A Brough Superior még a 2013-as milánói EICMA szalonon mutatta be SS100-as gépét. Ez lényegében egy modern technikát rejtő, retró külsejű gép lett, és már akkor is szó volt arról, hogy nem maradnak meg a koncepció szintjén. Most végre valóban készek is a sorozatgyártásra. Már amennyire sorozatról lehet egyáltalán beszélni ebben az esetben.
A formaterv kicsit a nagy elődből is táplálkozik, azonban műszakilag szinte mindenben eltér az újdonság. A V2-es blokk 997 köbcentis, hengerszöge 88 fokos – és folyadékhűtéses. A megtervezésben és elkészítésben a Boxer Designt és az Akirát hívta segítségül a Brough Superior. A korábbi információk szerint egyébként 100 vagy 140 lóerős teljesítményszintre is hangolható a kéthengeres, csúcsnyomatéka 125 Nm.
A futóművet az Öhlins szállította, a rugóút elöl 120, hátul 130 milliméter. A fékek pedig a Beringer műhelyéből származnak. Az elöl szolgálatot teljesítő 4D rendszer négy darab 230 milliméteres alumínium-kerámia tárcsából áll, amelyekhez négydugattyús nyergek tartoznak. Hátul jóval egyszerűbb a helyzet: itt egyetlen 230-as tárcsa árválkodik a maga kétdugattyús nyergével.
A motorkerékpár három kivitelben készül majd: hagyományos, verseny-fekete és titán fantázianevű külsőkkel. Ha maradnak az előzetes terveknél, akkor erősen limitált szériában, évente húsz példányban gondolkodnak. Egy-egy darabért várhatóan 15-20 millió forint között kell fizetni - valamivel olcsóbb lett tehát, mint az előzetesen sejtett harmincmillió. A forgalmazás még idén megkezdődhet Európában.