Még csak meg sem mutatták neki a krómot
Ebben a szegmensben ritkaság az a fajta mértékletesség, amit a Moto Guzzi tanúsított az Audace (helyes kiejtés: audáce, audácse, nyelvészül leírva auˈdaːʧe, olaszul pedig bátrat jelent) tervezésénél. A custom műfajban gyakran megszalad a krómozók keze, az olaszok viszont elkerültek minden csillogást. És milyen jól tették!
Az új modell egyékbént teljes egészében a California 1400 alapjaira épül, a motorja ugyanaz az 1388 köbcentis, 96 lóerős és 120 Nm csúcsnyomatékú V2-es, amit már a California Custom és California Touring modellekben is megkedveltünk. Ám azokkal ellenben az Audace igen minimalista.
Nem csak a felesleget csupaszították le róla, hanem azt is, ami éppen csak nem szükséges, így például az utasülés és -lábtartó is opcionális extra. Az első példányok május végén érkeznek a kereskedésekbe.