Apróbb változások a Honda 450-es krosszgépén

2006.10.27. 06:43

Az idei krosszmotor-világbajnokság MX1 kategóriáját ugyan egy Yamaha nyerte a krosszlegenda Stefan Evertsszel, de a Honda végig ott volt a bajnokság élmezőnyében, és jövőre feltett szándéka a világbajnoki cím elhódítása. Ehhez az alapot a némileg módosított CRF450R krosszgép 2007-es változata adja majd, amely a supermotósok egyik kedvenc bázismodellje. A 449 köbcentis, négyütemű, vízhűtéses, négyszelepes blokk kisebb kipufogószelepeket, könnyebb dekompressziós rendszert és erősebb kuplungkosarat kapott. Az 52 lovat egy módosított karburátor hozza ki a blokkból, amelynek a gyorsítópumpája változott előnyére.

Az átalakításokhoz igazították a gyújtástérképet és a hengerfejet is. Az új hátsó segédváz lehetővé teszi a kipufogódob előrébb történő felfogatását a jobb tömegközpontosítás érdekében. Átdolgozták az első teleszkópok szelepelését, és erősebb, új főfékhengert kapott az első fékrendszer. Az első keréken egy Dunlop 742FA található szériában, mellyel a Honda szerint könnyebb a kanyarodás. A gázbowdent mostantól egy darabból álló védőfedél óvja a sártól és víztől. Egyetlen színben lehet megvásárolni a CRF450R-t méghozzá pirosban, fehér oldalsó és első rajtszámtartókkal.