A BMW Csoport első negyedéves sikerei

2002.04.23. 11:02

 
   
   

München. A BMW csoport 2002 első negyedévében az eladás terén kétszámjegyű növekedéssel folytatta sikerekben gazdag fejlődését. 260.462 (tavalyi év adata: 221.778) BMW és MINI márkájú járművet szállítottak ki a vevőkhöz, ami az előző év ugyanezen időszakához képest 17,4 %-os növekedést jelent. Az összeladásból 232.771 BMW (tavalyi év adata 221.778, +5%) és 27.691 MINI volt. Az eladás márciusban 17,2 %-kal emelkedett elérve ezzel a 108.292 darabot (előző évben ez 92.419 volt): 94.793 BMW és 13.499 MINI. Eddig még nem fordult elő a BMW csoport történetében, hogy egy hónap alatt ennyi járművet adott el.

A motorkerékpárok tekintetében a növekedés az első negyedévben 19%-os 23.251 eladott darabbal (tavalyi év adata 19.460). A BMW motorkerékpárok értékesítése 22%-kal növekedett 21.736 járműre. Ezenkívül 1.515 BMW C1-et is értékesítettek. Csak Németországban 7.540 db-os értékesítéssel 25%-kal emelkedett az eladás.

Magyarországon is kitűnően kezdődött a 2002-es év.
A magyarországi motoreladások is a sikerszéria folytatását mutatják. Az első negyedév 16%-os növekedést hozott a tavalyi eredményekhez képest. A három legkeresettebb modell az R 1150 GS, az F 650 GS és az F 650 CS volt, utóbbi, mint új modell, dinamikusan nő. Hasonlóan jól szerepel az R 1150 RT és az R 1150 R is. Az I. nemzetközi motorkerékpár kiállítás tapasztalatai pedig további növekedést sejtetnek.