Folytatódik a beszólogatás a Harley és az Indian között

2020.02.18. 10:08

Az amerikai motorgyártók nagyjából úgy viszonyulnak egymáshoz, mint a nagyvilág rapperei, beszólogatnak egymásnak - szakszóval beefelik a másikat -, hogy legyen köztük hírverés. Az Indian például amikor elindította a gyártást, kapásból azzal nyitott, hogy felkérdezték a Harley-t, akik viszont beleálltak a szituba.

Az évek során viszont az Indian megerősödött, és mintha változtak volna annyit az erőviszonyok, hogy most a Harley kóstolta be a konkurensét, mégpedig a modern kor igényeinek megfelelően a közösségi médiában, az influencer-keltető Instagramon. Ráadásul gerillamarketinges eszközökkel, nem a hivatalos csatornájukon.  Erről a posztról van szó:

Ha Vida Ildikó is az olvasóink között van, a kedvéért elmondom, hogy a képre olyasmi van írva, hogy "Most őszintén, azzal töltötted az ifjúságodat, hogy egy Polaris-ról álmodoztál?". Alulról pedig egy Harley-Davidson Road Glide fejidoma lóg be, ez alapján pedig nem nehéz beazonosítani, hogy az üzenet az Indian új modelljére, a Challanger nevű baggernek szól, melyet az Indian azzal reklámoz, hogy különböző versenyszámokban (gyorsulás, vontatás - nem, nem a drag race-t fordítottam rosszul, tényleg vontatnak) elverik vele a Road Glide-ot.

Már nyugodtan lehet készülni az Indian válaszára, akiknek remélhetőleg nem kerülte el a figyelmüket, hogy a Harley egy régi Porsche reklámot sütött el, hozzáadott ötlet nélkül.