Na, miért megy az ember motorkiállításra? Hogy a nyálát csorgassa: csodás motorok és csinos lányok sziluettje kényezteti a retinát. A milánói Eicma Európa legnagyobb ilyen rendezvénye, bőven volt mire ráfordítani az objektívet. A híreket már láthatták, egész héten, napról-napra hoztuk az újdonságok anyagait, most itt egy kis szubjektív képriport a mi kedvenceinkről.
A kis polinis Vespát nagyon meggyúrnánk, biztos, hogy hajmeresztő teljesítményre képes; a cég nagyon érti a kétütemű tuningot. A 946 is csodás, már a prototípust látva is leesett az állunk, mennyire bátran és jó érzékkel nyúlnak az olaszok a múlt formáihoz úgy, hogy az aktualitást is képesek szem előtt tartani.
Hasonló okok miatt rajongunk a 40 éves a Z standra kitett Kawasakiért. A modern vázra régi tankot, ülést és faridomot tettek - ezek után, ha lenne bennük becsület, ezt szériába is kiadnák, biztos, hogy motorok ezrei esnének térdre világszerte. Természetesen az eredeti és a mostani sportgépeket is lekaptuk, legyen teljes a kép.
A Moto Guzzi sokáig ígérgetett, de az év közepén Amerikában megmutatott Californiája annyira elegáns, mint egy személyre szabott olasz öltöny: pont ott mutatja meg az izmokat ahol kell, de közben nem esik a túlzott vastagítás hibája, mint sok amerikai vagy japán túracirkáló. Tökéletes, nem?
Na és a lányok - majd' minden motorra jutott belőlük, készségesen mosolyognak, mi meg szorgalmasan fotózunk. Ettől jó egy kiállítás.
135 köbcenti, full tuning. Ilyen egy versenyrobogó Poliniéknál (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A Husqvarna terepralis motorja - könnyű és mindenen átmegy (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A BMW a régi gépekhez is kínál elemeket, de jövőre új, régies formájű bokszerrel is készülnek (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A tavalyi Moab modell továbbgondolása a Baja - reméljük, gyártásba kerül (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Öhlins villák és női futómű. Melyik a szebb? (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Igazán elegáns lett az új California (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Ez az új olasz cirkáló. Dögös... (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
2013 közepétől kapható a szépséges Vespa 946 (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A kékhez jól passzol a barna (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A régi Z Kawasakit idézi a modern technikai alapra húzott koncepciómotor (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
40 éves a Kawasaki Z családja (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A legendás hathengeres 1300-as (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Sokaknak máig a régi 900-as a legszebb motor (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A jövőbe néz, de a múltat idézi meg (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A Kawasaki elkötelezte magát a transzformeres formák mellett. A csaj hála istennek humanoid (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
800-as Kawasaki, 20-as csaj. Nem rossz párosítás (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
636, a középkategóriás Ninja (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Szívesen alkalmaznak kelet-európai lányokat az olasz motorkiállításokon (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A gyűjtők felszippantották a régi Z-t, az árak már csillagászatiak (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Nagy kár, hogy ez a modell nem kerül soha gyártásba (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
500-as Honda: a gazdaságos modellcsalád egyik tagja (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Az 500-as sportmodell, ennek is két hengere van (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Gyönyörű színes sisakok a retró jegyében (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Már nem elég a három kerék: a Quadro Parkour a gyávák járműve? (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
Az MV Agusta nem tud csúnya motort csinálni, de a Rivale mellett a lány is csinos darab (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)
A Yamaha háromhengerese, amely a következő tíz év főbb modelljeit fogja meghatározni. Állítólag (Fotó: Balázs Viktor / Totalbike)