Egy igazi válságmotor

2012.10.29. 15:21

Átvert az eladó, pedig haver, vagy ellenkezőleg: minden rendben van a motorral és csak benzint kér?

Piri,a szárnyas paripa!

Aprilia Pegaso 125: Én szinte mindig sáros,murvás,mocsaras helyeken megyek vele, és nagyon megállja a helyét, nem hagyott még cserben, úttalan utakon használva, szinte aszfaltot se lát.

Ami nagy baja, nincs rajta berúgókar, ez az én nagy szívfájdalmam. Az önindító bendixem hol jó, hol nem. Gondoltam veszek egyet... aha... 46000 ft! Inkább szenvedek vele még. Az alkatrész ellátás hibátlan, csak az ára megfizethetetlen.Például sajnos kukás a fesszab is benne, az is 45000 ft.

Tovább>>>


Minden szempontból tökéletes

Piaggio Beverly 200, 2002: A rettegett "Olaszból" vettem, állítólag 2900 km-el, ami lássuk be, nem túl reális egy 8 éves motornál... azonban láss csodát még sem lehetett teljesen valótlan, mert találtam benne eldugva egy szervizmatricát, ami a km-t igazolni látszott.


Azóta sem romlott el rajta semmi, a hangja szép, olajat nem eszik, egyedül az aksi és az olaj, olajszűrő lett rajta cserélve.

Tovább>>>

A megunhatatlan

Yamaha MT-01: Gondoltam most hogy túl vagyok a 100000 KM-en megírom tapasztalataimat ezzel a motorral kapcsolatban.Nem arról szeretnék információt adni hogy hogy gyorsul mint az állat vagy hogy így meg így rajta van a kanyaron, milyen könnyű ,meg olyat fékez hogy a nyakadról a homlokodra húzza a fejbőrt ... nos ez mind igaz de nem ezért lehet szerintem ilyen hosszú távon szeretni.

Tovább>>>

Klasszikus, olcsó naked, egy igazi válságmotor

Kawasaki ER-5: 400 km-t elmegy egy tankkal. 80-90 km/órás sebességnél. 3,8-4,5 literes fogyasztás. Alul nyomatékos. Egyszerű megbízható vas, lehet szeretni. Van hozzá aránylag olcsón minden (Ebay). Egy igazi válságmotor. Hosszabb utakra is elmehetsz vele akár utassal is (500-600 km). Kispénzű embereknek munkába járni, túrázgatni a legjobb. Vehettem volna nagyobbat és erősebbet, de a nagymotorozás "fílingjét" ez a típus is megadja. Meghalni ezzel is meg lehet. Én szeretem, és a barátnőm is. Egy darabig biztosan nem fogok megválni tőle.

Tovább>>>

Nagyvárosi kis vagány

Yamaha BW'S 125

A többi robogón amin ültem előtte nem találtam kényelmes testhelyzetet,az üléseikben kialakított komfort-formázás miatt nem tudtam eléggé hátra csúszni úgy viszont a térdem kis sebességű kanyarodáskor bele ért a kormányba.Illetve mas tipusok pedig túl alacsonyak és úgy néztem ki rajtuk mint az a bizonyos majom a köszörű kövön.A BW's-nek egybeszabott sima ulése van, hátra csúszva könnyen megtalálhato rajta az ideális üléspozício a magasabbak számára is.

Tovább>>>

Első motor - első szerelem

Kymco Grand Dink 125 2006

Nyáron letettem a nagymoci jogsit, de tudtam, hogy robogót fogok hajtani. Nézelődtem ide, oda, a Kymcoról sok jót hallottam. Az élet úgy hozta, hogy egy barátomhoz visszavittek egy 2006-os Grand Dinket, amiben 1400km volt (tulaj elhunyt ezért nem használta). Szóval lett egy 5éves új motorom...Még sokat nem hajtottam, az első benyomásaimat irnám le. Az olajcseréket én oldottam magamtól, nem volt bonyolult.

Tovább>>>

Ön írt már népítéletet motorjáról? Ne titkolja el mit szeret vagy mit utál, írja le az igazat, okuljanak mások is! Kattintson és kezdheti!