Ismerjétek meg a bulibárókat

Totalbike24: Moto28

2017.06.21. 10:07
2015 nyarán beégett egy program a naptárunkba, ami életünk hátra lévő részére biztos program minden nyárra: robogóra ülünk, és 24 órán át meg sem állunk!

Tavaly nem csak az Arany Vizoviczki díjat kapták meg a nyitóbuliért, de kis híján dobogón végeztek. Az első, visontai versenyen pedig kőkemény csatában, egyetlen körrel verték el a Totalbike házi csapatát, szóval jár nekik az elismerő pacsi. Profi csapat, profi stábbal, például a bemutatkozójukhoz küldött képeket mappákba rendezték, és az egyiknek az volt a neve, hogy Csapat mood képek.

Ott voltunk az első buli endurance versenyen Visontán, amit nagyon élveztünk, óriási élmény volt, és elképesztően izgalmasan fejeződött be. A harmatgyenge Suzuki Sepiankkal a mezőny első felében haladtunk végig, de a 20. óra után körről-körre vesztette el az erejét, majd az utolsó 10 percben már másodperceken múlt, hogy meg tudtuk őrizni 9. helyünket a Totalbike csapata előtt!

Tavaly annyira izgatottan vártuk a versenyt, hogy végül megduplázódott létszám, és testvércsapatunkkal, a ProCaMoto Teammel közösen indultunk.

A második versenyen már a dobogóért küzdöttünk, ami órási fejlődés egy év alatt! Az utolsó körökben is lőtávolon belül voltunk a harmadik helyen motorozó Kimle Scooter Teammel. A srácok óriásit mentek, és a léghűtéses versenygép is hiba nélkül ért be.

Ennek fényében az idei cél egyértelműen a dobogó, és persze az életre szóló élményt nyújtó bulibáróság. Utóbbi címet még Visontán érdemeltük ki, a nulladik napi spontán esti produkciónkkal. Tavaly ez a nulladik napi történet is komoly fejlődésen ment át, Dj Pixy cimboránk és néhány ezer watt hangtechnika is velünk tartott.

Egy kisebb szívinfarktussal felérő izgalmak mellett végül idén sikerült bekerülnünk a mezőnybe, és már alig várjuk, hogy az első osztályú kecskeméti pályára toljuk ki a Zöld Szörnyet. A tavaly hibátlanul szereplő léghűtéses Aprilia SR 50-ünkkel állunk rajthoz, amire még vár némi felújítás, de a verseny napjára csúcsformában lesz.

A csapat tagokat illetően van egy új belépőnk, mivel Erdélyi Gaben barátunk egy esküvő miatt nem tud velünk tartani, Gaben helyére Sára Tamás ugrik be, mellette változatlanul Farkas Bálint, Kovács Csaba és Kovács Norbert alkotják az elvonósnégyest.

A három napos full extrás cateringről idén is Lovas Dániel és Gerőfi Gábor gondoskodik, a csapat jó híréről pedig Klement Péter és Sára László sajtósok gondoskodnak, akik két fotó és bejelentkezés között a csapattaktikát is simítgatják, formálgatják. A négy fős stáb a Moto28 mellett a ProCaMoto Teamről is hasonlóképpen gondoskodik.

Versenyzőink:

Farkas Bálint – bő 20 évvel ezelőtt Babettával kezdte pályafutását, ma már egy 650-es Aprilisa Pegaso nyergében fogyasztja a kilométereket. A tavalyi verseny előtt még minden pizzafutár robogó felcsigázta őt Erzsébet körúti borbotlja előtt, idén már a felkészülés jegyében Máltára költözött, ahol a dudaszótól hangos, mediterrán stílusú forgalomban a túlélésért folytatott harc egyfajta felkészülésként szolgál neki. Többek közt az egyik oka a kiköltözésnek az volt, hogy igazi versenykörülmények között tudjon edzeni. Emiatt nagyon fontosnak tartja a gatyarohasztó hőségben való készülést. Máltán is borkereskedőként tengeti mindennapjait, tehát fröccse is van bőven. Ez kardinális jelentőségű, merthogy nem csak a versenyre készül, hanem a péntek estét is komolyan veszi. Az meg már lassan köztudott, hogy többen elvéreznek a verseny előestéjén, mint magán a versenyen.

Kovács Csaba – a tavalyi versenyre pár év motorozásmentes év után, de komoly versenyzői múlttal csatlakozott a csapathoz, viszont az elmúlt egy évben ő birtokolta a versenygépet. Nem bírt magával, csapágyasra is hajtotta. Ilyen az, ha az embert elkapja gépszíj, és nem bír robogózás nélkül meglenni. Egyértelmű volt már a tavalyi verseny leintésének pillanatában, hogy mit fog csinálni idén július 14-16. Között.

Kovács Norbert – a szemtelenül jóképű bulibáró tavaly robbant be a csapatba, és kiváló versenyzéssel biztosította helyét idén is a csapatban. Az év többi hétvégéjén használt KTM-ét most két napra az 50-es Apriliára, a krosszpályát pedig aszfaltra cseréli.

Sára Tamás – sajtósunk öccse újoncként gurul majd pályára, Erdélyi Gaben barátunkat fogja helyettesíteni. Tominak a vérében van a versenyzés, már tinédzser korában egy ezerkettes Zsiguli kormányát tekergette, szigorúan zárt pályán, később nagyobb és erősebb autók, majd kétkerekűek következtek. Jelenleg egy 125-ös Kawasakival közlekedik három dimenzióban a krosszpályákon. Újoncként egy komoly előnnyel érkezik, laza kilóval könnyebb mindenkinél, a súly-lóerő arányról pedig nem kell mesélnem...

Kövesd őket Facebookon!