Magasfilozófia: "jó az úgy, eddig is ment"

Totalbike24: MárkAszerviz Racing Team

2017.06.26. 15:38
"Nem mázlink volt, ez tudás" – és még szerények is vagyunk, miután a második csapat visszalépése után, surranópályáról bejutottunk.

Súlyos csapat, akik eléggé élik a Totalbike24 lényegét. Ráadásul iszonyatosan komolyan is veszik a versenyzést, minden idők legkeményebb pálya széli dumáit tőlük lestük el. Ráadásul tavaly már piszok gyorsak is voltak. Dörzsölt, tapasztalt endurance-rókák, oda kell rájuk figyelni.

Harmadszorra állunk rajthoz Pókival, a már 48 órát hibátlanul teljesítő Aprilia SR50-nel. Matematikailag nézve, egy 12. és egy 6. hely után idén nyernünk kell. Kár, hogy ennek semmi köze a matekhoz. Bárhogy is lesz, az idei eredményt már nem a korábbi felállásban érjük el, Márk és Miki igazoltan lesznek távol. Hiányozni fog Márk éjszakai etapja, és Miki nélkül az M1 sem fogja élőben kapcsolni Kecskemétet. Na de nem celebeskedni akarunk, így fájó szívvel, de megpályáztattuk a két szabad helyet, így 2017-ben a következő felállásban indulunk:

Tlac: nála van Póki és a garázs kulcsa, így örök életet vásárolt a csapatban. Na jó, azzal is, hogy 2015-ben ő nevezett, ezzel elévülhetetlen érdemeket szerezve csapatunk történetében. Autóval bekötött szemmel letalál Budapestről Fokvárosba, de ennek itt nem veszi túl sok hasznát. Annak, hogy közben nem kell aludnia, sokkal inkább. Taktikai zseniként a "jó az úgy, eddig is ment" elvet alkalmazza, és a sok aggodalmaskodó ellenére mindig neki lett igaza. A negatív hullámok messziről elkerülik.

LAZASÁG!!!
LAZASÁG!!!

Pisti: tavalyi nagymenőnk, halad a pályán, mint forró kés a vajban. Szerencsére idén is ráér, ami nagy mázli, tekintve, hogy alapesetben a Zengő Motorsport szerelőjeként járja a világot. Ráadásul nem elég, hogy korábban személyesen Michelisz Norbitól leshette el a kanyarvadászat titkos trükkjeit, a csapat endurance versenyekre tett kirándulásai során Zengő Zoltán őt választotta maga mellé váltótársnak.

Le Visontán büntetnek Pókival
Le Visontán büntetnek Pókival

Zoli: az egy körös menő. Két évig csapatfőnökként segített minket, és a leintés után mindig mehetett egy kört. A nadrágja már teljesített egy Totalbike24-et, idén ő is benne lehet. Nem aszfaltszűz, korábban az MZ kupa gyári menője volt. A gyárban is járt, és a kupában is menőzött. Csapatfőnökként elméletben nagyon vágta az íveket, most meglátjuk, a gyakorlatban milyeneket rajzol.

Csuzy: ő az, aki elől eldugtuk a garázs és Póki kulcsát. Fősuli mellett motorszerelőként dolgozik, hétköznap Ducatikat élesít, hétvégenként pedig saját Honda versenyrobogóját reszelgeti. Állítja, hogy ha egy éjszakára egyedül hagyjuk Pókival – no meg párszázezer forinttal –, gond nélkül 15 lóerő fölé tornázza a kis Apriliát. Persze nem hagyjuk, elég feltűnő lenne, ha már a rajtnál hanyatt esnénk.

Tavaly is uralták a pályát!
Tavaly is uralták a pályát!

Zsombor: A Szerelő. Csak így, nagybetűvel. Mindenki gondoljon bele, mit tudhat a srác, ha sem a Zengő hivatásos szerelőjét, sem a Ducati-mágust nem engedjük a villáskulcsok közelébe. Nagygenerált öt perc alatt megcsinál, a fékkart egy tankolás alatt kicseréli. A jobbost a balossal, hogy egyformán kopjon. Előrelátóan gondolkozik, tudja, hogy a verseny 24 órán át tart.

A bokszban a hátteret ezúttal is Endre, Viki és Gábor biztosítja, köszönet érte!

Kövesd őket Facebookon!