Világuralomnál kevesebbel nem érik be

Le Visonta: ScooterApex

2015.06.26. 14:51

a Tripla Apex podcast projektcsapata. Célunk a Totalbike által szervezett Le Visonta 24 kötöttpályás robogóverseny megnyerése és a világuralom! Az elsőt elképesztően professzionális versenyzői hátterünkkel, a másodikat pedig ipari méretű mémgyártó kapacitásunkkal kívánjuk elérni.

Na de a lényegre koncentrálva: van egy mondat, amitől már most rettegés költözik minden ellenfelünk szívébe: csapatunk tagjai civilben energetikai tanácsadók és informatikusok.

Mondjuk az ismerkedési fázisban hozzá szoktuk tenni azt is, hogy„persze nem egyszerre, de a drámai hatás elérése érdekében ettől itt eltekintünk. Ugye hogy remeg mindenki? Igazán nem akarjuk fokozni a fokozhatatlan, de el kell még mondanunk, hogy közülünk többen láttak már robogót (közelről is!), egyikünk pedig tudja, hogyan működik a kipufogó.

Mivel professzionális csapat vagyunk (tudjuk, hogy ezt már korábban is említettük, ám nem lehet elégszer hangsúlyozni), szponzorunk is van: a Motowell Hungary jóvoltából egy Motowell Crogen RS, fegyvernek látszó géperejű járművel fogunk minden megbízhatósági és gyorsasági rekordot megdönteni. Spoiler: a gépet egymás között már csak Kék Villámnak hívjuk. Spolier 2: és nem a színe miatt!

További félelmet és reszketést indukáló részletek a versenyzőkről:

Bandibá':

13 évesen az édesapja által gondosan karbantartott SIMSON Schwalbén (1967) tette meg első nyaraló körüli köreit és azóta le se állt a kétkerekűek megülésével. Az exek között szerepel 50-es és 125-ös szépség is. Az öreg hölgy, aki bevezette a jóba, azonban örök. A mai napig vissza-visszacsábítja, hogy közösen felébresszék Keszthely és környéke nyaralóit. Minden, ami földön, vízen, levegőben közlekedik és gyors, az csodálattal tölti el. Minden pillanatban a világ megváltásán dolgozik, ötletei konvergálnak a végtelenhez.

"A Le Visonta 24 megnyerése tökéletes ugródeszka a világhírhez vezető úton! Ja, és világbéke!"

Bééééé:

Ősi sváb mémgyáros családból származik, ereiben 40:1-es keverék csörgedezik. Eddig 4 keréken nyitogatta szárnyait több-kevesebb sikerrel, ám ezt egy ideje háttérbe kellett szorítania. A mindennapokban kockul, de nem kocka.

"Amikor értesültem az eseményről, rögtön éreztem, hogy ez a kihívás visszatérési lehetőség a számomra. Remélem, hogy így jobban megismerem a kétkerekűek varázslatos világát, még ha azt az alapoktól is kezdem. Kaland az élet, de közös célunk a világbéke!"

Kovax:

A legendásan rossz minőségi nógrádi utakon kezdte bontogatni Simsonos szárnyait, aztán hosszú időre szögre akasztotta bukósisakját. 2006-tól újra aktív, főként működésileg kulturálatlan sorkettes Kawasakikon érzi Rossinak magát, de van egy nyolcadliteres robogója is a budapesti dugóhúzáshoz.

"Nagyon óvatosnak kell lenni a mai világban, könnyen rossz társaságba keveredik az ember. Elég elolvasni egy-két cikket a neten, megírni pár e-mailt, és máris egy komoly fizikai és szellemi leépüléssel kecsegtető kalandban landolsz. Ha Troy Bayliss-nek és Max Biagginak sikerült a deresedő hajú visszatérés, akkor én sem okozhatok csalódást. Szerencsére a boltok zárva vannak vasárnap, így a versenyig a parkolókban a jobbra kanyarodást is meg fogom tanulni. Az álmom egy Le Visonta 24 tetkó a verseny megnyerését követően! No meg a világbéke!"

maz:

Informatikai szakbarbár, beteges vonzódással mindenhez, ami két keréken megy, és versenypályán használható.

"Amikor először hallottam erről a kiváló kezdeményezésről, rögtön éreztem, hogy ez az, amire évek óta várunk, a kitörési lehetőség a szürke hétköznapok, a terabitek és a petabájtok unalmas világából. Mindenkinek szüksége van arra, hogy a komfortzónáján kívüli világot is megtapasztalja egyszer-egyszer, már csak karakterfejlődési szempontból is. A világbékét mondta már valaki?"

https://facebook.com/ScooterApex

Moped91 Motul