Zsíros gyári extrákkal fejelik meg a Kawasaki ZZR1400-at

2015.10.16. 14:33 Módosítva: 2015.10.16. 14:33

Ha van a betegesség határmezsgyéjén mozgóan erőteljes szériagép, akkor az mindenképpen a Kawasaki ZZR1400. A hipersport-túra motort 2016-ra némileg frissíti a gyártó.



Ezt a finom frissítést még ráncfelvarrásnak sem igazán lehet nevezni, hiszen mindössze egy új műszerfalról és motorvezérlésről van szó, így sokkal érdekesebb a frissen bemutatott  Performance Sport nevű változat.

Az előző bekezdésben említett 2016-os motorvezérlő elektronikának köszönhetően a ZZR1400 továbbra is megfelel minden emissziós normának, ráadásul úgy, hogy nem csökkent a 200 lóerős teljesítmény - ez az adat egyébként csak amolyan hozzávetőleges szám, hiszen szériapéldányoknál simán mérnek 207-208 lóerőt is a teszteken.

Ezen felül a műszerfalat úgy variálták át, hogy jobban látható legyen az aktuális sebesség és fordulatszám, valamint javult az LCD panel leolvashatósága - például válthatunk fekete és fehér háttér között, függően attól, hogy nappal vagy éjszaka van.

Végül szaladjunk végig a spéci Performance Sport kiadáson, ami egyfajta ünneplése a Superbikeban aratott győzelemnek, így a ZZR1400 PS megkapja a győztes Ninja ZX-10 Brembo M50 monoblok féknyergeit és a radiális Brembo főfékhengerét, valamint rozsdamentes fémfonatú fékcsövekkel szerelik. További extrája még az Öhlins TTX39 központi rugóstag, ami lényegesen minőségibb darab, mint amivel az alapkivitelt szállítják - ezek után az Akrapovic kipufogódob már csak apró finomságnak számít.