A csapat is súlyos, de a sajtós ellopja a show-t

Le Visonta: Sons of Mevlevik

2015.07.08. 12:04 Módosítva: 2015.07.08. 12:05

Nagy a csábítás, hogy csak a sajtósról mutassunk egy képet, de most valahogyan a csapatot is be kell mutatni.

A Sons of Mevlevik célja beleírni a csapat nevét a Le Visonta csírázó történelmébe és legendává válni. Minden körüket a pályán ezért a célért fogják megtenni. Tudásukkal és profizmusukkal szertnének hozzájárulni a verseny színvonalának növeléséhez. Titkos reményük, hogy valamelyik motorgyár felfedezi magának őket, és jövőre őket is indítják a Le Mans-i versenyen gyári csapatként. Szurkoljatok nekik, mert ezek a srácok jófejek, okosak, szépek, és tehetségesek! :)

Nézzük külön-külön, hogy kik is ők!

Első emberünk Medi, aki egy harmicas éveiben járó ikres apuka, aki rendszergazdaként tevékenykedik. Ifjú korában Babettával kezdte motoros pályafutását, amit leginkább bicikliként használt. A következő lépés egy Simson volt. Mindig vágyott egy robogóra, amiből semmi sem lett, de most egy nap alatt bepótolhatja az elmaradt kilométereket. Ha a motorral gond adódna, az újraindítást rábízhatjuk.

Második csapattagunk Cyrax Kalinyingrádból, pék, anonim alkoholista. Egy hintalovon kezdte a gyakorlást a két kerékre, aztán egy Simsonnal folytatta. Most ezzel a delfinnel gyakorol, reméli hogy a robogót is ilyen büszkén tudja majd fogni a versenyen.

A csapat harmadik tagja Dávid, elmondása szerint 1986-ban egy napsütéses novemberi napon született a California állam beli Beaverstől mintegy 13 000 kilométerre lévő Budapesten. Elszántság, ugyanakkor higgadtság a taktikája az életben. Tulajdonképpen a választás a személyében nem véletlen, már egy ideje figyelve volt, mire kirajzolódtak ezen rejtett tulajdonságai. 10 éve motorozik, robogókkal nincs nagy tapasztalata, de itt majd lesz lehetősége beletanulni. Váltig állítja, hogy nem riad vissza egy kis szereléstől se, csak legyen valaki aki össze is rakja utána.

A negyedik pedig Balázs 29 éves informatikus egy titkos közlekedési társaságnál. 13 éves korában kezdett el motorozni egy Simsonnal, majd pár évig robogózott napi szinten a városban, 6 éve váltott nagymotorra, jelenleg egy 600-as Yamaha Fazerrel koptatja az ország útjait. Igazi műszaki analfabéta, ha bármi probléma adódik a motorral, rá nem számíthatunk, ellenben a pályán verhetetlen lesz.

A supportunk pedig: Feri, a Séfünk. Fontos: a mi táborunknál lesz bográcsozás, zene, tánc. Feri fogja vezetni a bográcsozást. Amiért előléptettük, annak egy oka van, mert már kóstoltuk a főztjét. Ő a motorozást annyira nem éli egyébként, de az autózást annál inkább. Amíg a többiek bohóckodnak a pályán, mi főzünk, táncolunk, énekelünk. Szóval, jól érezzük magunkat, és közben a robogózásban kifáradt csapattársainkat fogjuk szórakoztatni.

Végül pedig jövök én, a Sajtós. Vukci vagyok, a fiúk sajtósa. Állítólag kell a csapatukba egy sajtós, és csak ezért visznek. Én ennek ellenére boldog vagyok, mert még sosem voltam Visontán, és sátrazni sem voltam még, egyszer próbálkoztam vele a kertünkben, amikor általános iskolás voltam. Akkor sajnos túl hangosak voltunk a barátnőimmel, szóval édesanyám bezavart minket a házba. Most talán nem lesz gond, ha hangosak leszünk, és elzavarni sem fog senki. Megismétlem: a mi táborunknál biztosan lesz bográcsozás, zene, tánc. Ha valaki hoz pódiumos rudat, akkor lesz rúdtánc is. Jó buli lesz. Igyekszem a csapatunkat összetartani, és mindent megtenni, hogy népszerűek legyenek. Bár, ha ők nem is lesznek, remélem én legalább az leszek. :)

Sons of Mevlevik a Facebookon!

Moped91 Motul