Harley – kimásztak a gödörből?
2010.07.21. 09:55 - MTI
Jelentősen, több mint háromszorosára nőtt a Harley-Davidson második negyedévi adózott eredménye elsősorban annak a hatására, hogy nyereségessé vált a pénzügyi ágazata. A cég negyedéves adózott eredménye 71,2 millió dollár lett az egy évvel korábbi 19,8 millió dollár után.
A részvények tavaly 8 centet értek, most már 30-at. Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 59 cent lett. A szakértők kisebb, 41 cent részvényarányos eredményre számítottak.
A bevétel 1,14 milliárd dollár lett, nem változott a tavalyi második negyedévhez képest. Az elemzői várakozásokban minimálisan kisebb, 1,13 milliárd dollár bevétel szerepelt.
A Harley-Davidson pénzügyi ágazatának a negyedéves profitja 60,8 millió dollár volt az egy évvel korábbi 90,5 millió dollár veszteség után – úgy tűnik késve, de sikerül kilábalniuk a válság okozta komoly gödörből.




Kommentek
2010.07.21 10:51:02Tigrisszív
Szépek ezek a HD-k, de én úgy vagyok velük, mint az elefántokkal. Nézegetem őket, de otthonra nem kéne. :D Persze igazából savanyú a szőlő, ha meg tudnám fizetni, biztosan szerválnék egyet.
2010.07.21 11:45:47szunyii
Tigrisszív!
Egyetértek
2010.07.21 12:30:09kiisb
Én meg úgy vagyok ezzel a HD mizériával, hogy már csak azért se! Hogy lehetnék egyéniség, ha mindenkinek olyan gépe van, mint nekem? Talán rózsaszín bakanccsal??? (Broáf)
2010.07.21 12:38:56paca78
Amiért kéne egy Harley: a V2 bestiális dohogása. Amiért nem: azok az emberek, akik ma Magyarországon Harley-n ülnek/ülhetnek. (Tisztelet a kevés kivételnek.) Valahogy nem szimpik. Én maradok egy vidéki bácsi a városban, üdv az MZ Trophy 125-ről.
2010.07.21 12:42:36ZON
..."nyereségessé vált pénzügyi ágazata"...
Persze, mióta onnan is kirúgták Hagyóékat.:)
2010.07.21 13:23:32hovarju
@kiisb: "mindenkinek olyan gépe van, mint nekem" - menj ki akkor egyszer egy találkozóra, ahol van pár száz HD-t egy helyen. Nem fogsz két egyformát találni. Még a tankembléma sem egyforma rajtuk, csak nagy ritkán.
@paca78: "Amiért nem: azok az emberek, akik ma Magyarországon Harley-n ülnek/ülhetnek" - sajnos ez a nagy magyar igazság. A közvélemény ezért utálja a HD-seket, és végső soron a HD-ket is.
Pedig aki már vezett mondjuk egy kb. 1500-as V2-es HD-t, az tudja, mekkora érzés.
Japán rizshajtaású kefiresdobozosok, inkább ne reagáljatok erre. Ti sosem fogjátok ezt megérteni.
2010.07.21 14:05:24kriszlc4
Én erre csak azt tudom felhozni, hogy az igazi fanatikus eredeti öslakosú amcsi haverom azt mondta.Veszel egy new H D-t, a vételárát mégegyszer ráköltöd különdöző föleg motorikus/gyujtás,dugó,karbi,vezmü tengely stb/alkatrészekre és akkor lesz egy megbizható jó mocid!Amugy sajna mitosz az egész!Valamit csak tudhat mint H D szervizes!!!
2010.07.21 14:11:05nikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Hmm. Ha belegondolok, a két képen levő két suna sem jönne rosszul. Motor nélkül inkább elvagyok. :D
2010.07.21 14:41:36Csizirájder
@hovarju
Ne keltsünk felesleges feszültséget ilyen "rizshajtású kefíresdoboz" kijelentésekkel. Én sem fospisztolyoztam le a Dévi Herlidzonokat. :) A sportmotorosok - és itt nem csak az utcai "kefíresdobozosokra" gondolok, hanem a többi old- és youngtimer versenyzőre, cafe racer-, dirt track-, motokrossz rajongóra és még sorolhatnám- sosem fogják megérteni a chopperezés és a hozzá tartozó életérzés és mítosz lényegét, mint ahogy fordítva sem fog menni a dolog. Ennyi.
