Hírek

A tengerentúlon nagyon megy az Ape

2016. október 12., 14:31 Módosítva: 2016-10-14 10:48:47
6

A Piaggiónál fejükbe vették, hogy megerősítik jelenlétüket a közép- és dél-amerikai piacokon. Márpedig ha rá akarnak gyúrni a tengerentúlon, azt mi mással tehetnék meg hatékonyabban, mint az arrafelé egyébként is népszerű Ape felfrissítésével?

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt a hathengeres BMW túra-cruiser

2016. október 12., 11:14 Módosítva: 2016-10-18 17:34:42
82

Nincs még egy olyan motorgyártó, ami annyira ügyesen jutna be a gazdagok pénztárcájába, mint a BMW. Erre a legújabb példa a BMW K 1600 B, a soros hathengeres túramotorra épített bagger, azaz oldaldobozos túra-cruiser.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kényelem és szélvédelem a jelszó a Kawasakinál

2016. október 11., 11:57 Módosítva: 2016-10-14 10:48:47
19

Kényelmesebbé, komfortosabbá tette a következő modellévre a Z1000SX-et a Kawasaki – ez volt legalábbis a japánok célja a frissítéssel. Műszaki oldalon az ősz nagy slágereit kapta meg a sport-túragép, nagy meglepetések nincsenek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már biztosan készen van a legkisebb BMW túraenduró

2016. október 11., 10:05 Módosítva: 2016-10-20 06:33:51
27

Már egyáltalán nem titok, hogy a BMW egy kis túraendurón dolgozik, de ha maradtak is volna még kétségek, a Motorrad kémfotója eloszlatja azokat is. Várhatóan novemberben, az EICMA-n bemutatják a G310GS-t, aminek az alapjait a G310R adja.

2017-BMW-G310GS-spy-photo
Távolról sincs vége, olvasson még

Alulról jön a középsúlyú Ninja ereje

2016. október 10., 14:56 Módosítva: 2016-10-13 13:14:55
19

Teljesen új modellként emlegeti a Kawasaki a 2017-es Ninja 650-et, amely valójában az ER-6 műszaki alapjainak továbbfejlesztésével és a sportgépek idomaival illeszkedik a japánok modellpalettájába.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ez lesz a legsportosabb 125-ös?

2016. október 10., 09:24 Módosítva: 2016-10-18 17:34:44
24

Jövőre érkezik a GSX-R125, ami a kategóriájának legkönnyebb, legjobb súly-lóerő arányú, legjobban gyorsuló modellje lesz - legalábbis a Suzuki szerint, az állításokat igazoló adatokat ugyanis még nem hozták nyilvánosságra.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ha bejön a retró, ezektől zokogni fogsz

2016. október 8., 12:21 Módosítva: 2016-10-12 17:37:02
75

A Triumph Street Cup azok motorja, akiknek bejött a T120 Thruxton, de feleslegesnek érezték az erejét, súlyát és árát. A kölni Intermoton az angol gyártó leleplezte a közepes café racerét, ami adatai alapján a Moto Guzzi V7 Racer és a Royal Enfield Continental mezőnyében játszik.

Távolról sincs vége, olvasson még

A Yamaha még egy bőrt lehúz a scrambler-lázról

2016. október 7., 18:04 Módosítva: 2016-10-13 10:57:10
17

Mérsékelt meglepetés volt csak az Intermoton leleplezett Yamaha SCR950 - aki ugyanis rajta tartja az ujját az internet verőerén, az már mindent tudhatott az Amerikában már jó ideje futó típusról.

Távolról sincs vége, olvasson még

Ismét sportmotorra épít naked bike-ot a Suzuki

2016. október 7., 15:57 Módosítva: 2016-10-12 10:16:55
48

A Suzuki 2017-re megszünteti a GSR750-et, de nem utód nélkül: a hétötvenes GSX-R blokkja köré épített streetfighter egy alapos átdolgozás után GSX-S750 néven folytatja pályafutását. A kölni Intermoton leleplezett újdonság a GSX-S1000-hez hasonló külsőt kap: a lámpa, a kónuszos kormány és a műanyagok szinte egy az egyben idézik az ezres változatot.

Távolról sincs vége, olvasson még

Rászolgált a második R-re?

