Hadat üzentek a Harley-nak

2013.06.13. 10:33

Hadat üzentek az indiánok, felcsatolták a harci díszeket, megfenték a tomahawkot, kipingálták arcukat, majd a nyílt harc helyett média segítségével rontottak rá a Harley-ra. Véres csata helyett taktikát váltottak, gondolom, ők is sokat tanultak a politikai marketing alapjából, a megosztás szításából.

A Popular Mechanics magazinban publikált kampányuk kétségkívül ötletes. Egyelőre még csak az első két kép nyilvános, de gyanítom, lesz még pár hasonló húzása az amerikai márkát birtokló Polaris csoportnak. A 2014-es modellek bemutatása már a küszöbön van – a régi Indian Chief formáját megidéző kéthengeres blokkot a közelmúltban már mutatták be.

Ügyesek: pont azokra a visszataszító magatartásformákra mutatnak rá, amelyek sok motorosban visszatetszést keltenék. Most nekik kínálnak amerikai gyártású alternatívát, kedveskedve azoknak, kik nem szeretnének európai vagy japán motort.

Maripat Blankenheim, a Harley szóvivője nem hagyta szó nélkül: „Ismerjük a Polaris terveit az Indiannel, értékeljük munkájukat, amelyet az elmúlt 15 évben a motorgyártásba fektettek. Kár, hogy az értékesítési számaik ilyen alacsonyak.”