2010.07.21 14:49:09nehogymárne
a csajok nagyjából rendben vannak, a motorok nekem nem jönnek be.
ez a harley-nem harley hitvita már kurvára fáraszt. emberek, észérvek alapján az egész motorozás hülyeség, de tiszteljük már a másik hülyeségét annyira, amennyire elvárjuk, hogy a mienket elnézzék! mekkora feeling - mondja az egyik, te meg odaállnál centivel megmérni? én japán riszkályhákra gerjedek, de velem nem közölte a jóisten, hogy nekem lenne igazam. hát veletek?
2010.07.21 14:57:13KaWaSaKi
Az átlag "Japán rizshajtaású kefiresdobozosok" 100ezer km mennek el, a fospumpa amerikai, de kínai minőségű Hánydle Dávidzonoknak meg 25 ezer után már majdnem kukaérett a hátsó szuper hütéssel ellátott hengerük.
"Harley – kimásztak a gödörből?" mikor lesz már az a cím, hogy: Harley - lemásztak a fáról?
2010.07.21 16:12:04Tsyga
Ha van egy egyedi motorom attól egyéniség vagyok? És amúgy ez ('egyéniség') pozitív vagy negatív jelző tulajdonképpen?
2010.07.21 16:12:36Tsyga
Amúgy a képeken egy csaj van, nem?
2010.07.21 17:10:37zurot
-Tsyga: Ne lombozz le! :))
Hmm.. biztos ikrek, tuti, hogy ikrek
2010.07.21 19:38:48szakey
Hovarjunak igaza van. Két egyformát nem látni, hisz sosem sikerül kétszer ugyanazt legyártania a gyárnak. Van, amelyiket sikerül rendesen lefesteni, de van olyan, ahol marad egy kis rohadás, van, amelyik már a hajóban szétesik, van amelyik kibírja a konténerből kipakolást.
A V2 dohogását sokkal jobban szemlélteti egy MT-1 vagy V-max. Legalább megbízható. A HD rendelhet ne a japóktól vagy az Aprilliától létrát.
2010.07.21 19:42:22papító
Ha lesz rá lehetőségem, én is veszek magamnak valszeg egyet.Remélem addig nem pusztul ki a cég(valószínű,hogy nem).Amúgy a mocikkal semmi baj ,csak sok pöcsfejnek van.
2010.07.21 22:30:58akos27
szakey!
A V-max esetleg duguláskor, vagy gyújtáshibával "dohog" V2-es beteg hangon... :)))
2010.07.22 00:39:48Egon Bondy
Ja hát a Harley első boomja a II. világháború veteránjai voltak (Hell's Angel), a második boom a vietnami veteránok lettek. Az öböl háborúsok inkább autót és Playstationt vettek. Jó ha sok a háború és résen vannak a HD-nél!
God bless America and HD Marketing Dept.!
2010.07.22 08:16:40ventura
-papító: Igazad van, tényleg sok pöcsfejnek van, de már csak a nagy számok törvénye alapján sokkal több pöcsfejnek van japán motorja!
NO H.O.G.!
2010.07.22 08:44:03pannonkondor
kriszlc4
Vagy te hazudsz, vagy a haverod, vagy csak kitaláltad az egészet. Szokásos , hallottam valakitől, hozzászólás.
KaWaSaKi
Amit írtál már egyszer kitárgyaltuk itt, de még egyszer leírom. A hír igaz, csak fordítva. A Harley megy el valójában nem száz, hanem több százezer kilométert, ellentétben a japán gépek néhány tízezer, esetleg százezer kilométeres futásteljesítményével szemben. És hogy senki ne feküdjön le hülyén a jelenlevők közül azt is elmondom miért. Az én 1450 köbcentis gépem 70 lóerő gyárilag, míg egy 600-as japán 130. Igaz az előbbinek 110 NM a nyomatéka, míg az utóbbinak jó ha hatvan. Már dereng valami ugye? Ami a japánban 4 mm, az a HD-ban 4 cm. Tisztul ugye? Az anyagminőség mindkét gépben kiváló, de ha húztál volna meg 6-os csavart valaha egy Kawában, és egy HD-ban is, aluminiumban, akkor te is éreznél különbséget, és nem a Kawa javára. És utoljára álljon itt egy példa, amit talán itt is megértenek néhányan. A fater mondta még nekem régen. Attól mert elbírsz 150 kilót, nem muszáj annyit cipelned, mert hamar megdöglesz, vegyél föl inkább 60-at, azt addig viszed amíg lemész a földről.
