Hírek

Eléggé rendben van a BMW MotoGP safety bike-ja

február 16., 10:41 Módosítva: 2015-02-17 06:39:20
46
3 hozzászólás

Az idei MotoGP-n nagyon erős lesz a BMW jelenléte. Mindezt úgy, hogy nem lesz ott versenyzőjük, csapatuk, nem állnak a rajtrácsra – egy szóval az indulás egyik feltételének sem felelnek meg. Hogyan lehet ez?

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Kalandorokra gyúr a Triumph

február 16., 09:38 Módosítva: 2015-02-17 06:39:20
41
16 hozzászólás

A szezon közeleg, ezt pedig a meteorológusoknál sokkal pontosabban jelzik a motorgyártók sűrűsödő bejelentései. A Triumph szinte mindenkit megelőzve dobta be az egyik újdonságát, a limitált példányszámban készülő Triumph Tiger Expolorer XC SE-t.

16 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Az Indian sötét lova

február 14., 09:22 Módosítva: 2015-02-15 09:25:32
200
19 hozzászólás

Az elmúlt napok szivárogtatását követően most teljes egészében leleplezte legújabb modelljét az Indian. A Dark Horse a Chief alapjaira épül, de a tervezők fontosnak tartották a testreszabhatóságot is. Ha teljesen szabad kezet nem is, de mintegy negyven választható kiegészítőt kínálnak a vásárlóknak.

19 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Elszabadultak a fényezők a Hondánál

február 13., 13:41 Módosítva: 2015-02-15 11:16:01
31
8 hozzászólás

A Hondánál megszaladt a festékpisztoly, a műszaki osztály helyett a fényezőműhely diktálja a 2015-ös újdonságokat. Az A2-es jogosítványhoz szabott sportos CBR500R az ezüst, fekete és trikolor mellett a Millenium Red névre keresztelt piros színben is kapható lesz. Szó mi szó, jól áll neki a sportos szín, még ha plusz lóerőket nem is ad.

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Disznó café-dragstert építettek a németek

február 13., 10:21 Módosítva: 2015-02-13 17:40:07
60
5 hozzászólás

A VMAX harmincadik születésnapja alkalmából nem csak a rommá szénszálazott speciális kiadást dobta fel a Yamaha, hanem a német JvB-moto műhelyében készült mesterművet, az Infraredet is bemutatták, mint a yard built projekt legfrissebb darabját. "Ebben a motorban találkozik a dragster és a café racer koncepció" – mondták róla az építők.

5 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Sok jóból jó sokat

február 12., 10:20 Módosítva: 2015-02-13 10:26:35
55
4 hozzászólás

A Superbike világbajnokság szabálymódosításai miatt sorban születnek az elképesztően erős szériamotorok – gondoljunk csak a Yamaha YZF-R1M-re – hiszen a versenysorozatban erősen megnyírbálták a motorok átalakítására szánt keretet, így a gyártók különböző kis sorozatban készülő, lényegében versenykész homologizációs modellekkel próbálnak az élmezőnyben maradni.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Kézműves motor 75,5 millióért? Ugyan már...

február 11., 14:15 Módosítva: 2015-02-12 06:35:09
10
8 hozzászólás

Yacouba Galle nem csak formatervező, hanem az őrült videóiról és bevállalós tesztjeiről híres francia Moto et Motards újságírója. Művészi vénáját először az MV Agusta Bestiale tanulmánnyal mutatta meg a világnak, és később azonos nevű átépítő készletet is piacra dobott az MV Agusta Brutale tulajdonosok számára.

8 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Mégis megmenekülhet a Horex

február 11., 09:25 Módosítva: 2015-02-11 16:05:10
24
4 hozzászólás

A német Horex motormárkát alig néhány évvel ezelőtt támasztotta fel Clemens Neese, aki aztán nem a megszokott sablonokra építette fel a márka modelljeit. Egyértelműen a luxuskategóriát célozta meg, méghozzá VR6-os blokkokkal, amely nemcsak a motorkerékpároknál, de még az autóknál is ritkaságnak számít.

