utánfutóra és a lógócsöcsü anyáddal készülsz az éves alsóörsi "motoros"találkozóra.

  • 2010.01.31 18:09:42tibita

    Nem olyan gáz ez a motor.....

    Arrafelé másként gondolkodnak a sportosságról és gyanítom, hogy a célpiac sem igazán Európa.

    A teljesítménye ebben a kategóriában viszont tényleg sportos

    Az meg szerintem egyáltalán nem baj, hogy "némi" színt is tettek a motorra.......hol van az megírva,hogy minden cruisernek feketének kell lenni?

    Ahogy elnézem a custom bike-okat, a motorépítők közül is sokan azzal kezdik,hogy "lekaparják" az egyenfeketét az alapmociról.

    Na ja, a világ szerencsésebbik felén,nem attól lesz "egyéniség" valaki, ha megtudja venni, nagynehezen, az alapmodellt.

    Ebben a kategóriában főleg, pont attól lesz egyéni egy "vas",hogy az alapból mit tud "faragni" a lelkes tulaj.

    A kiegészítőket meg pont "milliónyit" lehet találni "odaát" ha valakinek, annyira nem tetszik a gyári lámpa vagy bármi más.

  • 2010.01.31 18:10:31baowah

    boci, hdspori - mint az ovisok.

  • 2010.01.31 18:35:49xxxor

    Fú, ez tényleg komoly vita. Kéne egy ilyen virtuális "gyere ki a hóra" Szinte hallom a pofonokat, "nesze-nesze"
    Vagy egy high noon játék, ketten a főutcán, hat a tárban, egy a csőben, kabát félregombolva, kalap mélyen a szembe húzva, valahol egy szájharmónika szól, a szél görgeti az ördögszekeret a porban, kocsmáros a lengőajtóban felespoharat törölget, izzadtság gyöngyöz a homlokokon...

    A Victory egyébként szerintem egy vicc. Béna formák, hülye színek, nagy-nagy erőlködéssel szült jelentéktelen termék. Szerintem pár éven belül megérdemelten felejtjük el mindahányan.

  • 2010.01.31 18:36:09speedtriple

    csak egy csicsás vibrátor

  • 2010.01.31 18:52:06chiagochico

    Az összes Viktory amit eddig láttam ez jutott eszembe: Szép blokk a többi dráma, semmi harmónia. Ez a véleményem továbbra sem változott.

  • 2010.01.31 19:55:05Jobb la Tor

    Az ember színe fehér, a motoré meg fekete. Na jó, oldalkocsis lehet harcizöld :)

  • 2010.01.31 20:05:33kranführer

    Üljetek hondán meg hasonló jó gépeken meg victoryn, nekünk meg hagyjátok meg a (szerintetek nagyon szar), de szerintem NAGGYON JÓ!!! Harley motorokat. Egymás fikázása nem menő, így a szezon előtt.
    Egy kérdés: Ki mit hallott, mikor lesz már végre tavasz? Elvonási tüneteim vannak már...
    Üdv
    kran

  • 2010.01.31 20:10:20NRG-->

    én úgy hallottam(de nem 100%), márciustól májusig lesz tavasz idén. De ha kérdik nem én mondtam!!!

  • 2010.01.31 20:17:32xxxor

    A déli féltekén most nyár van. csak jelzem, hogy nem az időjárással van baj, hanem a pozícióval :)

  • 2010.01.31 20:24:41NRG-->

    akkor a pozíció monnyon le! Rohadjon meg és azt kell szidni!

  • 2010.01.31 20:36:39átlagmotoros

    Így van, rohadt pozíció, mit képzel, hogy elveszi a játéklehetőségünket!!!! Gyerünk az utcára, tüntessünk ellene!!!! :D:D:D:D

  • 2010.01.31 20:43:39Devil2

    Az embernek megfőnek a tökei néhány órás cirkálás után, két ekkora léghűtéses "reaktor" már elég hőt termel hozzá.