2010.07.22 08:46:31pannonkondor
Természetesen a hatos csavar csavar Hd ban nem hatos, mielőtt valaki kikezdene emiatt.
2010.07.22 11:08:38Tigrisszív
pannonkondor: Nem hinném, hogy hazudik, hasonló infóim vannak jenkiföldön élő ismerőseimtől. Nem ennyire durván azért, de hogy idézzem az egyik Carroltoni (Texas) ismerősömet: "Mindig van valami bizbasz szerelnivaló a gépen, sokan épp ezért szeretik. Lehet vele molyolni, s egy idő után nem a gyárnak köszönheted, hogy megy a motorod, hanem magadnak"
2010.07.22 11:37:17Quattro
pannonkondor:
Te se vagy százas,egy s4 600-ast hasonlitgatsz egy 1450-es HD-hez?
Miéert nem a saját kategóriájából válogatsz,Pl. XV1300-1900,VTX1300-1800,stb.
Ja,hogy azokkal szemben esélye sincs?
2010.07.22 11:59:56ventura
Quattro:
Az álltalad említett motorok mindegyike harley klón!
Ráadásul semmiben nem múlják felül, sőt! Olyan vízszintes nyomatékgörbéje mint a harley-nak egy japán klónnak sincs, és ebben a kategóriában csak ez a lényeg.
2010.07.22 12:25:20Quattro
ventura:
Szövegértelmezési gondjaid vannak?
2010.07.22 12:42:59Tigrisszív
Úgy tűnik...
2010.07.22 15:45:33lófax
:D
2010.07.22 18:20:02szakey
Igaz, a HD nem is képes megmunkálni anyagot 4 mm-ig. Ahhoz technológia kell. Könnyűfémet és műanyagot se nagyon tud, mert ahhoz is technológia és ész kell. És minek legyen négy cm, ha négy milliméter is elég? Az anyagminőséget meg ne firtassuk, nem a HD híressége. Ugye dereng valami má?
2010.07.22 18:58:04SevenHorse
Nem tudom nem láttam még hd szét szedve.De japán mocskot már eleget.Hányok is tölle.Ráadásul minden bizbasz arany árban van még a bontott is.A hd drága de legalább jo minöségü anyagok vannak benne szerintem ahogy az ára tükrözi???
2010.07.22 19:11:44szakey
Vegyél velorexet, ahhoz biztos ólcsó minden. Komoly motorok nem csóriknak való. A hd ára nem az anyagminőséget tükrözi, vagy ha ezt hiszed elég alacsony az igényed.
2010.07.22 20:06:57Gzula[HUN]
A több százezret futott HD olyan, mint az Isten. Mindenki arról beszél, de senki sem látta.
2010.07.23 00:51:02KaWaSaKi
De vannak több száz ezret futott HD-k. Csak nem saját erőből tették meg hanem valami 4 kerekű mögé kötve szépen letakarva :D. Mint tudjuk a HD-osoknál ez is már motorozásnak számít, de ne gázoljunk bele szegény lelkivilágukba ez az ő életérzésük amit mi soha nem értünk meg, mert nem adtunk 5 milliót egy amcsi ipari hulladékért.
2010.07.23 00:53:47d.zoli
egy kawáért meg 5ft-ot seeee!!!
2010.07.23 00:55:52d.zoli
nézd meg az eladásait és rájössz,hogy más is így gondolja!
2010.07.23 01:35:01vtx18
Hat ma megin raszedtek hogy dicsekeggyek ezzel a fostalicska vtxemmel :)
A barimnak 2008as fatfiuja van na az reszletkidolgozasban veri meg a rengeteg mart alubol epitett vtxet is. egyszeruen profizmus es semmi krom sporolas. Termeszetesen gyari allapotu.
