Hírek

Nem tudsz dönteni a stílusok között? Akkor ez a te géped!

2016. november 12., 11:16 Módosítva: 2016-11-21 06:21:39
51

Két új géppel bővítette a Scrambler-családot a Ducati. Ezek közül az egyiknek ráadásul sikerült elég kretén nevet választani: Ducati Scrambler Café Racernek keresztelték. Bár mindkét irányzat a retrót képviseli, mégiscsak két különböző stílusról van szó, ez pedig így egyben nem hangzik túl átgondoltan.

Távolról sincs vége, olvasson még

Két kézzel mutatnak be a benzinmotoroknak

2016. november 11., 15:55 Módosítva: 2016-11-16 09:30:09
7

Az olasz Energica neve egyre ismertebben cseng motoros körökben. Jelenleg két modelljük van: az Ego sportmotor (ez két változatban létezik), valamint a meztelen Eva. Hamarosan egy újabb géppel bővül a villanyhajtású paletta: az Esse Esse 9 tanulmányt Milánóban mutatták be.

Távolról sincs vége, olvasson még

Szénszálas pornó a legújabb Ducati

2016. november 11., 10:19 Módosítva: 2016-11-16 09:30:09
34

A Ducati legújabb sportmotorját aligha fogják tömegek összecsukni a versenypályákon. Az 1299 Superleggera igazán különlegesre sikeredett, és minden bizonnyal gyűjtői gép lesz. Megvételéhez nemcsak jó ízlésre és elhatározásra, hanem baromi sok pénzre is szükség lesz.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megérte várni: a Husqvarna nem spórolta ki a dögöt

2016. november 10., 15:34 Módosítva: 2016-11-16 14:47:43
65

Két régóta várt modellt mutatott be a milánói motorszalonon a Husqvarna: a KTM kötelékébe tartozó svéd gyártó a Vitpilen 401-ről és a Svartpilen 401-ről rántotta le a leplet. Magyarul fehér, illetve fekete nyilat jelentenek a nevek – való igaz, a Husky nyilai most rendesen célba találtak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Emlékszel, amikor a Dakar-rali még Dakarig ment?

2016. november 10., 12:40 Módosítva: 2016-11-16 16:50:10
40

Egy ideje már nem volt titok: retró GS-en dolgozott a BMW az elmúlt hónapokban. Most végre a sorozatgyártásra érett változat is megérkezett: az Urban G/S-t a milánói motorkiállításon leplezték le. A nyolcvanas évekbeli R 80 G/S endurót idézik meg vele.

Távolról sincs vége, olvasson még

Az Apriliánál a méret a lényeg

2016. november 10., 11:19 Módosítva: 2016-11-18 13:15:03
34

Az Apriliánál a jelek szerint úgy vélik, egy rendes motornál a köbcentik számítanak a leginkább. A milánói szalonra ugyanis két kilencszázas géppel készültek. Egészen pontosan a Dorsoduro és a Shiver 750-esét pöckölték fel 900 köbcentiméteresre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Visszatér a léghűtéses szörnyeteg

2016. november 9., 18:18 Módosítva: 2016-11-16 09:30:09
56

Újra lesz léghűtéses gép a Ducati Monsterek között. Az olaszok a milánói motorszalonon leplezték le a Monster 797-et, amely azok számára jelenthet egy viszonylag elérhető árú belépőmodellt a ducatizás világába, akiknek a mostanában a csapból is folyó scrambler vagy café racer stílus nem jön át.

Távolról sincs vége, olvasson még

Elég veszett lesz a legújabb Duke

2016. november 9., 17:13 Módosítva: 2016-11-16 09:30:08
38

Megmutatta a Duke-széria legújabb tagját a KTM. A 790-es prototípust a Kiska dizájnstúdió tervezte, külön érdekessége pedig, hogy több alkatrésze – így a kipufogórendszer bizonyos elemei – háromdimenziós nyomtatással készültek. Kérdés persze, hogy ez a sorozatgyártásra is így maradhat-e.

Távolról sincs vége, olvasson még

A legizgalmasabb BMW?