  • 2010.01.31 21:12:49Passat és Gilera

    De utálatos ez a chopper forma.

  • 2010.01.31 21:30:21NRG-->

    milyen? Malacorrú?

  • 2010.01.31 21:34:23pog ma thon

    Ez a motor egy baromság a power cruiser kategoria a Kawa 1.6 Mean Streak töl kezdödik( komoly radiális fékrendszerrel és 17" gumimérettel stb.) és H-D V rod, Suzuki 1.8 Intruder ,Yamaha 1.7 rod warior és talán ha már ö volt az első akkor Honda VTX 1.8. De ez a gép egy gics. Nem gyöz ez le semmit csak figyeld meg azt a féket elöl . Az egy LS 650-re jó ,talán.

  • 2010.01.31 22:42:42muz

    Nekem nem jön be,de a Victory legalább nem egy S&S vagy más H-D blokk másoló cég blokkját tette a vázba,mint pl. az Indián.Az már csak azért is szánalmas húzás volt mert épp a H-D-val szemben maradtak le a hadi megrendelésekről és mentek tönkre.

  • 2010.01.31 22:58:22lacac70

    Az american ironhorse már jó ideje csinálja ezt a förmedvény stílust, nem a honda találta ki a fury-val, de nem is a victory... nekem van igazi power cruiser-em (honda valkyrie rune) ez maximum egy power chopper...

  • 2010.01.31 23:08:57lacac70

    muz: Nem ismered az indian történetét szerintem... Egyébként meg van saját 101cc-s blokkjuk, ami se nem harley, se nem s&s másolat. Való igaz, hogy 1999-2001 között 88cc-s s&s blokkot használtak, de utánna már a sajátot. Mindkét indian-ból van egy-egy garázsban, úgy hogy hihetsz nekem.

  • 2010.01.31 23:23:06NRG-->

    erről a sok Indiánozásról eszembe jutott egy RózsaszínPitbull szám:

    Láncos, sapkás fiúk
    Apacsok, navahók, sziúk
    Indúljon be most a b...bár!

  • 2010.01.31 23:28:45NRG-->

    kérésre belinkelem!

  • 2010.01.31 23:39:17muz

    lacac70!

    Eszembe sem jutna fikázni az Indian-t(háború előttit),de a '99-es feltámadás az S&S blokkal nagyon nem volt szimpatikus. Valamint én úgy tudom,hogy mivel nem ők kapták a hadi megrendeléseket,polgári piacra viszont nem lehetett gyártani,ezért haltak meg.De szívesen veszem ha ,megosztod velem az ismereteidet.
    A két vashoz pedig gratulálok!

  • 2010.02.01 08:00:28konti10

    A szám az oldalán jelzi a helyét a sorban, a hasonló motorok között. Ránézésre. Sztán lehet, hogy ettől még jó menni vele.

  • 2010.02.01 08:07:31TéeSzElnök

    NRG!
    Tavaly a Faaker Seenél a HD találkozón láttam két Victoryt a drágább modellek közül - persze mind a kettőn magyar rendszám volt...

  • 2010.02.01 08:59:43baranyp

    "A gyári chopper is lehet szép:a Victory simán legyőzte a Harley-Davidsont."szépségben?Vagy miben?Ki volt a zsűri? :)

  • 2010.02.01 09:03:25nagyo78

    Nekem nem tetszik az a gigantomán hengerfej, ami azon a blokkon van. Maga a blokk szép, de valahogy aránytalan nekem azzal a kis hengerrel és otromba nagy hengerfejjel. Persze tudom, így lett szép magas, de akkor is.

  • 2010.02.01 09:58:46papító

    Az a helyzet,hogy szerintem ezeket a motorokat csak a feltűnési viszketegségben szenvedők veszik.Semmi újat nem mutat.A Honda meg igen-is elbaszta,hogy nincs 1000ccm-fölötti cruisere.Nekem sem kellene ez a fury.Viszont a Victory sem.Ellenben egy bömös cruiser valószínű érdekelne.

