Nehogy mi maradjunk le a nyár legnagyobb bulijáról!

Le Visonta: #hestegszoszidzsrészing

2015.06.26. 11:35

- Srácok, ülök a vonaton hazafelé, hallgatom a friss ropogós Égésteret, ezek az őrültek 24 órás robogóversenyt akarnak csinálni…. - Ezt nekünk találták ki! - Komolyan?! - Ja! Csináljuk! - Menjünk! - I’m in! - Akkor csináljuk.

Körülbelül így zajlott a beszélgetés ahol eldőlt a részvételünk...

Ha az ember ki szeretne kapcsolódni egy hosszú hét után, általában elmegy kirándulni, golfozni, horgászni egy pár Kőbányai társaságában, vagy inkább otthon marad, és átalussza az aktuális Forma 1-es futamot a vasárnapi húsleves-rántotthús kombó után. Ez az általános nézet, nem is nagyon lehet vele vitatkozni, nem véletlenül választják sokan a kikapcsolódás ezen formáit. Ezzel szemben vannak az olyan programok amik mellett elég nehéz lenne racionális érveket felsorakoztatni. (Például 24 órán keresztül körözni egy 50 köbcentis robogóval egy kis gokartpályán pár hozzád hasonló őrülttel.) Na általában ezek azok a programok, amikre mi pillanatok alatt rá tudjuk vágni: “Csináljuk!” Most se nagyon gondolkoztunk többet a kérdésen, mint óvodás a fagyispultnál, mindenki érezte, ezt az egészet nekünk találták ki.

Miután tehát az eldőlt, hogy nem szeretnénk kihagyni a nyár legnagyobb buliját, következhetett az ideális versenygép kiválasztásának hosszú, és körülményes folyamata... Vagyis következhetetett volna, azonban szerencsére erre nem volt szükség. Az egyik pilótánk garázsában ugyanis pont ott állt az ideális jelölt, egy 1997-es Honda Sky. 1 henger, 2 ütem, 3 liter százon, 4 pilóta, és (többé kevésbé) a Honda összes hosszútávú motorversenyzésben szerzett tapasztalata az idomok alatt. Remélhetőleg a 16 Bol d'Or és 11 Le Mans győzelem mellé egy mindennél értékesebb, 24 Hours le Visonta győzelem is felkerülhet a japán gyártó neve mellé. Valószínűleg egyből pirosbetűs ünnepnap lenne náluk július 19. Ilyen pedigrével nagyon nem lőhetünk mellé, ha pedig mégis bármi probléma adódna, hiszen azért 24 óráról beszélünk, bízunk a kreativitásunkban, és a megfelelő mennyiségű szigetelőszalagban.

A csapat pillanatok alatt összeállt, senki nem akart kimaradni ekkora buliból. Mivel a társaságunk, így a csapatunk is az ország különböző sarkaiból tevődik össze, így van pilótánk Székesfehérvárról, Győrből, sőt, egy mecseki kanyarvadász is, Pécsről.

A csapat magja:

  • Gizi: aki egyébként Máté, a versenygép tulajdonosa, ráadásul a szerelés se áll tőle távol, igazi mindenes, a titkos (bár így már annyira nem titkos) fegyverünk.
  • Ádám: a Mecsek Rossija, egyébként mérnökember, így a kanyarok mellett az esetleg felmerülő problémák is jó kezekben vannak.
  • Ákos: civilben értékesítő, így valószínűleg mentálisan a legerősebb pilótánk. Egy húzósabb ügyfélpanasszal teli héthez képest neki kikapcsolódás lesz ez a 24 óra.
  • Süti: a negyedik pilóta, motorsportrajongó, civilben gazdasági tanulmányokat folytat, egy jó statisztika vizsgához képest ez gyerekjáték lesz.
  • Arni: a csapat apukája, ő a mi Jean Todtunk és Ross Brawnunk egy személyben, igazi mindenes, az i-re a pont.

Szerencsére segítőkből nincs hiány, és a legjobb szurkolók is velünk vannak, akiket emélhetőleg sikerül majd megörvendeztetni egy jó eredménnyel. Mi garantáltan mindent meg fogunk tenni ezért, és persze garantáltan élvezni fogjuk.

A motor felkészítése nagyon jó kezekben van, (köszönjük szépen a segítséget a székesfehérvári Honda Motorcenternek, nagyon pozitívan álltak a megkeresésünkhöz, és maximálisan segítőkészek voltak), mi pedig szintén készülgetünk a magunk módján. Például sokat ülünk. Az nem árthat, elvégre pár órát üldögélnünk kell majd a motor nyergében is. Emellett nézegetjük az onboard videókat, tanulgatjuk a pályát, de csak módjával, egyrészt mivel nem a Nordschleiféről beszélünk, sikerült viszonylat gyorsan memorizálni a nyomvonalat, másrészt így is tűkön ülünk már a versenyt illetően.

Ja, és bár a csapat valóban majdnem teljesen összeállt, a grid girl pozíciója még nyitott, csinos lányokból sose elég a VIP-ben...

https://www.facebook.com/hestegszoszidzsreszing

Moped91 Motul