Hírek

Valaki 1,7 millió forintot fizetett egy használt plexifóliáért

2020. október 15., 11:32 Módosítva: 2020.10.27 06:11

A motorversenyzők szakágtól függetlenül szívesen használnak a plexire ragasztott letépőfóliát, amellyel akár menet közben is eltávolíthatják a látóterükbe került szennyeződéseket. Egy ilyenért fizetett most egy MotoGP-rajongó 1,7 millió forintnak megfelelő összeget.

Távolról sincs vége, olvasson még

Frankón kipofozták 2021-re a Kawasaki Versys 1000-et

2020. október 15., 11:32 Módosítva: 2020.10.27 06:11

A Kawasaki Versys elég ígéretes frissítésen esik át a következő évre, az alapváltozatnak tekinthető Versys 1000 S például az elektronikus Showa Skyhook futóművön kívül a korábbi Versys SE összes extráját megkapja. A kimondottan jól működő félaktív futómű megmarad a csúcsmodell kiváltsága.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Honda bemutatta a Forza 750-et

2020. október 14., 11:13 Módosítva: 2020.10.27 06:11

A Honda megújítja 2021-re a teljes Forza sorozatot, frissítik a 125-öst, 350-esre növelik a 300-ast és végre bemutatták a már sokat emlegetett 750-es csúcsmodellt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Újra lesz motorverseny Spában

2020. október 14., 10:06 Módosítva: 2020.10.27 06:11

A Spa-Francorchamps-ról két dolgot mindenképpen érdemes tudni: a belga versenypálya az egyik legrégebbi és leggazdagabb múltú pálya a világon, illetve ezzel együtt ott van a világ legzúzósabb pályái között.

Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW a versenypálya mellett nyomtatott egy új alkatrészt a versenymotorhoz

2020. október 14., 10:04 Módosítva: 2020.10.20 06:13

A BMW eddig is nyitott volt az új technológiák felé, az elmúlt hetekben pedig szintet léptek, hiszen konkrétan a pálya mellett terveztek és nyomtattak ki 3D printerrel egy új alkatrészt.

Távolról sincs vége, olvasson még

350-es retró motor lehet a Triumph és a Bajaj első közös modellje

2020. október 13., 17:26 Módosítva: 2020.10.20 06:13

A Triumph és az indiai Bajaj közös munkájának az első terméke egy 300-350 köbcenti közötti retró motor lehet, mely a Royal Enfield Meteor 350 és a Honda H'ness ellenfele lesz.

Ez a kép csak illusztráció, a 900 köbcentis Triumph Street Twin látható rajta
Ez a kép csak illusztráció, a 900 köbcentis Triumph Street Twin látható rajta
Távolról sincs vége, olvasson még

Hirtelen megváltozott a Ducati házon belüli megítélése

2020. október 13., 10:05 Módosítva: 2020.10.27 06:11

Nemrég felröppent olyan pletyka, hogy a VW főnöke megválna a kis márkáktól, például a Lamborghinitől, a Bugattitól és a Ducatitól (igazából elsősorban az átszervezésről volt szó, az eladás mint szélsőséges megoldás került szóba, csak az nem annyira clickbait). A Ducati eladására már fel sem kaptam a fejem, hiszen ezt azóta pletykálják, amióta a (vigyázz, bonyolult lesz!) VW-csoport tulajdonában lévő Audi fennhatósága alá tartozó Lamborghinihez került az olasz motorgyártó.

Távolról sincs vége, olvasson még

Mit tudhat a 2021-es Kawasaki Ninja ZX-10R?

2020. október 13., 09:20 Módosítva: 2020.10.20 06:13

Írtunk arról, hogy a Kawasaki idén hat újdonsággal készül, melyek közül az egyik a ZX-10RR lesz. Bár az RR-rel együtt frissítik a lakossági (már ha mondhatunk ilyet egy 1000-es sportmotorról) ZX-10R-t is, a lényeg a homologizációs modell lesz, mely a Superbike VB-s versenymotor alapját adja.