  • 2010.02.01 10:06:17NRG-->

    "Tavaly a Faaker Seenél a HD találkozón láttam két Victoryt a drágább modellek közül - persze mind a kettőn magyar rendszám volt..." - azok szerintem szlovákok voltak, csak itt akartak adózni a motor után!!!

    "A Honda meg igen-is elbaszta,hogy nincs 1000ccm-fölötti cruisere." - ???

  • 2010.02.01 10:40:27odb

    Több mint vicces ez a szín-névválasztás a járműveknél. Belegondolt valaki, hogy mi a fene jelentése van annak, hogy "turbóezüst"? Már a "versenysárga" is necces, de azt még tán kimagyarázzák.

  • 2010.02.01 11:02:13NRG-->

    Hondánál - "cukorkapiros" ?!

  • 2010.02.01 13:11:35intruderjani

    NRG-->

    a blokk tényleg szép, azon kívül még bejön a kardán, hátsó ülés a háttámlával, a hűtőradiátor és a dobfék.

    --- Nekem nagyon szíjnak tűnik, amit te kardánnak látsz...

  • 2010.02.01 13:21:03intruderjani

    A motorról meg annyit, hogy van majd 100 tagú ménes benne (meg 150 nm), a súlya is 320 kiló körül van és tesznek rá egy darab tárcsát előre. Katasztrófa....

  • 2010.02.01 13:39:37NRG-->

    Jani! Te ezt komolyan vetted?! HÚÚÚHA! Az fel sem tűnt hogy nincs is hátsó ülése, hűtőradiátora...?

  • 2010.02.01 14:16:01intruderjani

    NRG--> Többet nem veszlek komolyan...

  • 2010.02.01 15:38:01chopper

    Nem tenném rá a seggem így gyári állapotban ha nem muszáj, de a törötteket azért nézegetem, bizonyos stílusú építésekhez jobban megy a blokk formája mint a HD-blokké...2 éve itthon is készült egy Victory blokkos építés, Motor Show-n díjat is nyert és tényleg frankó lett. De gyárilag elég gyenge az tény. De hogy miért keresnek rajta néhányan fordított telót 8 dugós radiális nyergekkel, dupla tárcsával??? Elég az ami ott van, csak tudni kell használni...

  • 2010.02.01 19:21:30intruderjani

    chopper: ...Elég az ami ott van, csak tudni kell használni...

    --- Ja a pöcsömmel én is így vagyok, de a motor egy kicsit más téma. Bizonyára mindannyian kerültünk már olyan helyzetbe - akartunk ellenére is - amikor igazán kellett a fék. Egy szó, mint száz én nem tartom (tartanám) istenkáromlásnak ha dupla, nyolcdugós radiálisan felrakott nyereg+tárcsák figyelnének ezen a gépen...

  • 2010.02.01 19:36:11papító

    Bizony dupla tárcsa sem ártana.Nekem csak szimpla tárcsás a mocim ,de fele ennyibe sem kerül.Pár ezer km-er után úgy ráz a kormány,hogy nem lehet elengedni.Ha már fizetsz ,kapj mindenből tökéleteset.

  • 2010.02.01 19:40:03NRG-->

    egy jól működő szimpla tárcsa nem ok a rázásra, más lehet ott a gond.

  • 2010.02.01 19:47:46papító

    8-10e után érezhetően sőt láthatóan is félre kopik az első gumi.De persze jó magyar szokás,akkor még korán sem cserélem.

  • 2010.02.01 21:49:12NRG-->

    "Elég az ami ott van, csak tudni kell használni...

    --- Ja a pöcsömmel én is így vagyok, de a motor egy kicsit más téma. " - Jani, nagyot nőttél a szememben, az eddigi év poénja!