Az is igaz hogy a vtx aluminiumaba mar a harmadik csavart szakitottam bele pedig csavarhuzoval vagtam utat magamnak a szuletesemkor. Vagyis egy et a hengerfely ontvenyebe.
meg az is igaz, hogy nyitott csovekkel a vtx hangja mint egy dohogo dizel mozdony de amikor egy masik barim bedurrantja a 883 asat akkor en inkabb ledoglesztem az enyemet, ertelmetlen jaratni, olyan mint Celine dion Metallica koncerten. Ahogy a kis 883as motorja pattog vibral,ki akar torni a vazbol, hat az minden jolelku gepeszben beinditja a pavlov reflexeket.
De! Ha en odatekerek a vtx szarvanak akkor az olyan erzes, mintha kontrollalhatatlan termeszeti erok szabadulnanak el, meg ket ev utan is gyozok beleborzongani. Azt mar ne is emlitsem,hogy 5ben csak 100km/h rol kezd igazan elszabadulni a pokol, 0rol 100ra majdnem ugyanannyi mint 100rol 200ra de a legellenallas az sokszorosa, ezert brutalisabb a filing. Ha ugyanezt probalod a kover fiuval ami alig marad el kobcentiben nagy lesz a csalodas egy japanrol visszaulve. 100km/h mar 300ford., palyatempot nincs is az embernek szive nyomni rajta, 160 meg mar csak nyoges. De hat a HD nem is errol szol ugye.
El is felejtettem mar mit akartam ebbol kihozni bassza meg! Talan semmit. En felnezek a HD funkcionalis zsenialitasara. nem valtoztattak meg az alap koncepciot mert ennek igy van lelke ahogy mukodik. Na csotok megyek is ejjeli gurulasra molylepkeket ragasztani
2010.07.23 07:24:39Tigrisszív
vtx, neked mekkora dumád van... Jó a képzelőerőm, át tudom érezni Celine Diont a színpadon, mikor a Metallica beröffenti a 20 000 wattot és rátapos a tortyogóra egy D kvint kiséretében... Háááááááááááá :DDDDDD
2010.07.23 09:24:04Gzula[HUN]
Komolyra fordítva a szót, azt el tudom képzelni, hogy USA-ban (Magyarországon biztos nem, itt ugyanez Pancsi fanoknál van) tényleg valaki tényleg még a WC-re is az own harley-val meg, és komoly túrákat megy vele, de ettől a megbízhatósága egy ilyen járműnek csupán vetekszik a már általam említett magyar motorral. Mellesleg benzinkúton a egy T5 ben könnyebb főtengelyt cserélni, mint egy kövérfiúban. Egyebekben Kawasaki, veled értek egyet. Motorostalálkozó előtt 1-2 km-rel trailerről motor le, majd begurulni - az egyébként meseszép, ezt nem vitatom - motorcsodával.
Aki meg nyomatékot akar, az vegyen MTZ 82-est.
2010.07.23 12:40:30LucziI
Ha nyomatékot akarsz? Scania R730, és az még megy is....
3500 Nm nyomaték, V8-as. :D
Na de csak az fikáza a HD-t akinek nincs, vagy nem volt...
Érdekes nekem sem volt, de mégis kedvelem. Pénzem nincs rá, de nem szólom le.
2010.07.23 12:43:15LucziI
A motorozás nem értelmetlen...
Utazni, túrázni vagy csak úgy gurulni egyet jobb mintha magadon cipelsz 1-2,5 tonnát. Gépkocsija válogatja...
A böhöm nagy X5ösben egyedül utazni - reális?
2010.07.23 15:39:45mickómaci
:D
2010.07.23 18:11:23szakey
Ne má, a hd csak 160-at bír??? Annyit megy a GS 500 is.
Nekem volt hd, nem döglöm érte, hála már nincs meg.
Eladási statisztikákról meg minek vitázni? Melyik gyár van szarban a honda vagy a hd? Júj de veszik azt a kövér fiút, majd belecsődöltek.
2010.07.23 20:30:21pannonkondor
KaWaSaKi
Az hogy neked fingod sincs az egészről már rég kiderült. Életérzésről meg csak a hozzád hasonlók beszélnek. Rólad ennyit.
Quattro
Neked viszont tényleg szövegértelmezési gondjaid vannak. Inkább nem kezdek el magyarázatot fűzni minden írásomhoz.
vtx18
Végre egy értelmes ember.
2010.07.23 22:03:04zurot
Amerikában minden házon lobog a zászlójuk, van pénzük, van motorjuk ( ha szar akkor is ).
