A Millenáris Velodrom egyedi helyszín: a budapesti ovális bringapályát már majdnem elfeledtük, az utolsó pillanatban fedezték fel a hazai veteránosok. Az idei, múlt szombaton megtartott rendezvény is csodálatos volt. Nézzék meg képeinket, próbálják meg ezeken keresztül elcsípni a hangulatot.
Tízéves szülinapi bulit ünnepeltek a Rigások (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A start pillanatai: a régi kipufogókból még a dübörgés is másképp jön (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Egyedi verseny-Csepel és egy tojáshengeres Motobi - olasz és magyar szépség egymás mellett (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Kocsis hengerrel szerelt 125-ös verseny-Csepel (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Az olasz Motom: egy henger, 50 köbcenti, négy ütem (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Valami mókás aggregát-blokk hajtja a cangát (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A szépséges Csepel 100-at még a csikósok is megbámulják (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Rendkívül elegáns az angol 600-as Raleigh (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Kicsit rossz helyen lóg a középállvány, nem? (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A húszas években készültek egyhengeres Harley-Davidsonok. A képen 1929-es 350-es látható (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A piros gumikról és a nyeregről messziről látni: ez egy Opel motorkerékpár (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Triumph 1938: Kinczel Csabi gyönyörű boardtrackert épített (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A csudás Ural D-K750 fogat félelmetes sebességgel száguld. Ezen már a 30 is félelmetes...
(Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Végh Zoltán gyönyörű 1956-os Norton Dominatort vitt a Velodromba (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Cyklomobil: 1949-es Csepel 125-re épített 1952-es tanulmánymotor. Az egyik legszebb magyar gép... (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Paulovits Imre a Honda Cubon (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Nem kell nagy tempó, hogy élvezzük a betonteknőt (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A kék banánnyereg rendkívül vonzóvá teszi a speciális Csepel versenymotort (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Sportos kétütemű Puch a nyolcvanas évekből (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Acélkék Vespa, talán egy VNB? (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Schmidt László Pannonia P21 rendőrmotorja 1975-ből (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Micsoda nyitott primerhajtás, ezen ne használjunk trapézgatyát! (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
OEC Commodore: ez a szépség 1939-ben készült (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Indulnak a rigások! (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Őskori V2-es: akkoriban még minden méter maga volt a harc (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Együtt a sok szülinapos (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Quadrant Big single 1920-ból: Franz Dunst (A) tulajdona (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Nincs sietség, ezzel nem is lehet (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Ilyen gépeket futni látni - erre jó a Velodrom (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Yamaha Chappy 50 - lassú, de rendkívül szórakoztató (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Őskori Velocipéd: nagy, de lehet vele haladni (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Az autó szinte fiatalka a motor mellett (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Nahát ezek a csalafinta oldalkocsisok... (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
A Mavis Bikes készítette a szexi kis hibridet - motorja egyhengeres, négyütemű (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Nagyon szigorú az épített öreg Sportster Harley (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Az egerek támadása (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Nagyon izgalmas az öreg bobber Indian (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Gajdán és Sipos úr, közöttük Csikós egykori BSA-ja (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)
Micsoda bringa! (Fotó: Csikós Zsolt, / Totalbike)