  • 2010.02.01 22:04:22lacac70

    muz: Az I. világháború alatt az Indian szinte teljesen átállt a haditermelésre. Az eredmény: sok és elégedetlen Indian-kereskedő, akiknek egész egyszerűen nem volt mit eladniuk. Közben egy Arthur Davidson nevű fiatalember, kiváló kapcsolatai révén, katonai és civil motorkerékpárokat egyaránt gyártott, és az elégedetlen Indian kereskedőket könnyedén bevonta a saját kereskedelmi hálózatába... és ezzel beleverte az első és egyben legnagyobb szöget az Indian koporsójába... összefoglalva tehát a dolgokat, pont a hadi termelés miatt ment tönkre az Indian és nem azért mert a Harley kapta a nagy hadi rendeléseket... A II. világháború kezdetén a cég anyagilag nem volt már olyan tőkeerős mint a Harley, mert az új fejlesztések és felvásárlások anyagilag megviselték az Indian-t. Többek között ezért is kapott jóval nagyobb szeletet a hadi megrendelésekből a Harley. A két háború közben még volt egy laza kis gazdasági válság, ahol az Indian majdnem elvesztette minden tőkéjét, de nem akarok itt senkit tovább fárasztani már az Indian történelemmel...:-))

  • 2010.02.02 09:06:02pannonkondor

    Lacac70
    A tények itt vajmi kevéssé érdeklik a hozzászólók jó részét. Bár tény, hogy most kisebb a tűz, mint azt várnánk a nagyszerű cím választás okán.
    A motorral kapcsolatban, meg csak annyit, hogy ebben a formájában igazi "Tutul" papa giccs. Ettől a formától nemhogy a Harley, de még a Keeway legyőzését sem várhatnák. A HD általam legrondábbnak talált gyári gépei is sokkal szebbek nála. Ahhoz kell egy igazi "halivudi" motorépítő hogy ilyen randára tudják alakítani.

    Chopper komám, a hightech fanok azt a szót, hogy egyszerű, nem ismerik. Nekik üzenem hogy az ilyen gépek fejlesztik a gondolkodást is, mert Gyöngyösnél ki kell dolgoznom, a fékezési stratégiát a Hungária körútra.

  • 2010.02.02 09:27:47NRG-->

    pannonkondor! Sok tényt te sem közöltél, mert a küllem az szubjektív, ez tény!

  • 2010.02.02 10:47:45Tsyga

    Chopper: a Gulliték féle Hadúrba például tényleg baromira beleillet a Victory blokk, pedig az a vázforma nekem nagyon nem jön be.

    De nem értem... Nekem a Fury sem jön be, meg ez sem formára...

    Aki a matricát szidja, az tudja, hogy mit jelent?

  • 2010.02.02 10:56:01NRG-->

    a teljesítmény és a nyomaték értékéből átlagolunk, majd kivonunk 17,5-t, így kapjuk meg a 106-ot!

  • 2010.02.02 11:37:57intruderjani

    @pannonkondor: "...Nekik üzenem hogy az ilyen gépek fejlesztik a gondolkodást is, mert Gyöngyösnél ki kell dolgoznom, a fékezési stratégiát a Hungária körútra."

    --- Nem veszem magamra, mert nam vagyok hájtekkfan, de szerintem ez a fajta hozzáállás nem nyerő, ha egy hirtelen helyzetet kell megoldanod - fékkel. Eléd még sose kanyarodtak ki gyökkettővel úgy, hogy szembe is tömött sorban jöttek? Én is szeretem fejleszteni kicsiny agyam, de az ilyen helyzetekben mindig csak az árok (ha van) vagy a fék tűnt megoldásnak. A féket szoktam választani, na ilyenkor nem mindegy a hatásfok. Ez egy példa, biztos mindenki tud hasonló mondani tapasztalatból...

