Aszfalt? Úri huncutság!

Le Visonta: Motoralkatresz.eu Racing Team

2015.07.07. 17:27
Út szélén szerelés, kalandok az úttalan utakon, zord időjárás: ezekben profik, a kérdés, hogy ezek közül melyik lesz Le Visontán?

Elég vegyes felvágott a mi kis társaságunk mint korban, mint munka terén. Egyvalami mégis mindig összekötött minket, és ez a motorozás. Sok közös élményen, örömön, sértődésen és vitán túl vagyunk már, de pont ezért alkotunk egy nyerő csapatot. Az biztos, hogy mi összetartunk, és soha senkit nem hagyunk hátra, csak a leglassabbat. Erre a versenyre is természetesen nyerni megyünk, aztán a 24 óra leteltével pár sör mellett lehet, hogy újra kell értelmezünk a nyerés szó jelentését!
Csapattagjaink:
1. sofőr: Töki " Az Ész"
2. sofőr: Viktor " GSS"
3. sofőr: Ernő " Manci Motor"
4. sofőr: Peti " A Főnök"
Sajtósok: Nastya & Vivien
...és a többiek, kik tevékenyen hozzájárulnak a remélhetőleg sikeres szereplésünkhöz.

Számunka nincs megoldhatatlan dolog
Legyen az szállítás:



A szerelésben is profik vagyunk:
Legyen az BMW vagy Aprilia... Itt jegyezném meg, hogy Suzukit nem kellett soha szerelni. Legyen az fő út mellett vagy esetleg a semmi közepén.



Nem állít meg minket semmi: se hó, se jég


Se sár - itt egy monszun elvitte az utat, így kénytelenek voltunk terepezni. Kb 1500m magasan szembe jött velünk egy erdész házikó. A helyi hegylakók szerint az az út ahonnan mi jöttünk az életveszélyes, még ők sem mertek felmenni a traktorral. Persze nekünk ez is gyerek játék volt.

A csapatunk sofőrjei mögött összességében nézve már lassan 1 Millió km van. Több motoros versenyen is vettünk már részt, mint tájékozódásin és krosszon egyaránt, több kevesebb sikerrel. Reméljük, innen is mosollyal az arcunkon és jó élményekkel teli térünk vissza.

A csapattagjainkról bővebben:

Töki „ Az Ész”: Ő az aki, mindenkinél mindent jobban tud. IT Security területén dolgozik, mint valami mérnök féleség. Tehát semmihez sem konyít igazán. 10 évesen tanult meg motorozni egy Simson nyergébe, mert lusta volt az edzésre megtenni biciklivel a 4 km-es távot. Utána sokféle motor gazdája volt, de jelenleg csak „benzin tyúkot” játszik, mivel csak a barátnőjének van motorja. (Nastya)

Nastya: ő lesz a mi kis idegen nyelvű sajtósunk, angol , illetve orosz nyelven fogja megosztani az információkat a nagyközönséggel. Lettországból származik, de már 2 éve itt lakik Magyarországon.
Kint egy chopper tulajdonosa, itthon egy Fazerje van.

My name is Anastasia and I am responsible for the communication in Motoalcatresz.eu team. Maybe you will ask why am I writing in English? Well, the reason is- two years ago my Master found me starving and freezing on one of the narrow streets of Riga, the capital city of Latvia, brought me to Hungary, put to his house and thus I became his slave. Basically, I do everything he tells me- starting with a basic house jobs, such as cooking and cleaning and ending with different strange tasks like being responsible for communication in the team, despite I speak Hungarian very little. Well, what can I say? The Master gave me a task, my duty is to complete it, because a slave cannot discuss or deny the tasks given by his Master. C’est la vie


Peti „ A Főnök”: Ő a motoralkatresz.eu megalkotója. A földutak királya, nincs olyan túra, amit ha ő vezet, föld út ne legyen benne. A motorozást 2001-ben kezdte. Jelenleg egy V-Strom 1000-sel fedezi fel fél Európát.

Viktor „GSS”: Ő a legöregebb motoros köztünk, már '83-ban nagypapája Komárját nyüstölte. Jelenleg repülőgép szerelés mellett a motor emelők gyártását vitte tökélyre .

Ernő „Manci Motor”: Ő a mi kis fodrászunk és vicc mesterünk. Ha ő ott van, akkor a jó kedv garantált. Ő lesz a mi fő szervizvezetőnk, reméljük ehhez jobban ért, mint a motorozáshoz, és a tavalyi pech szériáján már túl lépett. Ő is Simson csodán kezdte a  két kerekezést még 13 éves korában.

Vivien „ Vavike”: Ő a legfiatalabb a csapatban , ezért lett pont ő a fő sajtós. Motorozáshoz nem sokat konyít, de már 5 éve nem lehet lelökni a hátsó ülésről. Jelenleg a motoralakatresz.eu eladó csapatát erősíti tanulmányai mellett.

A verseny masinánkrol nem kívánunk titkokat megosztani. Legyen elég annyi, hogy robogó (nem elektromos!) , 50ccm alatti, a kipufogó és a variátor lesz variálva. Cserébe a KRESZ szigorú előírásainak majdnem megfelel. Végsebességét nem tudjuk, hiszen darabokban van egy tüzifa tárolóban.

Motoralkatresz.eu Racing Team a Facebookon!

Moped91 Motul