2016. november 9., 16:26 Módosítva: 2016-11-15 06:23:01
16

Az idei milánói motorkiállítás előtt már sejteni lehetett, milyen újdonságokat állít ki a BMW, végül azonban kiderült: meglepetéssel is készültek az EICMA-ra. A HP4 Race-ről van szó, amelyet nemes egyszerűséggel csak a márka legizgalmasabb és leginkább exkluzív gépének neveznek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Stílusosan lehet villannyal járni?

2016. november 9., 10:12 Módosítva: 2016-11-16 09:30:08
5

Sokak meglepetésére elektromos robogót mutatott be a milánói motorszalonon a Vespa. Az olaszok a stílust és az eleganciát megtartva lépnének egy nagyot a jövő irányába. Újdonságuk egyelőre tanulmányként létezik, de hamarosan gyártásba is mehet.

Távolról sincs vége, olvasson még

De mi köze az Abarth-nak a motorkerékpárokhoz?

2016. november 8., 18:13 Módosítva: 2016-11-16 09:30:07
25

A többi nagy gyártóhoz hasonlóan a Yamaha is egy sor újdonsággal érkezett meg a milánói motorkiállításra. Ha pedig már Olaszországba mentek, akkor elvittek egy olaszos gépet is. Az XSR900-ból nem önállóan készítettek café racert: az Abarth segítségét kérték.

Távolról sincs vége, olvasson még

Túrarobogót mutatott be a Honda

2016. november 8., 17:23 Módosítva: 2016-11-16 13:26:23
55

A Honda éppen egy éve, a 2015-ös EICMA-n mutatta meg a City Adventure tanulmányt. A kaland-túra robogóról akkor nem hittük volna, hogy valaha is eljuthat a sorozatgyártásig. Idén szeptemberben azonban kiderült: tévedtünk. A japánok ugyanis bejelentették: X-ADV néven megvalósul a koncepció. Most pedig be is mutatták a végleges változatot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a legkisebb BMW túraenduró

2016. november 8., 15:55 Módosítva: 2016-11-17 16:12:56
31

A sajtónapokkal megkezdődött a milánói EICMA motorkiállítás, a nagy motorkerékpár-gyártók pedig sorra leplezik le újdonságaikat. A BMW-nél ott van a standon a márka legkisebb túraendurója, a G 310 GS is, amelyet nemrég már lekaptak a kémfotósok, és amely a tavaly bemutatott kisköbcentis sportmotorral közös műszaki alapokat kapott.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fizetnél 7,5 milliárdot 18 kanyarért?

2016. november 7., 15:27 Módosítva: 2016-11-16 09:30:07
334

Az ostffyasszonyfai Pannónia-Ring hazánk legjobb autós és motoros versenypályája. 7,5 milliárdért hirdetik, ebben benne van a 4740 méter versenypálya, az egy kilométeres gokart/supermoto pálya és a teljes infrastruktúra: egészségügyi állomás, időmérő rendszer, benzinkút, gyorsszerviz, gumiszerviz, motorszalon, étterem, helikopterleszálló, motel és a többi melléképület.

Távolról sincs vége, olvasson még

Európa is megkapja az olcsó endurót

2016. november 7., 13:11 Módosítva: 2016-11-16 09:30:07
40

Európában is kapható lesz a Royal Enfield első túraendurója, a Himalayan. Az idén januárban bemutatott, és Indiában már februártól forgalmazott modellt a héten kezdődő milánói EICMA motorkiállításra is elhozzák.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kiszivárogtak a képek a 215 lóerős Ducatiról

2016. november 6., 14:01 Módosítva: 2016-11-16 09:30:06
180

Meglepőnek semmi esetre sem meglepő, hogy a Ducati alig rakta ki a Project 1408 jelszóval védett honlapjára a képeket a motorról, azok azonnal kikerültek a Facebookra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megérte várni, itt a Husqvarna 401 Vitpilen

2016. november 4., 17:11 Módosítva: 2016-11-16 09:30:06
68

A Husqvarna két új utcai modellt és egy tanulmányt ígért be a jövő héten induló milánói motorkiállításra, az EICMA-ra. A két szériából az egyik már egészen biztosan a Vitpilen 401, a retrófuturisztikus külsejű, KTM 390 Duke alapú café racer.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez már a 800-as KTM Duke lesz