  • 2010.02.02 16:00:16TéeSzElnök

    NRG!
    Ilyen hozzászólásaid: "a teljesítmény és a nyomaték értékéből átlagolunk, majd kivonunk 17,5-t, így kapjuk meg a 106-ot!", stb. a végén még ki fognak rugni. A könnyem is kicsordult, úgy röhögtem - a főnökömnek ez nem tetszett... :-D

  • 2010.02.02 16:31:54NRG-->

    valahol azt olvastam régebben azért 41 Talmácsi száma, mert a kedvenc száma a 14!!!
    Mi a f.sz köze van a 41-nek a 14-hez?! Kb annyi mint a fentebb említett 106 története.
    Ennyi erővel ha megállapodik valaki százezer Forintban, akkor ne csodálkozzon ha ezerszázat kap.

  • 2010.02.02 16:42:44Tsyga

    Hát ennek a 106-nak azért több köze van a motorhoz. És szerintem elég gáz, ha valaki pont ezt kóstolja be.

  • 2010.02.02 16:49:42NRG-->

    de úgyis kijön, hogy a 150Nm-ből kivonod a 97LE-t és beszorzod kettővel(merugyehát V2-es), és pont 106 jön ki.
    Szóval ennek a motornak szinte kötelező volt a 106-os rajtszámot adni, mert akárhogy számoljuk mindig ennyi jön ki! Kismókusok le is tesztelhetik: 97 osztva 150-el és beszorozva 163,91754-el akkor megint ~106 jön ki. Naugye!

  • 2010.02.02 16:53:01NRG-->

    nyálkástestű, gerinctelen, ingatlannal a hátán barátom, neked akkor milyen módszerrel jött ki a 106?

  • 2010.02.02 17:34:29chopper

    @NRG : Kezd szánalmassá válni hogy nem jössz rá magadtól miért 106 a 106...

  • 2010.02.02 17:38:51NRG-->

    vagy a legyártott 100-ból ez a 106-dik?

  • 2010.02.02 17:39:36NRG-->

    csak nem 106 éves a gyár és ez egy szép kerek jubileum?!

  • 2010.02.02 17:39:59chopper

    @ intruderjani : A féken ne nyissunk vitát, nekem bőven elég lenne, neked biztonság kell, no problem.
    Nem keveset megyek, nem kerülnek el a necces szituk sem, de még mindig megoldottam a gyári Twin Cam első fékkel, igaz fém fékcsövet használok, de itt vége is a tuningnak. Ez is simán megnyikkantja az első gumit, ergo majdnem túl jó.

  • 2010.02.02 18:37:00pannonkondor

    NRG

    A tényekkel kapcsolatban arra utaltam, hogy a HD fikázókat a másoktól hallott, vagy olvasott hírek, kitalációk vezérlik a kommentek írásában és nem a tények.
    A fékről meg csak évődtem, én két újjal is állóra fékezem a szar egydugós első fékemet. Igaz nekem is fém fékcső van elöl. A japánok is egy tárcsával szerelték a régebbi modelleket, de sok újat is. Pl. a Shadow-kon legendásan szar a fék. Állítólag. Nem én mondom. Egy Hayabusára biztos kell a jó fék, ha háromszázzal megy valaki, ötvenhez meg jó az egy tárcsa is.

  • 2010.02.02 18:45:51NRG-->

    a 750 Shadow-al 130-al is lehet biztonságosan közlekedni, ezt saját tapasztalatból mondom, attól többel meg azzal nem élvezetes, de itt azért jóval nagyobb nyomatékról, teljesítményről, lökettérfogatról(106! Tsyga,Chopper!!!) beszélünk. Én egy ilyen motoron elvárnám a dupla tárcsát, mert úgyis lesz aki kiaknázza mind a 106 köbinch (Tsyga,Chopper!!!) lehetőségeit.

  • 2010.02.02 20:40:01Tsyga

    energe feltalálta a spanyol viaszt nagy nehezen.

    Amúgy a Marauderen is csak olyan "épp elég" kategóriás a fék, 1.4-es illetve 1.5-ös Intruderről meg ne is beszéljünk...

  • 2010.02.02 20:42:40NRG-->

    és még le is buktam, ó mondd(!!!) hogy jöttél rá?

