Az oroszok már a spájzban vannak

Motoros merítés

2014.04.27. 14:42
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!

Már a spájzban vannak az oroszok

Ez egy csoda. Ötvözve a régi Uralok szépsége a modernebb anyagokkal, és a néhol módosított konstrukció megbízhatóságával, úgy, hogy nem veszett el egy csepp sem a motor lelkéből. Egy valami jelenti a halálát: a rettenetesen ragadós alföldi sár. Ez berakódik a kerék és a sárhányó közé olyannyira, hogy megfogja a kereket. De úgy, hogy a motor nem bírja megmozdítani.

Tovább >>>


Első motorom új élete

Nem megy úgy, mint egy mai ötvenes robogó, de a saját menetteljesítményét szépen hozza. Mondjuk azt azért nem tudom megérteni, hogy mit gondoltak a tervezők, amikor a fékeket méretezték, mert gyakorlatilag alig fognak, pedig új minden és jól be van állítva. Ja, és néha az is előfordult, hogy menet közben az első fékbowden kiakadt, és nem volt első fék. Ez persze csak akkor derült ki, amikor meg kellett (volna) állnom.

Tovább >>>


Félklasszikus ál-izom motor

A formája, a szép sornégyes levegős blokk tetszik a magamfajta, sokat látott motorosnak. A teljesítménye, főleg Hayabusa után nem valami nagyon durva, inkább kellemes, nyugodt motorozásra való. Egyébként is lassulni akartam, erre pedig kiválóan alkalmas.

Tovább >>>


Enduró?

A hosszú távú endurós túráknak határt szab a mindössze 5,9 literre tervezett üzemanyagtartály. A sarki boltba való leugráson kívül az összes útra kénytelen vagyok a hátizsákba betenni két liter plusz benzint. Ha megválok a géptől, akkor ez lesz a legfőbb oka.

Tovább >>>


Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait?
Írjon Népítéletet!