Korrodáló szerelem

Motoros merítés

2015.05.02. 10:41

A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!

Aki lemaradt, az kimaradt, lezárult ugyanis a Totalcar és a Totalbike hatfordulós, három hónapon át tartó Népítélet-pályázata. Azokat az írásokat igyekeztünk jutalmazni, amelyek frappánsan, tömören, ugyanakkor érdekesen tálalva foglalták össze a legfontosabb tudnivalókat saját motorukkal kapcsolatban. Bár a verseny véget ért, de a jó ítéletekre továbbra is szüksége van a közösségnek, a motorvásárlás előtt állóknak és a felújításra, szervizelésre készülőknek egyaránt.

A Totalcar és Totalbike szigorú ítészei szerint a hatodik hét legjobb ítélete:


Korrodáló szerelem

Megbízható motor, többé-kevésbé kényelmes is, csak tipikus Honda, nincs benne semmi plusz. Sokszor megkaptam már külső szemlélőktől, hogy nem a magamhoz megfelelő stílusú motort vettem. Talán igazuk van, de A2-ben nincs ennél optimálisabb választás, ha a fogyasztást és az egyéb hasonló költségeket nézzük.

Tovább >>>


Persze ezen kívül is érkeztek jól megírt ítéletek, ezekből áll össze a mai merítés.


A gyertyakulcs legyen veled

Amikor megy, egy élmény vele közlekedni, de talán az életveszélyes a helyesebb kifejezés. Mármint nem a hatalmas utazósebesség miatt, hanem azért, mert az apró kerekek és a nem túl szofisztikált felfüggesztés kombinációja miatt iszonyatosan dobál rosszabb minőségű úton. Ettől függetlenül imádom, a gyalogosok megmosolyogják, a gyerekek megcsodálják.

Tovább >>>


Tanulópénz (naiv kollégák figyelem)

Ha valaki motorvásárláson gondolkodik, én azt javaslom neki, hogy először keressen egy jó szerelőt, aztán beszélje meg vele, hogy a kiszemelt motort nézzék meg együtt és csak így vegye meg. Ha erre nincs mód, akkor is magánszemélytől javaslom a vásárlást. Neki az a motor nem egy a sokból, hanem neki az egy érték, az neki örömet okozott.

Tovább >>>


Brúnó, az anyahajó

A motort használva feltűnt, hogy mintha többet forogna adott sebességnél, mint kellene, valamint a végsebessége is megállt 145-nél. A többek által ajánlott szerelő átnézve pedig mondta a verdiktet: nagyon kopottak a variátorharangok, meg a görgők se gyáriak, úgyhogy csere. Meg is lett rendelve az alkatrész, de pont akkor mentek el szabadságra, úgyhogy három hét elteltével inkább én cseréltem ki őket, s mindjárt teljesen másképp viselkedett a motor.

Tovább >>>


Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait?
Írjon Népítéletet!