Terepmotor kompakt műszerfallal

2001.08.21. 10:36
 
   
   

A sokak által igen kedvelt, nem is annyira idős Suzuki DRZ400 visszatér a piacra, miután ráncfelvarráson esett át a 2002-es modellévre. A népszerű terepmotor némi átváltozáson ment keresztül, és a megszületett új S verzióval bizonyára még több rajongót szerez magának a márka.

Az újdonságok: áttervezett első lámpa, új első és hátsó rugóstag beállítható húzó- és nyomófokozatú csillapítással, gumiba ágyazott felfogatású irányjelzők, motorvédő, és hátsó fékvédő. Összehasonlítva az új S modellt a régi DRZ400 E-vel, az új motornak egy kompakt, digitális műszerfala van már, de ennél az esztétikai elemnél fontosabb az egyenletesebb reagálás a gázkaron végzett legapróbb mozdulatokra. Ezt egy Mikuni BSR36 CV karburátorral érték el, valamint az azt tápláló új 6 literes légszűrőházzal. Fontos, hogy végre legális utcai világítást és többcélú dual-sport gumikat kapott az új DRZ.

Mindezen fejlesztések mellett és ellenére a bicaj megtartotta a jól bevált 398 köbcentis, DOHC, 4 szelepes, vízhűtéses, szárazkarteres olajozású erőforrását, amely főleg alsó fordulatszám tartományokban igen erős, de fenti régiókban sem vall szégyent. A DRZ400 S-sel mostantól 12 hónapos, kilométer korlátozás nélküli garancia is jár, ami a kizárólag terepre szánt DRZ-nél korábban nem volt elérhető. Forgalmazása a következő évben veszi kezdetét.