2016. október 7., 13:21 Módosítva: 2016-10-13 10:57:10
34

Egy R betű. Ezzel jelzik a Kawasakinál azokat a finomításokat, amelyeket elvégeztek a ZX-10R Ninján. A következő modellévtől ugyanis ZX-10RR néven fut tovább a modell. A bemutatót a kölni Intermot szalonon tartották.

Távolról sincs vége, olvasson még

Megtolja a retrót a Honda

2016. október 7., 10:14 Módosítva: 2016-10-12 10:13:27
86

A CB1100 két változatát is kiállította Intermot-standján a Honda. A CB1100 RS a café raceres stílust képviseli. Előre 43 milliméteres Showa Dual Bending Valve villát kapott, hátul pedig külső tartályos rugóstagot találunk. Az alumínium felnik 17 colosak, a fékek a Tokicótól származnak. A négyhengeres blokkot mind szívó-, mind kipufogó oldalon finomították. A 4-2-2-es kipufogórendszeren a doboknál hét centit rövidítettek.

Távolról sincs vége, olvasson még

Új arcot kapott Suzuki V-Strom

2016. október 6., 16:35 Módosítva: 2016-10-15 06:46:26
44

A Suzuki DL650 V-Strom ha nem is őskövület a piacon, de pont az aktuális generáció bevezetése után terjedtek el robbanásszerűen a különböző elektronikák. Az Euro4 bevezetése egyfajta ultimátum volt a típus számára - számítani lehetett rá, hogy legkésőbb most ősszel jön a következő generáció.

Távolról sincs vége, olvasson még

A fékkartól lett gyorsabb?

2016. október 6., 15:06 Módosítva: 2016-10-11 10:09:36
37

Kompresszoros sportgépeit fazonírozta át a következő modellévre a Kawasaki. A japánok a H2 és a H2R mellett egy Carbon fantázianevet viselő, sorszámozott különkiadást is piacra dobnak. Az újításokra nagyon is igaz a kitétel, miszerint az ördög a részletekben rejlik.

Távolról sincs vége, olvasson még

Arc- és seggplasztikát kapott az MT-09

2016. október 6., 12:13 Módosítva: 2016-10-12 10:13:27
107

A Yamaha aktuális sikertörténete, a veszélyességig megvadult MT-széria az MT-09-cel indult el, most pedig olyan faceliftet kapott a típus, hogy az egy modellváltással is simán felérhetne. Az eddigi, egyáltalán nem fenyegető tekintetet helyett az MT-10-hez hasonló, nagyon gonosz, kétszemű, LED-es pofát kapott a motor - de az sem teljesen hülye, akinek a Kawasaki Z1000 ugrik be elsőre.

Távolról sincs vége, olvasson még

Boltba azért nem ezzel fogsz járni

2016. október 6., 10:37 Módosítva: 2016-10-12 10:16:55
36

Nem sport-túra és nem is belépőszintű sportmotor – így fogalmaznak a gyáriak az új Ducati SuperSport bemutatóján. A két változatban is készülő – és nyáron már belengetett - gépet nem a keményvonalas Panigale-rajongóknak szánják: sokkal inkább egy olyan motorkerékpárt próbáltak összehozni, amelyet élvezet vezetni, és a mindennapi használat során sem válik kellemetlenné.

Távolról sincs vége, olvasson még

Itt van a négy teljesen új KTM túraenduró

2016. október 5., 16:41 Módosítva: 2016-10-10 15:03:37
33

A KTM 2017-re gyökeresen átszabja a túraenduró kínálatát. Ennek első lépése, hogy nyugdíjazzák a 1190 Adventure-t, 1190 Adventure R-t és a 1050 Adventure-t. A helyükre két teljesen új modellt mutattak be, ami szinte pontosan a 1050-es és 1190-es modellek közé illik az adatai szerint.

Távolról sincs vége, olvasson még

Olcsó alapmodellekkel erősíti a BMW a nineT szériát

2016. október 5., 14:48 Módosítva: 2016-10-10 09:27:46
47

Két új modellt ad a BMW a heritage termékvonalhoz, mind a kettő a BMW R nineT alapjait használja, de annál azért olcsóbbak lesznek. Az R nineT Pure egy igazi klasszikus motor, a nineT sorozatból ismert lég-olaj hűtésű, 1170 köbcentis, 110 lóerős bokszer dolgozik benne, ami már teljesíti az Euro4-es normákat.