Kawasaki Ninja ZX-10RR versenymotor a Suzuka 8hr endurance versenyről
Kawasaki Ninja ZX-10RR versenymotor a Suzuka 8hr endurance versenyről
Távolról sincs vége, olvasson még

Kompresszoros Africa Twint fejleszt a Honda

2020. október 12., 13:41 Módosítva: 2020.10.20 06:13

A Honda szabadalmaztatta az Africa Twin feltöltött változatát, melyet közvetlen befecskendezéssel és egy ikercsavaros kompresszorral hergelnének fel. A szabadalmi rajzok ugyan nem ígérnek semmit, az viszont látszik, hogy a Honda komolyan veszi a feltöltött motorkerékpár koncepcióját - még ha jelenleg csak a Kawasaki kínál ilyesmit, nem kizárt, hogy tíz év múlva ez lesz a fő csapás.

Távolról sincs vége, olvasson még

Gumifüst az Alpoktól a Riviéráig

2020. október 9., 13:07 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Nemrég beszámoltunk arról, hogy az MV Agusta házi influenszernek nevezte ki a francia stuntridert, Thibaut Nogues-t, és meg is született az első videójuk, amiben Nogues az Alpokból ledriftel a Riviérára egy F3 800-zal.

Távolról sincs vége, olvasson még

Még idén bemutatják az új Hayabusát

2020. október 9., 13:06 Módosítva: 2020.10.27 06:11

A Holt-tenger partján sem várják olyan régóta a megváltót, mint a motorosok a Suzuki Hayabusa új kiadását. Eddig rengeteg pletyka volt, turbótól kezdve 1440-es blokkon és állítható vázgeometrián át a félautomata váltóig, ám most egészen kijózanító hírekkel állt elő a japán Autoby magazin.

Ez csak egy render, ne dőlj be neki
Ez csak egy render, ne dőlj be neki
Távolról sincs vége, olvasson még

Egy remek surranó Noriyuki Haga tiszteletére

2020. október 9., 08:37 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Az Alpinestars rendszeresen előáll limitált szériás replika csizmákkal, legutóbb például a McGuinness-féle csizmáról írtunk, a hétvégén pedig a Magny-Cours-i Superbike futamon bemutatták a Supertech R "Haga 20" kiadását.

Medium-Haga 20 Supertech R WEB HERO 1440x960
Távolról sincs vége, olvasson még

Minimál fejlesztést kap csak a Suzuki SV650 és V-Strom 650

2020. október 8., 09:53 Módosítva: 2020.10.20 06:13

Már írtunk arról, hogy a Suzukinál ugyan dolgoznak egy 700-as soros kéthengeres blokkon, de az egyelőre még nem váltja le az SV650-et és a V-Strom 650-et. A 650-es V2-es blokk már egészen 1999 óta velünk van, ami azt jelenti, hogy már amerikában is ihatna sört, ezzel ez az egyik legrégebbi, folyamatosan a kínálatban tartott blokk a piacon.

420a9919
Távolról sincs vége, olvasson még

Összeáll a Fantic és a Yamaha

2020. október 8., 09:53 Módosítva: 2020.10.12 06:17

A Yamaha európai részlege és a Fantic Motor együttműködésbe kezdenek, mégpedig a városi használatra szánt elektromos járművek terén.  A két cég már korábban is partneri viszonyban állt (hogy pontosan miben, az nem derült ki), de az új megállapodás értelmében a két cég közös e-mobilitás programon kezd dolgozni.

IMG 2892
Távolról sincs vége, olvasson még

Elhunyt Roberto Marchesini, a versenyfelnik mestere

2020. október 7., 13:30 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Nem volt sem versenyző, sem csapatfőnök, de előre köszöntek neki a bokszutcában. Nem véletlenül, ő volt a magnézium versenyfelnik úttörője - illetve a beszámolók szerint egy barátságos, jó humorú ember is volt, akit bárki könnyen megkedvelt.

Távolról sincs vége, olvasson még

Gyári pályaváltozat készül az Aprilia RS 660-ból

2020. október 7., 10:43 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Tommaso Marcon, az Aprilia tesztpilótája rakott ki egy képet Instagramra, amelyen az Aprilia RS 660 pályaváltozatával pózol.

Távolról sincs vége, olvasson még

A KTM elkészítette a leginkább terepképes túraendurót

2020. október 7., 08:54 Módosítva: 2020.10.20 06:13

Nem nagy meglepetés, mondhatni látható volt, hogy jönni fog a KTM 890 Adventure R - a platform már kész volt a 790-es modellel, és az idén megjelent 890 Duke R után várható volt, hogy az Adventure is megkapja a nagyobb és erősebb blokkot. Amire nem számítottunk, az a 890 Rally Edition.

