Amerikában is népszerű az Ural
Már tavasszal is kedvező hírek érkeztek az Uralról, az orosz gyártó ugyanis 2013 első negyedévében tizenegy százalékkal több motort értékesített világszerte, mint az előző év azonos szakaszában. A márka az Egyesült Államokban is népszerű, most pedig támogatásra is találtak a tengerentúlon.
Az Ural és a GE Capital készletfinanszírozási megállapodást kötött egymással, így az Egyesült Államok piacán 1993 óta jelenlévő motorkerékpár-gyártó jelenlegi 75 kereskedésből álló hálózata bővítheti kínálatát – eladásonként pedig bizonyos százalék jár majd a finanszírozó cégnek is.
Emellett a kereskedőhálózat is bővülhet – az Ural még több motort adhat el a tengerentúlon. A márka marketingigazgatója szerint meg is van az igény gépeikre, melyek elsősorban strapabíró konstrukciójuk és múltidéző formájuk miatt népszerűek.