Távolról sincs vége, olvasson még

Kerettel együtt rúgja be az ajtót a Suzuki új superbike-ja

2016. október 5., 12:49 Módosítva: 2016-10-13 17:24:26
182

Tavaly Milánóban még csak teaser volt, de sejteni lehetett, hogy amit akkor még csak tanulmánynak neveztek, az lényegében már egy szériakész motor volt - és azt 2017-re megkapjuk csúcs sportmotornak.

Távolról sincs vége, olvasson még

Csúcs futóművet kapott a Yamaha MT-10 SP

2016. október 5., 11:57 Módosítva: 2016-10-10 12:09:14
101

A Yamaha a tavaly bemutatott MT-10-et tovább hergelte, és elkészítette belőle az MT-10 SP-t, ami már minden szempontból kemény ellenfele az európai csúcs-nakedeknek, mint amilyen a BMW S 1000 R, a KTM 1290 Super Duke R vagy az Aprilia Tuono V4 1100.

Távolról sincs vége, olvasson még

Végre: a Honda bemutatta az új CBR1000RR-t

2016. október 4., 18:15 Módosítva: 2016-10-10 12:09:14
114

A Honda 1992-ben mutatott be először motorkerékpárt Fireblade névvel. Akkor a CBR900RR viselte ezt a nevet, majd a lökettérfogat folyamatos és fokozatos növekedésével 2004-re elérték a 999 köbcentit. 2004-től CBR1000RR néven fut a szupersportgép. Jövőre tehát éppen 25 éves lesz a Fireblade, ilyen évfordulónál pedig szinte adja magát egy komolyabb frissítés. Igaz, a nemrég felbukkant kémfotók arról árulkodtak, hogy nem viszik túlzásba a japánok. Pár nappal később már a Thunderhill Raceway Parkban, az Egyesült Államokban nyelezték, de a részletekre egészen mostanáig várni kellett – a Honda a kölni Intermot szalonra vitte el az új CBR1000RR-t.

Távolról sincs vége, olvasson még

Két új blokkot kap a Vespa GTS

2016. október 4., 14:23 Módosítva: 2016-10-08 12:42:26
17

Új motorblokkokkal frissítette fel a GTS sorozatot a Vespa. Az olaszok i-get névre keresztelték az új fejlesztésű, négyütemű egyhengereseket. 125 és 150 köbcentis változatban készül majd, és mindkét verzió teljesíti az Euro 4-es normákat.

05 Vespa GTS 125150
Távolról sincs vége, olvasson még

Felrázza az S-sorozatot a BMW

2016. október 4., 13:21 Módosítva: 2016-10-10 12:09:14
33

Felfrissítette S 1000-es sorozatát a BMW a következő modellévre. A sportmotor mellett a meztelen változat és a túragép is vérfrissítésen esett át, az eredményt pedig a kölni Intermot szalonon mutatták meg a bajorok.

Távolról sincs vége, olvasson még

Már 125-ös Apriliával is állatkodhatunk

2016. október 4., 10:52 Módosítva: 2016-10-07 16:03:38
22

Egy egész sor újdonsággal érkezett meg a kölni Intermot kiállításra az Aprilia. Az olaszok standja elsősorban modellfrissítésben erős, de a fészliftelt gépek mellett találunk azért igazi érdekességet is.

Távolról sincs vége, olvasson még

Fékhiba a Husqvarnáknál

2016. október 3., 14:50 Módosítva: 2016-10-12 06:24:55
3

Fékhiba miatt hívja vissza több 2017-es modellévű enduróját és krosszgépét a Husqvarna. A kiadott közlemény szerint nem a gyártónál gyökerezik a probléma, tehát nem összeszerelés közben szúrtak el valamit. A meghibásodás veszélye a Brembótól származó egyes alkatrészeknél áll fenn.

Távolról sincs vége, olvasson még

Így ment meg a BMW

2016. október 3., 13:00 Módosítva: 2016-10-11 06:16:17
11

Közös fejlesztésű légzsák-dzsekivel próbál hozzájárulni a motorosok biztonságához a BMW és az Alpinestars. A Street Air Dry lényege, hogy a motorkerékpártól függetlenül, mindenféle szenzorok nélkül, önállóan működik. Így lényegében bárki, bármilyen gépen használhatja.

Távolról sincs vége, olvasson még