Honda: 14 ezernél kezdődik a piros zóna

2015.10.29. 08:07

Már írtunk a Honda Light Weight Super Sports Conceptről, amivel a Honda a későbbi sportmotorjainak a formáját készíti elő, valamint a leendő CBR250RR műszaki alapjait fejleszti. Ez utóbbira az LCD műszerfal enged következtetni, aminél 14 ezres fordulatnál kezdődik a piros zóna - ez pedig lényegesen több, mint amit a kéthengeres CBR250R/CBR300R páros tud, ez inkább a CBR600RR hangmagassága.

Már amúgy is régóta hallani pletykákat arról, hogy a Hondánál már javában dolgoznak egy valóban sportos 250-esen, ami remélhetőleg a LWSS tanulmány formáját kapja meg, szép lengővillával, fordított teleszkópvillával és komoly fékkel.

A 250-es lökettérfogatból és a sztratoszférikus fordulatszámból a tisztességes teljesítményre következtethetünk - a CBR300R 33 lóerejénél mindenképpen izmosabb lesz, de sejthetően nem fogja túllépni az A2-es kategória 48 lóerős limitjét.