4 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Elhunyt a VMAX formatervezője

február 10., 16:26 Módosítva: 2015-02-11 14:04:45
22
1 hozzászólás

Kenji Ekuan az ipari formatervezés egy legendája volt. Tegnap reggel, 85 éves korában hunyt el. Karrierje a második világháború után indult, amikor aktívan részt vett Japán újjáépítésében. Ő rajzolta meg a Narita Express nagy sebességű mozdonyait, amiért megkapta a magas presztízsű olasz formatervezői díjat, az Arany Iránytűt.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A KTM nem változtat a nyerő felálláson

február 10., 09:43 Módosítva: 2015-02-10 13:35:03
12
0 hozzászólás

Marc Coma az Instagramon jelentette be, hogy 2016-ban ismét indul a Dakaron, ráadásul továbbra is a KTM színeiben. "Ma megvolt az éves naggyűlés a KTM mattighofeni sasfészkében. Elkezdődött a munka, hogy megvédjük a bajnoki címet" – jelent meg a katalán motoros.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Kitiltanák a régi motorokat Párizsból

február 10., 00:00 Módosítva: 2015-02-11 10:38:12
47
19 hozzászólás

Vasárnap délután motorosok ezrei indultak demonstrálni a franciaországi Chateau de Vincennes elöl, miután néhány hete különös ötlettel állt elő a párizsi főpolgármester, Anne Hidalgo. A tavaly óta hivatalban lévő városvezető elképzelése szerint 2016 nyarától kitiltanák a fővárosból a 2000 előtt gyártott motorkerékpárokat és robogókat, hogy így csökkentsék a város környezeti terhelését és zajszintjét.

19 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Messziről megmondani a Vmax vegyjelét

február 6., 16:12 Módosítva: 2015-02-07 07:04:43
76
6 hozzászólás

Harminc éve mutatkozott be a Yamaha Vmax, és átütő siker lett. A brutális erejű, jól tuningolható motor az egész világot meghódította. A dicsőséges évfordulót egy különleges kiadással teszi emlékezetessé a japán gyártó: az aktuális, 1697 köbcentis, 200 lóerős változatból készült limitált szériát az elképesztő karbon orgiáról és Akrapovic kipufogóiról lehet majd felismerni. Szénszálból készülnek a sárvédők, a tank borítása (technikailag a légszűrőé, hiszen a benzin az ülés alatt van), az oldaldekni és a farokidom.

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Halk surrogás váltja a V2-esek röfögését

február 6., 10:47 Módosítva: 2015-02-06 17:58:54
24
7 hozzászólás

Egy hónapja sincs, hogy a Polaris hatalmas összeget fektetett az elektromos motorokkal foglalkozó Brammoba, máris levédették a Victory Charger nevet. A fenti két információból jósnő nélkül is össze lehet rakni, mire készül a Victory és az Indian márkákat birtokló cégcsoport.

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Hero: egy lépés Európa felé?

február 4., 12:48 Módosítva: 2015-02-05 12:54:53
15
6 hozzászólás

Ősszel megkezdődik az indiai forgalmazás, jövőre pedig akár az európai kereskedésekbe is eljuthat a Hero 250-es sportmotorja, a HX250R. A gépet nagyjából egy éve mutatták be Indiában, novemberben pedig a milánói EICMA motorkiállításra is elvitték, jelezve: komolyan gondolják az európai belépőt.

6 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Megér egy Harley százmilliót?

február 2., 09:29 Módosítva: 2015-02-03 10:05:32
83
7 hozzászólás

Nem mindennapi árverést tartottak január végén Floridában. A Mecum Kissimmee egy 1959-es Harley-Davidson köré szervezte az eseményt. A hibátlan állapotú Duo Glide-nak ráadásul az elmúlt évtizedekben végig egyetlen tulajdonosa volt: Jerry Lee Lewis, a rock and roll történetének egyik legnagyobb alakja.

7 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Mellézuhant a repülő – túlélte

január 29., 11:16 Módosítva: 2015-01-30 12:29:13
14
1 hozzászólás

Amikor az indiai Loon Singh felébredt, és elindult kézbesíteni az esküvőjére szóló meghívókat, aligha gondolta, hogy második születésnapját ünnepelheti hamarosan. Éppen elhagyta a Barmer nevezetű települést, amikor egy mezőn éppen mellézuhant egy Mig-27-es.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

A brit urizálásnál éppen nincs durvább

január 29., 10:47 Módosítva: 2015-01-29 19:04:50
58
11 hozzászólás

A hétvégén a Norton bemutatta legújabb modelljét, a Dominatort. Bár a két kivitelben készülő típus megfelel a közúti előírásoknak, és teljesíti az Euro3-as normát is, nem lesz a világ utcaképeinek szerves része: a standard kivitelért is elkérik a 8,2 millió forintot, míg a csúcskivitelnek számító SS ára pedig néhány százezer forinttal túllóg a tízmillión is.