  • 2010.02.03 08:36:12intruderjani

    Srácok, bővítem a listát: a 800-as intruderen a legnagyobb katasztrófa a fék. Tapasztalatból beszélek, sajnos. Én nem megyek sokat - kb 8-9K kilométert egy szezonban - viszont az egydugós tárcsa+ dobfék + 280 Kiló motor + én 90 kiló + asszony 60 kiló + 15 kiló málha nem a legütősebb kombináció. Szerintem. Én örülök, ha nálatok oké a fék, vitatkozzunk csak itt még 40 év múlva is, de nekem valamit kezdenem kell a "fékhelyzetemmel" és alaphangon szólok le minden egytárcsás megoldást. Mert sokat kipróbáltam és idáig mind trágya volt. Ez ennyi, nekem.

  • 2010.02.03 08:46:24NRG-->

    én a gyártók logikáját nem értem, sorozatgyártásba berakni egy dupla tárcsát a szimpla helyett filléres dolog a motor árához képest, miért spórolnak ezen? Ez aminek minden járművön túlméretezettnek kellene lenni. Mert az OK, hogy a hétköznapokban elegendő, de ha pl hegyi útra megy az ember akkor ez fog legyengülni, a Shadow-n úgy éreztem, mintha gumiból lenne a bowden bemelegedés után. Ne az átlag felhasználóra méretezzék, extrém helyzetekre is, itt nincs biztonságiöv, légzsák(kiv.GoldWing!), karosszéria, ha gond van csak erre számíthatunk, meg az életbiztosításra, amit úgyis lenyúl a biztosító!

  • 2010.02.03 08:56:28NRG-->

    sőt! Én utcai motorokra alapból ABS-t szerelnék, ezirányba azért látszik a fejlődés, lásd VT1300CX és a többi Honda modell.

  • 2010.02.03 09:24:40intruderjani

    @energe: Támogatom a Honda ez irányú törekvéseit. A probléma, hogy motoron elég egyszer elkúrni valamit és vége. Sajnos a motoros oktatás olyan, amilyen, többé-kevésbe mindannyian az utakon tanulunk/tanultunk meg "motorozni" (forgalomban motorozni). Én is úgy vagyok vele, hogy ráhagyás kell(ene) a fékekre, és a biztonság mindenek előtt való (persze a túl erős fék, rossz használat mellett a "motoron maradást" nehezíti...) Mindannyiunkat várja haza valaki és ha beüt a szar, leggyakrabban a féknek köszönhetjük, hogy hazaérünk. Ahogy olvastam idáig, a legnagyobb "dícséret" amit egy egytárcsás rendszer kapott az az "elég az" volt. Szerintem egy "épp elég" fék, meg egy szar helyzetfelismerés-helyzetkezelés kombináció könnyedén végzetes lehet. És senki ne higgye, hogy mindig, minden helyzetet ugyanúgy tud kezelni (fékezni), emberek vagyunk, nem gépek.

  • 2010.02.03 10:20:06NRG-->

    13-14 éves koromban egy mini-Rometet nyűztünk, barátom apjáé volt és azon a hátsó fék (kontrás bicaj után azt használtuk inkább) egyből blokkolt(antiABS), bármilyen sebességnél egy ponton fogott, de akkor a kerék beállt. Tudott érdekes dolgokat művelni, de ezt azért írtam, mert choppernek állítólag a jó fék "simán megnyikkantja az első gumit" és janinak is szól, mert egy fék lehet "túl erős", csak jól adagolható legyen!

  • 2010.02.03 10:43:29intruderjani

    @energe: igen igazad van, az adagolhatóság roppant fontos, de sajnos inkább csak egy "erős" fék(ek)nél van nagyobb jelentősége, egy trágya féket adagolhatsz, ahogy akarsz, nem sok minden fog történni (vészhelyzetben legalábbis). Mindegy, a lényeg, hogy értjük egymást.

