Valószínűleg már többekben felmerült, hogy milyen lenne cruisereket kivinni versenypályára - a szerkesztőségen belül írásos bizonyíték is van erre, tíz éve Winkler ebben a tesztben merengett el ezen. Sőt, ezek azok a kézenfekvő hülyeségek, amit valaki már egészen biztosan meg is csinált - arra viszont nem tettem volna soha nagyobb összeget, hogy egyszer rendes motorversenyen cruiseres betétfutam lesz. 2020-ig kellett várni, a MotoAmerica ugyanis bejelentette, hogy a tizenegy fordulós bajnokságuk egyik futamán, Laguna Secában egy hetedik géposztálynak is kategóriát nyitnak, mégpedig a baggereknek. Igen, a fejidomos, oldaldobozos túra-cruisereknek.
Elsőre úgy hangzik, mintha valami gyenge április tréfa lenne, de nem, hála az égnek igaz, és szervezők kellően lazák ahhoz, hogy helyet adjanak ennek az őrültségnek egy profiknak szóló sorozatban. A MotoAmerica elnöke, a háromszoros világbajnok Wayne Rainey úgy nyilatkozott, hogy alig várja már, hogy lássa, ahogyan a nagy baggerek a Corskscrew (Dugóhúzó) nevű trükkös kanyarban jönnek lefelé (ez az a híres kanyar, ahol Rossi zseniálisan elbújt a pályáról lehajtva Casey Stonernek, és ugyanitt kapta vissza ezt a mutatvány Marc Márqueztől).
Rainey hozzátette, hogy ez egy látványos buli lesz, amit a rajongók imádni fognak, és úgy gondolja, hogy az indulók hatalmas show-t fognak csinálni a pályán az ilyesmire alkalmatlan motorokkal. Az még nem világos, hogy kik fognak rajthoz állni, és hogy milyen motorokat engednek nevezni - mindenesetre úgy néz ki, hogy Harley-k és Indianok lesznek ott a rajtrácson, vagyis amerikai V2-esek, és a kategóriába trükkösen becsúszó, műszakilag sokkal fejlettebb európai és japán modelleket nem engednek rajhoz állni, így például nem lesz Honda Gold Wing és BMW K 1600 B.