Ítélkezzen vespás ajándékokért

Motoros merítés

2015.02.07. 09:52
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!

Ítélkezzen Vespa-ajándékokért!

A Totalbike hasábjain legutóbb másfél éve hirdettünk írói pályázatot. Egy igazán stílusos MOMO bukósisak volt a konc, és valóban jobbnál jobb pályamunkák születtek. Akkor csupán egy nyertes lehetett, és bizony nem volt könnyű a választás. Most azonban újra ajándékokért szállhatnak harcba a népítélkezők.

Ezúttal hathetes hadjárat indul vespás ajándékokért. Vannak itt kávés szettek, bögrék, kulcstartók és még egy kulacs is akad. Hogy mit kell ezekért tenni? Csupán ítélkezni. Bár most éppen nincs motoros szezon, ítéletet írni akkor is lehet, ha odakint szakad az eső, vagy hull a hó. A lényeg, hogy informatív és stílusos legyen. Ez nem azt jelenti azonban, hogy regényeket szeretnénk, hiszen nem irodalmi, vagy tesztíró pályázatról van szó. Az ideális ítélet tömör, könnyen fogyasztható és hasznos a közösség számára. Az sem hátrány, ha szépen tagolt a szöveg. Külön előnyt jelent, ha fotókat is csatol motorjáról. Csak az új ítéletek játszanak, a felfrissített írások nem.

Írja le bátran, ha a gép megkeseríti az életét, reménytelen pénznyelő, vagy nehézkes az alkatrészbeszerzés. Vagy épp ellenkezőleg: soha nem romlik el, olcsó a fenntartása és élmény vele motorozni.

A játékban minden forduló a felhívás megjelenésétől a következő hét péntek éjfélig tart. Az első körben tehát a február 13-án 24 óráig beérkezett ítéletek vesznek részt! A nyertes személyéről a Totalcar és a Totalbike szigorú szerzőiből álló zsűri dönt.

A mostani merítés szolgálhat mintaként, ötletként a pályamunkákhoz.

Dominate ergo sum

Terepre kicsit magas is, nehéz is, viszont a kormány-ülés távolság viszonylag rövid, így meglepően jól kezelhető. A tankra feltapadva, supermotósan jól lehet a kanyarokat venni vele körforgalmakban vagy szerpentineken.

Tovább >>>



Őszinte motor

Nem akartam Harley-t venni, csak azt tudtam, hogy V2 kell. Az, hogy nem kényelmes, az átlagos minőségű magyar utakon való közlekedésre nem alkalmas, és hogy utasszállításra vagy túrázásra még erős kompromisszumokkal is nehezen használható, már a legelején lejött. Ettől függetlenül perverzül, betegesen imádtam, mert az aminek látszik: egyszerű, sallangok nélküli motor, a motorozás vegytiszta élvezetére.

Tovább >>>



Valóban hű a nevéhez

A hangja ezer közül is messziről felismerhető. A futómű és az első fék tökéletes. A hátsó viszont használhatatlan, de nem gond - motorfékkel könnyen kompenzálható. Elég sokat kirándulok vele, simán bele lehet csavarni napi ezer kilométert. Nekem olyan 7-8 óra után kezd fájni kicsit a nyakam, de az lehet a hátizsák miatt is, ami kötelező, mert semmilyen tároló rekesz nincs.

Tovább >>>



Stresszmentes száguldás

Az utcai motorozás-élmény csúcsa. Átlagos vezetői képességekkel is nagyon könnyen irányítható, jól fékez, egyenletes teljesítményt ad. Kényelmes elöl-hátul, jó a szélvédelme, gyárilag is jó a hangja, dögös és ritka. Ha a tapasztalatod és tudásod is megvan hozzá, akkor adja meg azt a pluszt, ami szabad fordításban annyit jelent: „versenytechnika utcai használatra."

Tovább >>>


Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait?
Írjon Népítéletet!