11 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Olcsó fotel ingázóknak

január 28., 13:47 Módosítva: 2015-01-28 13:47:45
14
2 hozzászólás

N-Max néven új, 155 köbcentis nagyrobogót mutatott be a Yamaha. A japán gyártó Blue Core irányzatának szellemében készült gépnél törekedtek az alacsony fogyasztásra és a meggyőző teljesítményre. A 15 lóerős teljesítmény és 14,4 newtonméteres csúcsnyomaték 127 kilogrammos tömeghez társul, pontos fogyasztási adatot azonban egyelőre nem hoztak nyilvánosságra.

2 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ha már egy Ducati sem elég különleges

január 28., 10:00 Módosítva: 2015-01-28 17:20:57
26
0 hozzászólás

Az olasz Vyrus a gazdag különcök motorja. A Bimotához hasonlóan nem vesződnek saját erőforrás tervezésével, az alapokat inkább máshonnan szerzik be, és a körítésre helyezik a hangsúlyt: szuper futómű, lenyűgöző forma, csúcsminőségű fékek, méregdrága anyagok és extravagáns megoldások jellemzik a munkáikat. A Bimotával való összehasonlítgatásra további okot ad a Vyrusok függőcsapszeges első futóműve, amiről azonnal a Tesi 3D jut eszébe az embernek.

Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Meglesz kétszáz lóerő az új GSX-R1000?

január 27., 14:03 Módosítva: 2015-01-28 14:16:50
30
9 hozzászólás

Bár az ősszel már bemutatták a nagyközönségnek az új Suzuki GSX-R1000-et, máig nem tudni semmit a típusról: adatokat, részleteket máig nem közöltek az új típusról. Most viszont megérkeztek az első pletykák.

Fotó: Suzuki
9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Plusz egy hengerrel száll harcba a Honda

január 26., 15:22 Módosítva: 2015-01-27 10:27:30
32
0 hozzászólás

A japán Young Machine címlapon robbantotta a hírt, hogy a Honda valódi választ ad Yamaha R25, R3 és Kawasaki Ninja 300 trióra. Ezek ugyanis kéthengeres motorjukkal tényleg sportos hangulatot árasztanak, míg a CBR250 az egy hengerével csak a külsőségeket adja.

A japán Young Machine címlapja
A japán Young Machine címlapja
Szólj hozzá! Távolról sincs vége, olvasson még

Lendületben a KTM

január 24., 18:00 Módosítva: 2015-01-26 06:22:33
9
1 hozzászólás

Soha korábban nem gyártott annyi motorkerékpárt a KTM, mint 2014-ben. Az osztrák gyártó már az egymást követő negyedik évben dönti meg saját rekordját. A százezer példányt már december közepén elérték, ha pedig a Husqvarnát is beleszámoljuk, összesen 158760 példány gördült le a sorokról.

1 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Ez nem az a Gixxer

január 24., 11:51 Módosítva: 2015-01-25 00:19:01
2
9 hozzászólás

Ha kimondjuk, hogy Suzuki Gixxer, nemcsak a megrögzött motorosok többsége gondol a japánok már-már legendás sportgépére, hanem azok is, akik csak vágyakoznak egy komolyabb sportmotorra. Talán meg sem lepődnénk, ha valahol az év motorjaként hivatkoznának rá.

9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Már megjelenés előtt átépítették a Ducati Scramblert

január 23., 15:58 Módosítva: 2015-01-24 07:09:14
40
3 hozzászólás

Még el sem kezdődött a Ducati Scrambler forgalmazása, de már három kivételezett motorépítő átalakíthatta a saját szája íze szerint. A kész műveket a bevezető kampány részeként az olaszországi Motor Bike Expón állították ki.

3 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még

Hiába titkolózott a Suzuki, kiszivárogtak az adatok

január 23., 10:44 Módosítva: 2015-01-24 08:33:47
71
9 hozzászólás

A német Motorrad magazin vette észre, hogy a Suzuki honlapján rövid időre élesre tették két újdonságuk, a GSX-S1000 annak a burkolt testvérének, a GSX-S1000F műszaki adatait. Eddig ugyan titkolóztak ezt illetően – 2015-ös újdonságaikhoz érthetetlen módon nem adtak meg teljesítményt.

A naked a GSX-S1000, az idomos a GSX-S1000F
A naked a GSX-S1000, az idomos a GSX-S1000F
9 hozzászólás Távolról sincs vége, olvasson még