Ennél nagyobb csúsztatást még nem láttam!

Le Visonta: Scooter Apex

2016.07.08. 15:38

Éééééééés IGEN! A Scooter Apex idén is felmarja az aszfaltot a Le Visontán, és ha erre épp 24 óránk van, hát legyen!

Ismét egy veterán Le Visonta csapat. Úgy tűnik, aki egyszer ott volt, az szüzeket is hajlandó áldozni, csak megint pályára léphessen. Ráadásul ők rohadt gyorsak is voltak, az ötödik helyen zárták a versenyt, miközben a harmadik legjobb köridőt is magukénak vallják – ami azért egy kis csúsztatás, hiszen igazából az 1:13.932-es legjobb körük a 427. a leggyorsabb körök listáján, tehát az all time rekordozás kicsit elhamarkodott dolog, viszont az ennél gyorsabb 426 kört tényleg két csapat motorozta össze. Az viszont elvitathatatlan, hogy tavaly sikerült átlépniük az ezer körös álomhatárt (pontosan: 1010). És ha jól emlékszem, soha nem láttam őket a bukótéren hemperegni. 

Az előző részek tartalmából

Azoknak, akik lemaradtak a tavalyi futamról, egy rövid gyorstalpaló: a Scooter Apex fantasztikusan izgalmas végjátékban (itt írhattunk volna heroikus küzdelmet, meg gigászi csatát is, de ezeket a remek fordulatokat csak később akarjuk majd felhasználni) az ötödik helyet hozta el a 24 csapat közül. 24 óra után 1 körrel maradtunk le a negyedik helyről, ami azért jelzi, hogy akik bekerültek ebbe a mezőnybe, azok nem vicceltek, az utolsó pillanatig kifacsarták a gépekből a maximumot. Ha ez az ötödik hely nem volt elég jelzés arra, hogy komolyan kell minket venni: a Le Visonta all-time rekordok között miénk a harmadik leggyorsabb kör! (:D:D:D:D - a szerk.)

Az idei szeánsz előzetese

Csapatunk majdhogynem változatlan felállásban köröz majd a pályán, de már nem a világuralom a célunk, egy év alatt valamivel szerényebbek lettünk. Ez már biztos, csak még az új célunkat nem találtuk ki. Mindenképpen foglalkozunk majd ezzel is, de egyelőre sokkal fontosabb dolgaink vannak.

Nézzük, kik az idei csapattagok!

Maz: az elszánt motoros, aki egy kör alatt négyet előz (bóját, motorost, szurkolót, bármit, csak meglegyen a négy). Amikor tavaly megjelent a pályán, a versenyben lévő csapatok:

A) a pályára küldték a leggyorsabb motorosukat
B) szomorúan vették tudomásul, hogy az elkövetkezendő 50 körben bármi megtörténhet

Béé: az elszánt motoros, aki egy kör alatt biztosan 1014 métert motorozik, és tényleg, és mindig. Különös ismertetőjele a jelentősen megnövekedett fogyasztás. Amikor tavaly megjelent a pályán, a versenyben lévő csapatok:

A) méregették, mert volt mit, de nem találtak rajta fogást
B) biztonságba helyezték megmaradt üzemanyag-készleteiket

Bandibá: az elszánt motoros, aki átlagosan 12 óránként egyszer feltűnést kelt a pályán. Már csak biztos, ami biztos alapon is. Amikor tavaly megjelent a pályán, a versenyben lévő csapatok:

A) (legszívesebben) behívták (volna) a motorosukat a pályáról
B) imádkoztak, hogy motorosunk ne az elkövetkezendő 50 körben csináljon valami feltűnőt

Ess: Új versenyzőtársunk az elképesztően sejtelmes, sokoldalú és elszánt motoros, aki tavaly ugyan nem jelent meg a pályán, de a pálya mellett feltűnhetett. Róla az elképesztő sejtelmesség fenntartása okán sem árulhatunk el többet.

A NYARAS: jelen kontextusban mint sajtós, médiaipari szakértő és folyadékügyi felelős, az egyik Balkezes. Amikor tavaly megjelent a pályán a boxban, a paddockban, a nézőtéren és sörcsap mögött:

A) hirtelen Raoul Duke-ká változott, a Le Visontát pedig Mint 400-nak nézte
B) mindig volt nála 2 hordó sör - ezzel mindent el is mondtunk.

A robogónk: vagyis a versenygép, na... jaigen. Van az is. Tavaly egy teljesen új, nullkilométeres Motowell robogóval indultunk. Idén ezzel a hagyományunkkal is szakítunk, most az esélykiegyenlítés miatt egy 1 éves Motowell géperejű szörnyeteggel rójuk majd a köröket. Az ezzel kapcsolatos kutatómunkánkat és a döntéselőkészítő anyagot sosem fogjuk közzétenni, de választásunkban egészen megingathatatlanok vagyunk.

És most a fontosabb dolgainkról

• Mióta tudjuk, hogy benne vagyunk a „gyorshuszonnégyben” (lássuk be, ez azért sokkal jobban hangzik, mint a "piszkostizenkettő"), állandó kapcsolatban állunk Alex Briggs-szel (többek között), erről fotónk is van, hogy ne tűnjön kétségbeesett fedősztorinak. (Így is az? Áááá, mindegy...)

• Telefon-, Facebook-, és leginkább söröző-ügyeletet tartunk: barátainkkal és népes rajongótáborunkkal osztjuk meg a versenybe kerülésünk részleteit, de hamarosan felkészülésünkről is innen tájékoztatjuk majd az érdeklődőket. Persze csak erősen cenzúrázott információkkal, sajtósunk például biztosan nem fogja senkivel megosztani bámulatosan sikeres rajttaktikánkat, a "Hogyan forduljunk az első kanyarban 15 hellyel hátrébb, mint ahogy indultunk?"-ot.

• Elemezzük a Totalbike posztjait, különös tekintettel a trollkommentekre. Minden hasznos és haszontalan információt begyűjtünk és elemzünk, feldolgozó irodánk 0-24-ben működik.

• Biztos hallottatok már róla, hogy idén már csak a variátort lehet módosítani. Emiatt kénytelenek leszünk bevetni a legdurvább tuningot, amit egyetlen gépátvevő sem tud kiszúrni: felrakunk egy VR*46 matricát is a gépre. Mentális lóerők, képzeletbeli könyéken fordulás, über-versenyzőnek látszódás!

• Mivel a tavalyi matricák még mindig megvannak, és igen jól szolgáltak 2015-ben is, már most bejelentenénk az igényünket a 7-es rajtszámra (lécci-lécci, srácok!).

• Egészen a verseny leintéséig gyűjtjük a szponzorokat. Tavaly például a Balkezes hozott hideg sört, amiből a versenyzőkön kívül mindenki ihatott. Ezt a remek szolgáltatást idén is megpróbáljuk kidumálni belőlük (persze csak akkor, ha megkapjuk a 7-es rajtszámot, hehe).

• Úgy néz ki, idén is ott lesz az „Európa legszebb férfi felsőteste” konteszt két dobogós helyezettje a boxunkban, ezzel is emelve a csapat ellátásának minőségét (És itt kérnénk meg a többi csapat grid girljeit, hogy próbáljanak meg viselkedni a közelükben, ha ez lehetséges. Köszönjük!)

• És motorozunk. Mindig. Sokat. Lehetőség szerint a legnagyobb hőségben. Mert mi így szeretjük.

További cenzúrázott információk, időnként fotók, meg egy csomó miegymás a csapat Facebookján.

PS: Idén is heroikus küzdelmet, meg gigászi csatákat ígérhetünk!