Amerikában is népszerű az Ural

2013.06.17. 09:58

Már tavasszal is kedvező hírek érkeztek az Uralról, az orosz gyártó ugyanis 2013 első negyedévében tizenegy százalékkal több motort értékesített világszerte, mint az előző év azonos szakaszában. A márka az Egyesült Államokban is népszerű, most pedig támogatásra is találtak a tengerentúlon.

Az Ural és a GE Capital készletfinanszírozási megállapodást kötött egymással, így az Egyesült Államok piacán 1993 óta jelenlévő motorkerékpár-gyártó jelenlegi 75 kereskedésből álló hálózata bővítheti kínálatát – eladásonként pedig bizonyos százalék jár majd a finanszírozó cégnek is.

Emellett a kereskedőhálózat is bővülhet – az Ural még több motort adhat el a tengerentúlon. A márka marketingigazgatója szerint meg is van az igény gépeikre, melyek elsősorban strapabíró konstrukciójuk és múltidéző formájuk miatt népszerűek.