  • 2010.02.03 12:59:53chopper

    @intruderjani : Ja hogy kismotorral akarsz 2személlyel, csomaggal túrázni? Úgy persze hogy kevés a fék...de gondolom nem is veretsz nagyon vele, bár ezt a típust én is ismerem elég jól, kicsi nejemnek van egy ilyenje, csak 750-es. Én mondjuk úgy ülök rajta mint majom a köszörűkövön a nyamvadt 180 centimmel, de amikor néha kerülök vele, egész jól szedi a lábát, meg meg is áll ha kell. De ez egyértelműen női méretű motor, 50-60 kilót meg elvisz szépen és meg is állít sztem.

  • 2010.02.03 13:26:26NRG-->

    egy 750-800-as már kismotor, akkor a 600-as robogó!? Viszont ezek a "kismotorok" menetteljesítményben ugyanazt tudják mint az általad 'nagymotornak' titulált 1200-es, 1600-os stb monstrumok! Én a 190cm-el sem éreztem majomköszörűnek a Shadow 750-et, csak rájöttem ez a kategória nekem zsákutca. A mostani meg mégkisebb, legalábbis a hely ahol kuporognom kell.
    Ne háborodj fel a HD-t fikázókon, ha te is azt csinálod, sőt a HD-n belül is! Lehet te a legegszerűbb, ősi technikát kultiválod, de a modern cuccok hidd el nem olyan szarok, mint amilyennek beállítod!

  • 2010.02.03 13:49:15intruderjani

    @chopper: Még eddig nekem is mindig megállt, de ez messze nem jelenti, hogy elégedett vagyok a fékberendezésével. Mellesleg szarásig van nyomatékkal, nem érzem, hogy kicsi lenne. "Rendes" méretű motort meg majd veszek, ha lesz miből. Nem vagyok az a hitelfelvevős fajta (anélkül meg elég nehéz).

  • 2010.02.03 14:13:16Tsyga

    Chopper: :)

    A 750-esben voltak erősebbek amik 60 Le környékén mozogtak, szóval a 800-as lehet gyengébb... De nem kell meghízni, és a 800-assal is lehet túrázgatni... :D Én legalábbis már 4 éve ezt teszem... ;) (bár az VZ, amin a fék ugyanaz szerintem, mint a Trudin, csak épp könnyebb, meg máshogy adja le a teljesítményét.)

  • 2010.02.03 22:15:30chopper

    @NRG : Ne legyen már fikázás-fóbiád...igen,a VS750 kismotor, mivel nem nagy...egy HD WLA 750 még kisebb, mégis imádom, sőt a minirigát is ha már itt tartunk.Igen, a legegyszerűbb, ősi technikát kedvelem a legjobban, de semmi bajom az újdonságokkal, asszem az FZ6-omon is dupla tárcsa van elöl,mégsem cseréltem le dobra.:)

  • 2010.02.03 22:19:35chopper

    Nem cikizni akartam a motorodat, én is kerülök néha egyet a nejemével,teljesen rendben van. A nyomatékkal kapcsolatban asszem kicsit tapasztalnod kell még, mert ami a Trudikban van az csak amolyan nyomatékocska...de ennyi ccm-ből erre telik,kész.Én nem mondtam hogy vegyél másik motort, pláne nem hitelre, ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz :)

  • 2010.02.03 22:21:34chopper

    @intruderjani : az előző Neked szólt,bocs. Ja, még a fékhez : ha nem tetszik a gyári,akkor irány a bontó és v.melyik speedmotor elejével meg lehet vadítani otthon is a fékhatást.

  • 2010.02.06 22:30:46llegal

    Nagyon csúnya ez az új divathullám. Chopperben a fat boy az alap, és hogy ezeket a sikoly elsőlámpákat minek erőltetik máig nem értem....

  • 2010.02.07 08:47:33hdspori

    Fat Boy: elöl-hátul vastag 16-os telikerék,alacsony és széles kormány,alapból lapos felépítmény! Nem éppen a stílus tiszta csopper jellemzői! Persze most vitatkozhatnánk,hogy kinek mi a csopper,úgyhogy inkább nem is szóltam!

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 
hirdetés