Távolról sincs vége, olvasson még

Bizonytalan a Man TT és a Macau GP jövője

2020. október 6., 15:53 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Bár a motorversenyek újraindultak, egyelőre vagy látogató nélkül, vagy limitált nézőszámmal zajlanak, tehát messze vagyunk attól, hogy azt mondhassuk, visszatértünk a normál kerékvágásba. Pillanatnyilag úgy néz ki, hogy a jövőre is ebben a mederben fognak folyni a motorversenyek, beleértve a közúti futamokat is.

6I0T6565
Távolról sincs vége, olvasson még

A BMW átdolgozta a legkisebb túraenduróját is

2020. október 6., 12:13 Módosítva: 2020.10.15 06:15

A G 310 GS-t 2016-ban mutatták be, és mostanra megérett egy alapos frissítésre - azóta alaposan átalakult a piac, már nem a V-Strom 250 és a Versys 300 az ellenfél, hanem közben megjelent a KTM 390 Adventure is, amely feladta a leckét.

Távolról sincs vége, olvasson még

Tulajdonképpen megmutatták a Forza 750-et

2020. október 6., 12:13 Módosítva: 2020.10.12 06:17

Már csak nyolc nap van hátra a Honda Forza 750 bemutatójáig, és a legfrissebb teaserben lényegében már megmutatják a teljes formát. Az már világos, hogy a 745 köbcentis NC750 blokkot fejlesztették tovább, amelyhez továbbra is duplakuplungos váltó tartozik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Még pár évet várni kell a 200 lóerős túraenduróra

2020. október 6., 08:57 Módosítva: 2020.10.15 06:15

Tovább csepegnek az információk a Ducati Multistrada V4-ről, például megvan a teljesítménye: 170 lóerős lesz, vagyis ha el is marad a korábban több helyen betippelt 180 és 200 lóerőtől, azért így is a legerősebb adventure modellnek ígérkezik.

mts4
Távolról sincs vége, olvasson még

Jön a 40. évfordulós R 1250 GS és Adventure

2020. október 5., 13:28 Módosítva: 2020.10.12 06:17

Furcsa is volt, amikor nyáron csak az F 750 GS, F 850 GS és az F 850 GS Adventure-ből mutatott be a BMW évfordulós modellt a GS sorozat 40. születésnapját ünnepelve. Most viszont teljes a kép, a bokszerekkel kivárták az őszt, és leleplezték az R 1250 GS és Adventure ünnepi szériáját, amihez egy óvatos facelift és tartozik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Halálos versenybalesetet szenvedett a sokszoros gyorsasági rekorder

2020. október 5., 13:26 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A hétvégén Zef Eisenberg az elvingtoni repülőtéren halálos balesetet szenvedett egy alaposan tuningolt Porschéval, mellyel tavaly 338 km/h-val hasított a Pendine-i homokban.

Zef-Eisenberg
Távolról sincs vége, olvasson még

Kis túraendurót készíthet a Honda és a Yamaha

2020. október 2., 11:13 Módosítva: 2020.10.08 06:13

A japán gyártók ügyeiben rendszeresen jól értesült Young Machine magazin arról ír, hogy a Yamaha és a Honda egyaránt egy kis túraendurón dolgozik, mégpedig a 250-300 köbcentis szegmensben.

CRF1100 Africa Twin
CRF1100 Africa Twin
Távolról sincs vége, olvasson még

A Dainese felvásárolta a TCX-et

2020. október 2., 11:13 Módosítva: 2020.10.12 06:17

A Dainese felvásárolta egy konkurensét, a csúcsminőségű motoros csizmákat gyártó olasz TCX-et.  A Dainese Group (amihez az AGV sisakgyártó is tartozik) ezzel megerősíti a helyzetét a motoros lábbelik piacán, és ezzel a későbbiekben rendelkezésükre áll a TCX összes biztonsági fejlesztése és szabadalma.

Rá is írták, mire kell használni
Rá is írták, mire kell használni
Távolról sincs vége, olvasson még