A motoros légzsákok kérdése már régóta foglalkoztatja a gyártókat. A BMW már 2002-ben is szabadalmaztatott egy érdekes, ultrahangos megoldást, később azonban lépéshátrányba kerültek a Hondával szemben. A japánok a Gold Winget egy ideje már kínálják légzsákkal, és azóta is újabb fejlesztéseket végeznek a hatékonyság javítása érdekében.
A BMW a motoros ruhákat gyártó Dainesével szövetkezve fogott légzsákos motorosruha fejlesztésébe, a Ducati azonban most beelőzte a bajorokat. Az olasz gyártó a Multistrada elektronikai rendszerét fejlesztette tovább, így az vezeték nélkül képes kommunikálni a Dainese D-Air rendszerű ruháival. Ez azt jelenti, hogy a motorkerékpár viselkedését követve a rendszer képes meghatározni, hogy mikor kell kinyílnia a ruhába integrált légzsáknak.
A Ducati ígérete szerint árpilis 15-től már kapható is lesz a D-Air rendszerrel felszerelt Multistrada, azonban egyelőre csak az európai piacra szánják.