A karakteres 50 lóerő

2012.11.28. 10:50

Népítélet, avagy más kárán tanul az okos. Na jó, pozitív példák is vannak, úgyhogy érdemes olvasni, érdemes írni!

Karakteres 50 LE


Dr 800 S Big, 1995: Az 50 Le már elég. Két személlyel, három dobozzal, kiválóan el lehet vele motorozni, az előzéseknél meg csak arra kell figyelni, hogy ne az utolsó pillanatba kezdjük el, mert arra nem elég sportos. A fogyasztásom fantasztikusan jó,túrázáskor 4,18 - 5,2 között mozog, de 6l is csak télen kéri a vároban. Utazó sebessége 100-145 között van, én legalább is itt használom.

Tovább>>>

A lendület legyen veled!

Honda XLR125R: Felmérve a piacot, végül úgy döntöttem, jó lesz egy kicsi enduró is amire nekem kell. Hogy mire? Néha kicsit kiszabadulni a természetbe,kikapcsolódni, megismerni a környéket túl az aszfaltúton, ha lehet minél kevésbé zavarni a természetet, s meg persze annak szigorú őreit. Túl a negyedik x-en fájós térddel engem már nem az egykerék, a szántás, a siratófal érdekel. Egyedül járom a vidéket, nem kell megfelelni a haveroknak, teszek rá, hogy fikázzák a kis motort. Fő a biztonság, megbízhatóság, a kicsivel talán nem vállalom túl magam, egyedül nem egy hátrány.!

Tovább>>>

A Criuser!

Yamaha 1900 Midnight Star: Egy hónapja adtam el,89 900 kilométerrel.A kilencvenezres szervizt már az új tulaj végeztette el velem.A szekunder hajtás szíja 90 000 kilométernél elszakadt,mint kiderült 60 000-nél cserélni kellett volna.Maga a szíj 130 000 forint,a csere kb 2 óra!

Tovább>>>

Kevély Keeway, a szuper motó

Keeway TX 50 Supermoto: Egyszerre nem mentem vele 35 km-nél többet, ekkor már kezdtem egy kicsit keskenynek érezni a nyerget (az is), de a fiam jóval hosszabb távok megtétele esetén sem panaszkodott. A nyereg kiképzése miatt az üléspozíció nagyjából kötött, nem igazán lehet hátrébb csúszni, mert előre lejt. 


Tovább>>>

Nem is olyan rossz a Linda-gép!

Babetta 1972: Nemrég hozzám került egy nagyon mostoha sorsú sárga csoda. Ifjú koromban rengeteget motoroztam rometekkel, simsonokkal, nagy jawakkal, mz-kkel, etz-vel, de a babettától mindig írtóztam a furcsa formája, és furcsa megoldásai miatt. De most mégis egy ilyen kötött ki nálam (ismerős örökölte, ki akarta dobni, én megsajnáltam...) A gép hosszú éveken keresztül egy udvar félreeső zugában rothadt egymagában.

Egy alapos tisztítás után szétszedtem darabjaira (dugattyú bele volt rothadva a hengerbe, a karburátorban a fúvókák csak valami gnóm amorf, ragyás, korrodált pöckök voltak, a körtolattyút csavarhúzóval kellett kifeszíteni, stb...). Sok türelemmel, megfelelő szerszámokkal az alkatrészek nagy részét meg tudtam menteni, még az amorf pöckökből is sikerült fúvókákat faragnom, és a motortól a hátsó kerékig nyúló rozsdaszörnyből is hajlékony lánc lett valahogy!

Tovább>>>

Megbízható, gyors, de nem nőtt a szívemhez

Piaggio X9 Evo Street, 2006: A 6000 km alatt egyszer vittem soron kívül szervízbe, amikor észrevettem, hogy az egyhengeres motor rázkódása miatt eltűnt néhány csavar innen-onnan. :) Ezen kívül csak egy kötelező szervize volt, amit viszont nagyon drágának találtam, pedig a meghajtó szíjat ki sem cserélték.

Tovább>>>

Ön írt már népítéletet motorjáról? Ne titkolja el mit szeret vagy mit utál, írja le az igazat, okuljanak mások is! Kattintson és kezdheti!