Étolajjal még vérmesebben harap

Le Visonta: sqtrKNG

2015.07.08. 16:24
Gépünk a fordulatszámmérő piros tartománya alatt nem üzemel, az eladó szerint olajjal/étolajjal még vérmesebben harap, úgyhogy felkészültünk az apokalipszisre is, nem probléma, ha elfogy az összes benzin a vidéken, mi töretlenül körözünk tovább.

Mi vagyunk az sqtrKNG csapat, jöttünkre napnyugat felől számítsatok, egyenesen győri peremvidékről, 17-én pirkadatkor. Nem titkolt szándékunk, hogy a tűzpiros villámunkat indokolatlan sebességtartományban hajtsuk széthullásig a visontai 24 órás versenyen, kizárólag a közönség szórakoztatását szem előtt tartva. Gépünk a fordulatszámmérő piros tartománya alatt nem üzemel, az eladó szerint olajjal/étolajjal még vérmesebben harap, úgyhogy felkészültünk az apokalipszisre is, nem probléma, ha elfogy az összes benzin a vidéken, mi töretlenül körözünk tovább.

Csapatunk (persze, hogy csapatunk majd a pályán, de hogy a csapatunkat is szeretnénk bemutatni itt és most):

A pilótáink Molnár Dániel, Molnár Bálint, Kiczenko Gábor, negyedik csapattársunk pedig egy tisztázatlan balesetben gipszeket viselő ember, akinek helyettesítése előrehaladott állapotban van. A casting már a harmadik körnél tart, ahol a modellkarrier (női, a félreértések elkerülése végett –a szerk.), és/vagy sörgyár tulajdonlása előnyt jelent. Sajtóreferensünk Szijjártó Sarolta, akinek különleges képessége, hogy egyszerre tud állni a kamera mindkét oldalán egy időben. Szóval csapatunk tagjai győri születésűek, bár ide-oda sodort minket az élet az évek folyamán, de ez a verseny akkora őrültségnek tűnt, hogy tíz perc alatt eldöntöttük, ott a helyünk. Foglalkozást tekintve elég eklektikus a felhozatal, akad itt biológus, nyelviskola senior manager, valamint egy robotikai informatikus, akinek pontos munkaköre földi halandó számára úgyis felfoghatatlan, úgyhogy nem is próbálkozom vele. A negyedik egy sörgyártulajdonos modell (lesz), mint említettem. Csapatunkat két elvetemült motoros erősíti, az ő feladatuk lesz a tisztes előny megszerzése, a másik két játékos pedig majd elveszíti, ezzel izgalmassá téve a versenyt. Amúgy mindahányan a benzingőz megszállottjai vagyunk, kettő vagy négy keréken, robogós tapasztalat ugyan kevés van, de 24 óra alatt pont lesz időnk beleszokni, úgyhogy nem aggódunk. Stay focused!

A Gépsárkány egy 2 ütemű vízhűtéses csoda, ami lejtőn képes lesz elérni a fénysebességet. Egyéb titkot nem szívesen árulunk el róla, mert a KERS (Kinetic Energy Recovery Systems) rendszerrel küszködünk éppen, hogy megfelelően működjön.

Pár rövid szó a csapattagokról egyenként:

Molnár Dániel: pelusos kora óta a két kerék szerelmese, a biciklit gyorsan motorra cserélte. A ranglétrát végigjárta, ahogy kell (babetta, simson... stb.) Jelenleg egy CBR 1000RR-t hajt édesanyja legnagyobb örömére.

Kiczenko Gábor: a jégkorong megszállottja, aki jelenleg Kínában ipari kémkedést folytat, hogy motorunk a legújabb technikát megkapja. Érkezése a verseny előtt várható pár nappal, ami megnehezíti a 2020-as robogónk összeépítését.

Molnár Bálint: motoron kevésbé skilled, mint a két fenti kolléga, de profi mountain bike-os múlt és sziklamászó karrier után lelkesedéssel és adrenalinnal pótolja a tehetség hiányát.

A Negyedik:

Szijjártó Sarolta: Miközben a bemutatkozóinkat írtuk, eléggé besöröztünk. Nem jut semmi frappáns eszünkbe és sajtósunk mindig időben távozik, így majd személyesen felkonferálja magát.

Moped91 Motul