Ennyiért jobbat? Kizárt!
Motoros merítés
A megbízhatóság mintapéldánya, vagy folyton lerobbanó pénznyelő? Túl nagy a választék, és nem tud dönteni? A Népítélet megmondja az igazat, olvassa ön is!
A megbízható, mindennapi társ
Tovább hajtom a gépet, de azt már nem mondhatom el, hogy mindennap, köszönhetően az új beosztásomnak. Mostanság kirándulásra használom, hosszabb távokra, ami alatt 120-160 km-es túrákat értek. Egy-két apróbb szünet beiktatásával egészen jól tűrhető. A tank hatótávolsága viszont lecsökkent 420 km körülire.
Tirexuál
Garázsnál leszáll, nem állítja le, ajtó kinyit, előzőleg anya Trabantja kipenderít, nagysvung, egyes, első fék, sarokba csúszik, sírva röhög, mekkora egy farok, majd háromnegyed óra talajgyakorlat, míg kimászik a gép alól. Szerencsére senki nem látta, mekkora gyík vagyok.
Ennyiért jobbat? Kizárt!
Eszméletlen kezes. Olyan rossz felületű szerpentineken is teljes bátorsággal lehet bedobni a kanyarokba, lábtartóig karcolva, utassal, dobozzal, hogy még ma sem hiszem el. Zsebbe lehet rakni az összes 600-as, 1000-es sportgépet. Nem, nem az én képességem, hanem a TDM-é. Aki nem próbálta, nem érti.
Döme
Nyugodtabb stílusban kezdtem el motorozni, amióta megvan. Máshogy hangolták a gázadást, mint a japán vasakon. Ahol a Bandittal és a Pannal 130-cal mentem, ott ezzel 100-zal jól elvagyok. Mást élvezek a GS-sel való motorozásban: nagyon bejön a futóműve, a motorja, az egyenes háttal-széles kormányba kapaszkodó testtartás, a kényelmesen kinyújtott lábaim, az alacsony súlypont miatt szórakoztató kanyargás, a magasan ülés, a romboló érzés, a lábtartón álldogálás élménye.
Ön is motorozik? Megosztaná tapasztalatait? Írjon Népítéletet!