2016. november 4., 13:53 Módosítva: 2016-11-16 09:30:06
9

A jövő héten induló EICMA előtt a KTM beizzította a hype-hajtóművet, és kidobtak egy sejtelmes képet. A középen osztott lámpa a legújabb KTM arculathoz illik, hasonlót láthattunk a kis Duke-ok kémfotóin, ez viszont várhatóan egy nagyobb modellhez tartozik - amit egyelőre KTM 800 Duke-ként emlegetünk.

ktm-800-duke-headlight-teaser
Távolról sincs vége, olvasson még

Egyre kevésbé titkos az új Superleggera

2016. november 4., 10:18 Módosítva: 2016-11-07 17:56:04
39

"Mérnökeink ismét feltalálják a motorkerékpárt, újraírják a határokat, valóra váltják az álmokat. Ez a Ducati lényege. Ez a motor minden szempontból a csúcs lesz, amit a technológia jelenlegi állása lehetővé tesz" - nyilatkozta Claudio Domenicali, a Ducati vezérigazgatója a Project 1408 néven emlegetett Ducati 1290 Superleggeráról. A nagy szavakat végre konkrétumokkal is alátámasztották, további részletek derültek ki a Ducati soron következő őrületéről.

Az előd: Ducati 1199 Superleggera
Az előd: Ducati 1199 Superleggera
Távolról sincs vége, olvasson még

Versenyrészlegről szériagyártásba

2016. november 3., 14:22 Módosítva: 2016-11-07 13:13:40
24

Az MV Agusta nyelvezetében az RC betűpáros a legsúlyosabb elmebajt jelentik, ez a Reparto Corse, azaz a versenyrészleg rövidítése. 2017-re összesen négy új RC változattal áll elő az olasz gyártó - ebből három upgrade-elt modell, egy viszont teljesen új.

Távolról sincs vége, olvasson még

Felemelt középső ujj a benzinmotor felé

2016. november 2., 17:41 Módosítva: 2016-11-11 10:21:58
18

A milánói EICMA-ra új modellel készül az elektromos motorokat gyártó Energica. Egyelőre még csak tanulmányként harangozták be, de várhatóan a szériagyártásra sem kell sokáig várni.

Energica Ego
Energica Ego
Távolról sincs vége, olvasson még

Tíz darab készül a V4-es Ariel Ace R-ből

2016. november 2., 10:28 Módosítva: 2016-11-16 09:30:05
33

Rég volt szó az Ariel Ace-ről, de hátha emlékszik még valaki a VFR1200F-blokkos naked bike-ra, amit a csővázas sportkocsijairól ismert Ariel tervezett gyártásba lökni. A projekt célba ért, novemberben bemutatják a kész motort.

ace r
Távolról sincs vége, olvasson még

Hová tart a Jawa?

2016. október 28., 14:03 Módosítva: 2016-11-16 09:30:04
24

Ahogyan azt néhány napja megírtuk, az indiai Mahindra felvásárolta a BSA-t, nem tudták azonban bekebelezni a Nortont. Sokáig nem sajnálkoztak emiatt, inkább lecsaptak egy másik, szintén nagy hagyományokkal rendelkező márkára: a Jawára. Igaz, itt nem arról van szó, hogy egy az egyben megvették volna a cseh motorgyártót, csupán kizárólagos jogokat szereztek a név használatára Indiában és a környező országokban.

Távolról sincs vége, olvasson még

Versenypályán kívül szedi a díjakat a Yamaha R1

2016. október 28., 10:58 Módosítva: 2016-11-09 06:19:30
31

Bár a Yamaha nem veri rommá ellenfeleit sem a Superbike, sem a Stock1000 világbajnokságon, más területen viszont tarolt - formatervével sorban söpörte be a díjakat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Hoppá, itt a Kawasaki Z1000R

2016. október 27., 11:31 Módosítva: 2016-11-09 06:19:35
76

A Kawasaki leleplezte a Z1000 csúcsváltozatát, a Z1000R-t. A plusz egy betű komolyabb féket és futóművet jelent, a lassításról 310-es tárcsába maró csúcsminőségű Brembo M50 monoblok nyereg gondoskodik - a főfékhenger és a munkahenger közé pedig szériában fémfonatos fékcső kerül.

Távolról sincs vége, olvasson még