A Yamaha a Tricity és a Niken után egy harmadik háromkerekű járművet is beígért, mégpedig a kettő közé. A Tricity a napi ingázóknak készült, míg a Niken igazából egy erődemonstráció, egy technológiai bemutató, nem véletlen, hogy az MT-09 alapjait használja. Tehát a következő modell valahol a kettő közé esne, tehát vagy egy háromkerekű nagyrobogó lesz, mondjuk a Tmax technikáján, vagy egy MT-07 alapú Niken.
Meghosszabbította szerződését a Repsol Hondával Marc Márquez. A világbajnoki cím védője így további két szezonban, 2019-ben és 2020-ban is a japánok gyári csapatát erősíti. A HRC már hivatalosan is bejelentette a hírt.
Tavaly nyáron jelentette be a Confederate Motors, hogy FA-13 Combat Bomber modelljük kifutása után Curtiss Motorcycles néven folytatják, az egykori pilóta, Glenn Curtiss nevét felvéve. Most bemutatták első motorkerékpárjukat is, amely több mint száz év után viseli újra a Curtiss emblémáját.
A Tech3 bejelentette, hogy az idei lesz az utolsó szezonjuk yamahás szatellit csapatként, és 2019-től egy új márkával indulnak. Ezzel egy húszéves együttműködést szakítanak meg, ugyanis 1999 óta mennek Yamahával.
Bár a Royal Enfield Himalayant már bemutatták egyszer, annyira siralmas volt a gyártási minőség, hogy leállították a gyártást egy időre. Most úgy tűnik, sikerült javítani a minőségbiztosításon, és bepróbálkoznak vele az európai piacon.
A hétvégén Thaiföldön teszteltek a MotoGP-s csapatok, akik szezon előtt próbálgatták az új fejlesztéseket. A Honda motorján is felbukkant egy látványos újítás, a szénszálas lengővilla.
Egy hete dobta be a Ducati, hogy jön egy új Scrambler változat, melynek az a különlegessége, hogy csak és kizárólag neten rendelhető - és ott sem mindenkinek, kizárólag az olasz, a francia, a német, a spanyol és a portugál piac részesül belőle.
"A nyomodban vagyunk, és elkapunk" - üzente a Rob Cheesman felügyelő az elkövetőknek, miután előkerült az ellopott, és felgyújtott veterán Triumph. A bristoli rendőrség nem csak a levegőbe beszélt, amikor azt mondták, hogy nekimennek a motortolvajoknak, ugyanis sikerült négy elkövetőt elkapniuk.
Az idei szezon az utolsó szezon, amikor még Honda blokkokkal mennek a Moto2-es világbajnokságon, jövőre ugyanis jön az új korszak, és a hatszázas négyhengeresek helyett jönnek a 765 köbcentis háromhengeresek.
Az indiaiak ráfeküdtek a fenntartható közlekedés témára, a napokban már írtunk a TVS hibrid cruiseréről, most pedig bemutatták az Emflux One-t, az olcsó villany sportmotort. 169 kiló, 71 lóerő, 200 kilométeres hatótáv, és mindez csak 2,5 millió forint? Elsőre nehéz elhinni, hogy ez lehetséges, hiszen ár-érték arányban magasan veri a KTM Freeride E-t vagy a Zero bármelyik modelljét.
A 2016 és 2018 között gyártott ZX-10R és ZX10-RR modelleket hívja vissza a Kawasaki, ugyanis ezeknél előfordulhat, hogy olyan erőhatások léphetnek fel váltásnál, amik eltörhetik a fogaskerekeket - legalábbis a kettes, a hármas és a négyes gangokét.
A bristoli motortolvajok felgyújtottak egy 1951-es Triumph Thunderbird-öt, és posztolták róla a videót az Instagramra az után, hogy a tulajdonostól 1000 font (kb. 350 ezer forint) váltságdíjat követeltek.
Már hónapok óta ment a háttérben a huzavona, hogy melyik gyártók lesznek kint, és miután az importőrök sorban jelezték, hogy távol maradnak, kezdett az egész rendkívül kellemetlen lenni - mást mondtak az importőrök és a szervezők, egyszerűen látszott, hogy nagy bajok vannak a háttérben.
