1000 köbcenti V8-as elrendezéssel
Mindez nem is lenne nagy szám, ha autóról lenne
szó, és pár ezer köbcentivel többel számolnánk, de azért
kétkerekűhöz nem gyenge adat. Az MCN grafikusai megrajzolták vajon
milyen is lehet a Drysdale következő V8-as tanulmány motorja, most
naked bike stílusban.
A gép egyetlen komoly problémája a kb. 12 millió forintos ára lehet, plusz némi szállítási költség születési helyéről, Ausztráliából. A V8-as erőforrás a Drysdale korábbi 750 köbcentis superbike erőforrásán alapul, de a kapacitását 1000 köbcentire növelték, és a 750-as által használt Yamaha FZR400 hengerfej helyett az FZR600 hengerfejéből használtak kettő darabot.
A cégtulaj Ian Drysdale úgy kalkulál, hogy a motor szériában 160 lóerő körül teljesít majd, de a vevők akár 15 lóerő pluszt is kipréselhetnek a blokkból, ha a MoTec tuning motorvezérlő elektronikáját megvásárolják. A Drysdale egy teljesen új, saját fejlesztésű vázat épít a motorhoz. Kvázi a 750-es superbike motorjuk vázát keresztezik majd egy Monster jellegűvel úgy, hogy a dupla hátsó rugóstagoknak maradjon helye, állítja Ian.
A csúcssebessége 260 km/h lesz, ami azért egy idomzat nélküli géptől igen tisztességes érték. Természetesen csak rendelésre gyártják, az első példány akár egy hónapon belül elkészülhet. Az első V8-as speciális Penske futóművet kap majd, a vásárlója megrendelésére, de a továbbiakban a legjobb nevektől - Öhlins, WP - is kerülhet futómű a motorba. Minden más alkotóelem a megrendelő óhaja szerint változhat, ilyenek a fék, a teleszkópvillák és a kerekek például. A változtatásoknak a megrendelő országában élő szabályok állítanak csak fel korlátot. Mindezek figyelembevételével a kipufogórendszer szintén szabadon választható. Nem csoda ezek után, hogy az amerikai vásárlók 8 dobos rendszert rendelnek.