A céges konyha urai

Le Visonta 2016: AVL Full Throttle Racing Team

2016.07.14. 11:19
Megmutatják a világnak, hogy nem csak a motorok tervezésében játszanak a top ligában, hanem a motorokat kitartóan hajtani is tudják a versenypályán.

Tudjátok mi a csapat teljese neve? Anstalt für Verbrennungskraftmaschinen List Autókut Mérnöki Kft Full Throttle Racing Team, (a.k.a: AVLAMKFTRT). Erre mondják, hogy az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftsausstellung még szebb. Amúgy tavalyhoz képest szomorú fejlemény, hogy idén kevesebb a furcsa csodabogár (informatikus, mérnök, ortodox diakónus) a mezőnyben – így különösen örültünk, hogy az AVL-es srácok bejutottak a versenybe. 

Az AVL Full Throttle Racing Team az AVL Autókut Mérnöki kft dolgozóiból verbuválódott versenycsapat. 2015 nyarán még vágyakozó tekintettel olvastuk az első Le Visontás beszámolókat, így Péter és András, a csapat szíve és lelke – arról megoszlanak a vélemények, hogy ki a szív és ki a lélek - elkezdte ostromolni a főnököket, hogy egy évvel később céges színekben indulhasson egy csapat.

Minden ravaszságunkat és a rendelkezésre álló eszközök széles tárházát bevetve, lépésről- lépésre puhították a menedzsmentet, míg céljukat el nem érték. A legfontosabb érvük az volt, hogy meg tudják mutatni a világnak, hogy nem csak a motorok tervezésében játszanak a top ligában, hanem a motorokat kitartóan hajtani is tudják a versenypályán, mindenki mást körökkel maguk mögé utasítva.

A verseny meghirdetése után a legsúlyosabb benzingőzfüggő arcok azonnal csatlakoztak a csapathoz. A céges konyha legfontosabb témája lett a verseny és a csapat tűzpiros Apriliájának tuningolása.

Mivel csapatunk mérnökökből áll, így minden beavatkozást komoly tervezés, hosszas tudományos viták, szimulációk és optimalizációs folyamatok előzik meg: a tuningolást pedig pályatesztek - sajnos a tesztek számát a FIM korlátozta ebben az évben - és sajtótájékoztatók sora követi, hiszen az SR50 a cég legkihegyezettebb versenygépe.

Nem kétséges, ez a csapat győzelemre született...

Sótér Tamás – „BOM-TOM”, ha mérges „RONTOM-BOM-TOM” - 164 cm, 63 kg

A céges SAP rendszerek, BOM struktúrák és a mátrai szerpentinek atyja és teljhatalmú ura, szabadidejében az élet császára és a Zagyvaróna-Cered szakasz mestere. Motoros karrierjét annak idején szocialista motorokkal kezdte: Riga Delta, Simson S51 Enduro és Jawa 350 is megfordult már alatta, de mostanában egy mennydörgő hangú SV1000S-t – „a nyuszi motor” - hajt. Számos céges motorostúra szervezését köszönhetjük neki, illetve a PizzaPéntek hagyományának megteremtését, valamint a robogós csapatnak is oszlopos tagja. Jelszava: “Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot.”

Kasler Péter – „Kasi” - 164 cm, 63 kg

Gyerekkorában szocialista gépekkel kezdte az ipart, és mind a mai napig felvirul egy MZ vagy egy Simó láttán. Azóta is szenvedélyesen vonzódik a működésképtelen fészerszökevényekhez, és boszorkányos ügyességgel vásárol minden szabadidejét felemésztő járműveket. Ami működik, azt is bámulatos gyorsasággal képes tönkretenni. Hiába, szereti a kihívásokat. A csapatért tett rengeteg munkája mellett agysorvasztó szóviccei is említésre méltóak. Jelszava: “Már megint kéthengerezik...”

Magyar András – „Colosch” - 164 cm, 63 kg

Csapatunk szálfatermetű pilótája, aki a fizika törvényeit meghazudtoló tempót diktál mindenféle ergonómiát nélkülöző testhelyzetben. A hétköznapokban egy CBR600F4-et döntöget, de a kis SR50-essel is gyorsan összebarátkozott. Aki egyszer meglátja őt a robogón, annak a retinájába ég ez a vizuális élmény egy életre. Ezen kívül annyira gépész, hogy WD-40-et használ dezodorként, és törött dugattyúpersely volt a jele az oviban. Kiváló szerelő és a lendületmotorozás koronázatlan királya. Jelszava: “Miiiivaaan Visonta???!?!?!?!”

Kovács Barna – „Mr. Brown” - 164 cm, 63 kg

Csapatunk Valentino Rossija (csak jobb képű és motorozni is tud ;)), aki egy hokedlin ülve is bármikor állva hagyja a mezőnyt - ha ezt a testhelyzetet fel tudná venni, a külön erre a versenyre, rájabőrből varratott kezeslábasában.

Nyugalmából egyszerűen nem lehet kibillenteni: ugyanolyan biztos kézzel irányítja tűzpiros versenygépünket, ahogy a hétköznapokban az egeret vezeti a motoralkatrészek faragásakor. Szabadidejében egy KTM szupermotóval tép, de a versenyrobogók minden csínját-bínját kiválóan ismeri! Jelszava: “Még nem biztos, hogy tudok jönni! Jövő héten kiderül!”

Stig - “Tartalékversenyző” - 164 cm, 63 kg

Őt nem kell bemutatni senkinek. Csapatunk idegenlégiósa, akit a TOP GEAR műsorából igazoltunk le. Már nevezésünk leadása előtt megkeresett minket, hogy szeretné magát ezen az őrült versenyen kipróbálni, és csak is a legjobb csapathoz akar igazolni, ahol legnagyobbak a nyerési esélyei. Mi, sok vita, veszekedés, sértődés után fájó szívvel, de igent mondtunk. A csapat versenyzőinek a kiválasztása során az ő körideje, valamint állóképessége bizonyult a leggyengébbnek, így kiváló tartalékversenyző lett belőle.

A versenyzőkön kívül fontos megemlíteni a háttérben dolgozó többi csapattagot, akik szívó- és üzemanyagrendszert megszégyenítő precizitással állítják elő a versenyzők számára szükséges optimális elegyet a maximális teljesítmény elérése érdekében:

Hegedűs Zoltán - senior fő versenyszerelő
Friz Réka - szárazanyag és folyadékellátmány főmenedzser
Reichhelm Janka - szimulációs felelős igazgató, csapatpszihológus
Hagymási Balázs - madártávlati szaktanácsadó, versenyszerelő
Csurcsia Attila - átigazolt top(less) versenyszerelő
Rummel Ákos - kommunikációs és média igazgató, a csapat egyik legtapasztaltabb tagja
Tűhegyi László - időjáráselőrejelző és telemetriai igazgató
Reinitz Zoltán - csapatunk főszponzora
És végül de nem utolsó sorban Hartwig András - operatív igazgató, versenyszerelő, döntőbajnok és a csapat egyik ötletgazdája

További munkatársak:
Prof. Dr. habil MSc Szabó András - Csapatunk önkéntes felvilágosítója, aki mindenhez IS ért.
Molnár Péter - jövőformáló, kutatási, fejlesztési célokat meghatározó menedzser

Mielőbbi LeVISONTLÁTÁSRA!!!

Kövessétek őket Facebookon!