Ha rajta tartod az ujjbegyed a motoros világ pulzusán, akkor a TVS neve is ismerős - hatalmas indiai gyártó, amely a BMW-vel közösen gyártja a G 310 sorozatot, sőt, elkészítették a saját sportváltozatukat is. Ezúttal egy önálló tanulmánnyal álltak elő, amely több szempontból is érdekes, de legfőképpen azért, mert hibrid.
A Desert Sled a Ducati Scrambler családon belül a terepes vonalat képviseli, elöl-hátul 200 milliméteres rugóúttal és 19-es első kerékkel már át tud menni árkon-bokron. Erre emel rá az Earle Motors tanulmánya, az Adv Alaska, amellyel a Desert Sledből egyenesen túraendurót építettek.
A CCM apró angol gyártó, amely villámgyorsan felfutott - első modelljük egy roadster volt, amire annyira rápörgött a közönség, hogy utána egyből jött a Scrambler és a Flat Tracker - az alapok és a filozófia hasonló volt mindegyiknél, csak a körítésen csavartak egy kicsit. A rendelések annyira pörögnek, hogy elkészítették a Bobbert is.
Ha egy régi vágású ember vagy, szeretsz magázni idegeneket, megbecsülöd a kétkezi munkát, és úgy általában úgy gondolod, hogy a világ az elpuhulás (és te itt nem az elpuhulás szót használnád) felé halad, akkor ne olvass tovább.
Mondom: ne. Véletlenül sem, mert ingerült leszel.
FRISS: Guld kolléga pontosít: a Honda bontott szerződést, mert bizonytalan volt McGuinness gyógyulása, és leigazolták Ian Hutchinsont és Lee Johnsont. Egyébként Hutchy lába sem százas. Utoljára Hislop nyert Nortonnal, amikor meccselt Fogarty-val, azt mondták, ha még húsz kilométert tartott volna a verseny, a Norton csavarjaira hullik. De a versenyt kibírta.
A 45 éves versenyző tavaly olyan csúnyán összetörte magát a North West 200-on, hogy a 2017-es TT-t kellett hagynia - ilyenre pedig eddig nem volt példa a pályafutása során. Törött csigolyák, bordák, és többszörös törés a jobb lábszáron, és többek szerint mindez a Honda hibájából történt.
A tavaly októberben, Tokióban mutatta be a Honda a Cross Cub 110 tanulmányt, most pedig elkészült a szériaváltozat 50 és 110 köbcentivel. Kizárólag belpiacon fogják forgalmazni, ami nagy kár, mert a Cross Cub betyárul néz ki.
Lesz új Suzuki Hayabusa, ennyit tudunk. Hogy mikor, és milyen lesz, az már a találgatások ingoványába visz, az olasz Insella magazin viszont nem fél az ingoványtól, és érdekes híreket hoztak le a szerintük 2019-es Hayabusáról.
Ezrek tüntettek Kolumbia fővárosában, mert a kormány betiltotta, hogy motorosok utast szállítsanak (a 125 köbcenti feletti motorokra és robogókra vonatkozik csak), ugyanis a hatóságok ebben biztonsági kockázatot látnak. A biztonsági kockázat nem azt jelenti, hogy balesetveszélyes, hanem a motorkerékpárral elkövetett rablásokat ilyen felállásban követték el. A tüntetők ellen a rendőrség könnygázt vetett be.
Az ős-Speeed Triple még 1994-ben jelent meg, és egycsapásra streetfighter ikon lett belőle. A Daytona 900 alapjaira felhúzott naked bike ikon lett - és azóta is folyamatosan fejlesztik, a ma leleplezett új változat például már 150 lóerős.
A Flying Flea a Royal Enfield saját gyűjteményének a része (volt) - a 30-as évek végén gyártott, pillekönnyű 125-öshöz a második világháborúban speciális keretet készítettek az ejtőernyős bevetéshez - azt viszont nem tudni, hogy ez a konkrét példány volt-e valaha éles bevetésen.
Új helyszínnel bővül 2019-re a Superbike világbajnokság versenynaptára, ugyanis jövőre bekerül az Észak-Ír pálya, a Lake Torrent Circuit, és három évig ott is marad.
Nem hiszem, hogy létezne olyan kocsmai asztal, aminél még soha nem elmélkedtek a mit vennél ha nyernél a lottón témában. De mit vesz az, akinek egy átlagos lottó-főnyeremény is csak piszok a körme alatt?