A RevTech 110 az év motorblokkja

2005.07.12. 11:29

A RevTech cég 2003-ban bemutatott a 110 köbhüvelykes (1842,5 cm 3) kéthengeres motorblokkja igazi sikersztorit mondhat magáénak. A Cincinattiban megrendezett V-Twin Expo zsűrije is így gondolhatta, amikor a népszerű motorkerékpár hajtóművet az év motorjává választotta.

A RevTechŽ 110-et kifejezetten az alacsony fordulatszám-tartományra hangolták. A furat és a löket aránya ideális: 101,6 x 111,125 mm, a 115 lóerő és a 162,18 Nm-es nyomaték pedig igazán figyelemreméltó, és a használók szerint a blokk elpusztíthatatlan. A technikai mellett a tervezők a külsőségekre is figyeltek a RevTechŽ 110 motorblokk megtervezésénél. Nem is csoda hát, ha sok custom- és showbike építő is szívesen alapoz a csaknem 2000 köbcentis blokkra.

És ami nem utolsó szempont, az ára is a versenyképes kategóriába emeli. Szóval kukába a gyári blokkokkal! Cseréljük őket a TÜV igazolással rendelkező hajtóműre, amely most már a legnagyobb elismerést is bezsebelte: A RevTech 110 nem véletlenül lett "Az év motorblokkja"!

Műszaki adatok: Furat x löket: 101,6 x 111,125
Hengerfej: Új RevTechŽ szelephimbák, John Reed Design két darabból álló szelepfedél, lekerekített hűtőbordák
Forgattyúsház: egy darabból készült 356-T6 alumínium öntvény optimalizált falvastagsággal, rejtett felfogatások a tisztább, egyszerűbb megjelenés érdekében, a dragversenyekről jól ismert 7/16"-os hengerfelfogató patentek
Lendkerék: 4340-es króm-molibdén ötvözet
Olajrendszer: 3:1-re növelt áttételű nagyteljesítményű olajpumpa, dugattyúhűtő olajjáratok
Karburátor: Mikuni HSR 45
Gyújtás: beépített solid-state elektronikus gyújtás
Vezérműtengely: Andrews EV72 .560"