Krosszmotor után SuperMoto-val próbálkozik az olasz TM gyár
Az olasz TM gyár krosszmotorjairól híres, de
most egy 400-as, négy ütemű SuperMoto-t mutatott be, méghozzá olyan
egyedi alkatrészekkel, mint az egyoldali hátsó lengővilla, vagy a
kerék peremére fogatott első tárcsafék. A hátsó lengővilla a Ducati
998 és 748 modelljein lévőkhöz hasonlít, de speciálisan a TM
számára készült, mint bemutató darab. A kerék peremére felfogatott
első féktárcsát az olasz Braking cég készítette, amely a
fékalkatrész szakmában jól csengő név.
A négy dugattyús első féknyereg szintén Braking termék. Ezek a fajta tárcsák jobban hűlnek mint a hagyományos, a kerék központi részére felfogatott féktárcsák, mivel több idejűk van rá egy kerék fordulat alatt. Ezenkívül könnyebb kerék használatát is lehetővé teszi, mivel a fékezőerők nem a kerék központi részén koncentráltan jelentkeznek, hanem a peremén, jobban elosztva a kerék terhelését.
A TM a kerék tervezéséhez szintén egy nagyon jó nevű specialistát, a Marvic-ot kérte fel, amely egy 5 küllős könnyű magnézium ötvözetű kerekeket készített a 400-as Supermotohoz. A futómű sem jöhetett akárkitől ezek után. Az egyik legjobb név, az Öhlins szállítja mind az első felfordított teleszkópvillákat, mind a hátsó központi rugóstagot. A modell egyelőre még csak a Milánói Motorkiállításon szerepelt, és csak abban az esetben kerül szériagyártásba, ha a felhasznált alkatrészek a mindennapi tesztek során is bebizonyítják tartósságukat.