Végre az igazi férfiak is követhetik a divatot

2015.12.08. 12:56

Az összes 2016-os újdonságot felvonultató milánói motorkiállításon nem lehetett úgy eldobni egy sildes nyitott sisakot, hogy az ne talált volna el egy scramblert - az újdonságok jelentős része egyenes vonalú üléssel, széles kormánnyal és bütykös gumival szerelt retró motor volt, és erre a trendvonatra most az Ural is felszállt.

Az orosz márkánál speciális a helyzet, a retró náluk alapállapot, az elhanyagolt fejlesztésekből most viszont ismét előnyt kovácsolhatnak. Az oldalkocsis Rangert sárga-szürke színkombinációval látták el, és Scramblernek keresztelték - ennyire egyszerűen talán még a Harley-Davidson sem tud új modellt elővarázsolni, pedig náluk ehhez jellemzően elég egy új kormány és ülés, illetve némi variálás a krómokkal.

Mivel az alapot a Ranger adja, így tudjuk, hogy a Scrambler is két hajtott kerékkel rendelkezik (a hátsó és az oldalsó azok), a történelmi, 745 köbcentis, kéthengeres, léghűtéses bokszermotor pedig 40 lóerőt és 52 Nm nyomatékot állít elő. A többi műszaki megoldáshoz képest űrtechnikának tűnő elektronikus befecskendezésnek köszönhetően gombnyomásra indul, ugyanakkor az igazi férfiak kedvéért meghagyták a berúgókart is.