Ha a mi lobogónk is kint lógna, lenne pénzünk, a Pannónia meg virágozna és le is tenne az asztalra néhány értelmes motort, vennénk HD-t vagy japán "szart"? Nem hinném, mert a miénk lenne.
Itthon a HD-t azok veszik akire rászakadt a bank, nem tud motorozni, aztán egyet vesz, mert azon annyira nincs értelme döntögetni, kocsik közt úgy sem férsz el, pálya... haha...
De van egy motorod.
Japán szart meg az vesz, aki meg is nézi a műszaki táblázatot a motor mellett.
2010.07.24 08:05:58pannonkondor
Hmm, én rendszeresen járok kanyargós utakon, főfaluban lakom és szinte mindennap járok az autók között, ráadásul a bank sem az enyém. A műszaki táblázatra meg szarok rá. Hát nem érdekes? Persze, tudom én egy UFO vagyok.
2010.07.24 08:27:41pannonkondor
Meg egy idióta, hogy hajlandó vagyok belemenni ilyen vitákba. Mintha győzikével vitáznék atomfizikáról.
2010.07.24 08:59:28Gzula[HUN]
Neked nem csak az atomfizika nem megy, hanem a magyar nyelv sem. A keresztneveket nálunk nagy kezdőbetővel írják.
2010.07.24 10:09:09szakey
Igen pannon. Sztem te vagy Béa asszony.
2010.07.24 14:25:28pannonkondor
Azt kell mondjam, hogy te egy kicsinyes pöcs vagy. A győzike nem keresztnév, a Győző lenne az, de az ominózus úriember BECENEVÉT nem véletlenül nem írom nagy betűvel. Veled még vitázni sem érdemes. Főleg olyan dologról amiről neked csak érzéseid vannak, nekem meg tapasztalataim. Harminc év motorozás alatt, volt olyan évem, amikor több motorom volt, mint neked egész életedben lesz. Talán ez jelent némi összehasonlítási alapot. És ezek közül csak az utóbbi három volt Harley. Részemről lezárva.
2010.07.24 15:24:42papító
Szerintem a HD-nak azért van rossz híre ,mert általában a kétes eredetű használt motorokat tudják megvenni a hozzám hasonlók.Én jómagom egy VTX-et vettem annak ideén ,mert nem akartam használtan motort venni.Viszont ha megengedhettem volna magamnak,akkor vettem volna egy Fat boyt.
2010.07.24 19:08:58Gzula[HUN]
Nekem azt mondták az óvodában, hogy a kicsinyes pöcs, aki mondja. Meg is mondtalak apukámnak. És hány motorod volt 30 év alatt? 2?
2010.07.24 19:44:08szakey
Pannonk...!
Nem vagy egy IQ bajnok mi? Győzike téged megvesz kilóra, s mit vakerálsz 30 év motoros tapasztalattal papa! Akkora kamut írsz le, mint orbán viktor a híradóban.
Szerintem még rendes bringád se volt, nem motorod.
2010.07.24 21:14:00KaWaSaKi
Hát ez érdekes, hogy 30 év motorozás meg elvileg számtalan motormárka után pont a HD-nál kössön ki valaki....Nincs benne sok ráció. A HD annyira jó, hogy még a Hells Angels alapítója is utólag lefikázta, hogy mekkora egy szart választottak annak idején, pedig ha már nekik sem jön be...
2010.07.24 22:44:37hdspori
Kondor,hagyd már a sok paraszt motortulajdonost,ezeknél még a házat is a disznók őrzik!
És bocs,de tényleg te vagy a hülye hogy leállsz ezekkel vitázni,pedig már rengetegszer megbeszéltük alsőörsön,miközben pókoztuk le a vasat a trélerről,hogy nem fogsz!
2010.07.24 22:47:58hdspori
Ez így jobban hangzik: gzula(ROM)
2010.07.25 09:04:52zurot
Cöö Gyökerek, maguk pókozták le a vasat, nekünk arra is külön ember volt :DDDDD
2010.07.25 09:16:36Gzula[HUN]
Inkább leszek román, mint HD tulaj!
2010.07.25 10:18:45Oldm4n
Papító - én újat vettem. Egy év alatt annyi hibát produkált AZ A SZAR, mint előtte a CB900 15 év alatt... ne', paraszt herli, aszt baszd meg. Úgyhogy ment a levesbe, és vettem az árából egy VS1.5 Intit (gy.k. Intruder) és maradt egy kalap lóvém. Soha többé harleyt!!! Menjenek szépen csődbe, ahova valók.
