Bizonyított tény: egy ezrelék is számít

Le Visonta 2016: Possible

2016.07.07. 15:31
A Possible csapata tavaly már bizonyította, hogy nem ismeri a lehetetlent és most újra ringe száll a Porsche Audi, Ford.... ööö akarom mondani EMO-50, Moto28, Totalbike..... ellen, de inkább mellett.
Tavaly még Possible Street Astronauts néven versenyeztek, a robogójukat pedig űrhajónak álcázták. Elég jól mentek, a hatodik helyre sikerült beszúrniuk, az utolsó másodpercig harcolniuk kellett - egyetlen kört vertek a hetedik helyre! Tehát nem volt mindegy, hogy 1000 vagy 1001 kör! Értitek, egy ezreléken húzták be a jobb pozíciót! Idén pedig megint versenyben.
Tavalyi ütős külső
Tavalyi ütős külső


A nevezés igazi férfimunka volt. Végül TG nyert a gépikód ellen, de minden dedikált céges mailszerver Le Visonta prioritásban volt a hétfői napon...

A motor a jól bevált Yamaha Aerox, a design viszont új lesz. A tavalyi űrhajót nehéz lesz űberelni, de a grafikus csapat műhelyében már készül valami világmegváltó. Vagy nem. Én ugyanis nyaralok, ők elvileg dolgoznak, de tudjuk mire – és főleg merre – megy a nyáj a puli nélkül.

A tavalyi verseny sok tanulsággal szolgált. Pl. tuti lesz rendes kaja, nem pizzán fogunk élni, az már fix. A versenygép a végére eléggé elfáradt, különösen a variátor, ezért arra most különös figyelmet szenteltünk. Egyébként összeállt a vas, bár a világításon még dolgozni kell. Meg az idomokon, a gumin, a féken, az arculaton, stb.

A csapattagok ¾-e viszont új. TG a csapatkapitány mint alapember továbbra is legény a gáton de a többiek igazi zöldfülűek. Már ami a Le Visontát illeti, mert amúgy nagyon nem, szóval TG 1.15-ös ideje sanszosan az utolsó helyre lesz elég csapaton belül, gatyát felkötni mindenkinek:

  • Csapatkapitány: Tamási Gábor alias TG, a csapat lelke, maga a testet öltött tapasztalat, aki az ÖSSZES eddigi Le Visontán rajthoz állt, így mondhatni határtalan versenyrutinjával tudja a rutintalan társak dolgát segíteni és büntetni az ellent.
  • Lévai Ákos: az ember, akinek nem elég egy keze, hogy meg tudja számolni a kétkerekűeket a garázsában. Igazi kategória szédelgő, robogó, pálya, túra – mind jöhet, lehetőleg minél nagyobb mennyiségben. Tavaly szerelő volt – papíron – idén versenyez és már nagyon várja.
  • Kaló Krisztián motoros oktató és póker guru. A "nem tudja tanítja" kategória, amivel már több mint 15 éve próbálkozik. „A nagy blöfföket megfogom, így belső íven ne előzz ellenem....”
  • Töröcsik Gergő, a valaha volt Road-and-Ride versenyzőből lecsúszott (azért 1szer megnyerte 600ban) amatőr kaszkadőr és utcai harcos. Igazi filantróp, bárkinek segít lefaragni a köridőből, a lehetetlen számára ismeretlen fogalom.
  • Chief Moral Officer: Kelemen Béla, digitális nomád, prepper (tudja valaki ez mi a tökömet jelent?). Mára a világtól elvonultan él maga építette távoli tanyán. Örök újító és kísérletező. Erőssége a problémamegoldás.
  • PRESS: Bleyer Ádám, akinél mindig van fényképező, és aki noha motor helyett bringával közlekedik, de aki látta már akár egyszer is, rögtön tiszteletbeli Le Visonta győztesnek nevezné ki.

Baromira örülünk, hogy ismét ott lehetünk, tutira megint az év bulija lesz, ehhez méltó formában tervezzük végigtolni a 24 órát pályán és azon kívül is.