Apró változtatások a Suzuki sportmotorokon
Tavaly, vagyis a 2001-es modellévre alaposan
felfrissült a Suzuki sportmotor szériája. Megjelent az új GSX-R 600
és 1000, de a 750-es sem régi darab, 2000-ben mutatták be az új
változatot. Így a jövő évi modellek nem sok mindenben módosultak.
A GSX-R 600-on jövőre mindkét első lámpa világít tompított fényszoró használatánál is. Új, polírozott rozsdamentes acél kipufogócső került a gépre, valamint lecsavarozható csomagrögzítő hurkok, amelyek korábban a segédvázra voltak hegesztve. A kapható színek: kék-fehér, sárga-fekete, vörös-fekete és egy Kenny Roberts GP500-as motorjára hasonlító Telefonica Movistar replica.
A GSX-R 750-esen található jövőre a legtöbb
apró változás. A GSX-R 600-ason végrehajtott 3 apróbb módosításon
kívül a dupla pillangó szelepes befecskendezőrendszer második
szelepének vezérlését tovább finomították, a hátsó lengővilla
csatlakozási pontjának magassága ezentúl változtatható egy verseny
szett segítségével. A kapható színek: kék-fehér, sárga-fekete,
vörös-fekete.
A legkevesebb változás a legfrissebb GSX-R 1000-est érte, mindössze a polírozott rozsdamentes acél kipufogócső, és a lecsavarozható csomagrögzítő hurkok az újdonságok. A Suzuki reméli, hogy mindez elegendő lesz, hogy felvegyék spormodelljei a versenyt olyan új gépekkel, mint a Yamaha R1, vagy Honda CBR900RR.