2010.07.25 17:44:28papító
Nekem személyes tapasztalatom nincs a HD-al kapcsolatosan semmi.Amelyik havernak van az általában dícséri.Egyedül az ékszíj hajtás nem tetszik és azt nem is tudom ,hogy miért nincs kardános.
2010.07.25 17:48:46papító
Amúgy meg azt nem tudom ,menyire megbízható de ha megyek egy Fat boy-al, geci keménynek érzem magam az tuti.Erre viszont tényleg nics magyarázat.
2010.07.25 19:36:21mickómaci
vs 1.5 inti? Na, az az igazi fostalicska . . .
Bocs.
2010.07.25 20:19:52RangerJoe
"geci keménynek érzem magam" Azt egy fakanállal is széjjel lehet csapni. :-DDD Egyébként így van szerintem is.
Stílusokat nehéz összehasonlítani. Mindegyik mást ad. Volt chopperem, akkoriban nem gondoltam, hogy a többinek (sport, túra, stb.) van értelme, és mentem már HD-val én is. Most egy GPZ-m van, mert most csak erre tellett, de már tudom, hogy mi az értelme a sport túrának. Nem volt még supersportom sem, de mivel szeretem a technikát mindent megnézek és nem nézem le csak azért mert még nem próbáltam vagy nem ismerem közelről és valaki azt mondta, hogy szar. Nem is tudom, mit akartam ebből kihozni...
2010.07.25 20:43:15mickómaci
GPZ 1000 RX, a régi szép időkben . . . . .
2010.07.25 21:31:21hdspori
OK gzula,szerintem jó választás részedről!
2010.07.25 23:17:21Oldm4n
Mickómaci - Tudod, kinek a pap, kinek a paplan. Én szeretem, az Inti egyesíti a HD és a japán előnyeit, azok hátrányai nélkül. És el mertem vele indulni Nyíregyházára. (Pöstről) Odaértem. Meg haza. HD-val nem mindig sikerült a manőver. És nem mellesleg az Intit a harleysok is elfogadják.
Érdekes, én pont egyedül a szíjhajtását szerettem, na azzal soha nem volt semmiféle gond... csöndes, nem kellett soha hozzányúlni (kb 50.000-t mentem azzal a szarral) eszembe sem jutott, hogy berágódik elszakad, és letépi a vádlimat. Nagynéha leszilikonoztam kívülről hogy kinézzen valahogy, egyébként semmi. Zseniális konstrukció. Minden más szar.
2010.07.25 23:45:01RangerJoe
A szíjhajtás tényleg jó, mert szinte alig kell karbantartani, akárcsak a kardánt. Bár azt mondják ezekre, hogy nem reagálnak annyira gyorsan és pontosan mint a lánc, mert "rugalmasak".
2010.07.26 15:16:36papító
Az ékszíjat csak azért nem értem,mert hallotam olyan történetet,mikoris több harleyn elszakadt egy kis saras terep után(mondjuk motoroson).
2010.07.26 18:03:54RangerJoe
Állítólag a szíj nem jól viseli a hirtelen erőváltásokat. A saras terepen valószínűleg ezt csinálták vele.
2010.07.26 18:15:44mickómaci
9873 km tekeredett idáig a gépembe, de semmi probléma nem volt vele.
Én elfogadom az MZ-t is.
;)
2010.07.26 20:47:56Gzula[HUN]
Mindazoknak, akik nem túlbonylított gondolkodásmódjuk alapján különféle sértő megjegyzésekkel titulálnak annak ellenére, hogy a felmenőim között kizárólag MAGYAR nemzetiségűek vannak (feltételezem ezt azért teszik, mert jobb kiritikára nem futtja) közlöm, hogy nincs szükségem arra, hogy a talpaimmal toljam a szelet, mivel azok nem szőrösek!
Aki érti érti, aki nem nem. Felhívom azonban valannyi KEDVES kommentező véleményét, hogy:
1. nem vagyok haragtartó,
2. aki nem inge nem veszi magára,
3. motorostalálkozón szerintem 1 sör mellett mindent meg lehet beszélni.
2010.07.26 20:48:39Gzula[HUN]
Bocs, a figyelmet akartam felkelteni, nem a véleményt.