Egy év kihagyás után ismét versenyben

2017.07.07. 17:34 Módosítva: 2017.07.07. 17:34

Szép volt, milyen szép is volt. Dobogón állni a Le Visonta 24 órás fülledt, párás, izzasztó és embert próbáló rali után.

Az utolsó utáni percben lett egy üres hely, elkezdtem végigmenni a várólistán, végül a PwC Nyélgázos srácoktól jött az első pozitív visszajelzés: készen állnak ultrarövid idő alatt összerántani a stábot. Sikerült nekik, így idén a két előző verseny összes dobogósa ott lesz a rajtrácson. Ennek tudatában szóljon be bárki az irodistáknak!

Mertünk nagyot álmodni, de nem gondoltuk volna, hogy ekkora lesz. A lelkesedés kitartott még egy évig, hogy újra ringbe szálljunk. Az istenek azonban mégis másképp rendezték a dolgokat. Nem voltunk elég gyorsak a jelentkezésnél, így a 2016-os nyársapáti verseny kimaradt.

A helyzet idén sem változott, hiszen egy-két perccel megint sikeresen lemaradtunk a jelentkezésről. A sorsolás pedig ismét nem hozott szerencsét. Nagyon csalódottak voltunk, hiszen kétszer nem maradhatunk le életünk egyik legnagyobb élményéről. És mégis. Lemaradtunk. Szomorúan néztük még egy ideig az FB-oldalt, ahol egyre másra mutatkoztak be az új és a régi ismerős csapatok, majd eltettük a témát és próbáltunk másra gondolni és más programot szervezni július 15-ére.

Aztán jött Iván levele. Megjegyzem, egy ilyen levelet az autópálya belső sávjában megkapni életveszélyes. Nem hittem a szememnek, mikor kiderült, hogy újra van hely a versenyben. Mindez két héttel a verseny előtt. Beindultak a gondolatok azonnal, közben 140-ről 110-re lassultam és a külső sávban kezdtem el kiabálni örömömben. Már nem siettem sehova, már minden másodlagos lett egyszerre.

A csapatmozgósítás megtörtént. Kész csoda, hogy az eredeti csapatból 3 ember ugyanaz lesz:

- Varga Szabi – nagyrobogós, a csapat gyorsasági rekordere;
- Farkas Gábor – Visontán még szárnyait próbálgató, azóta vérbeli motoros (ha épp nem off-roadozik)
- Burján Ákos – cégtárs, azóta már két gyerek apukája
- és az újonc: tárgyalás alatt...

Sajtósunk és mindenesünk Szalay Adri lesz, aki szintén újoncként szagol bele a 24 órás benzingőzbe.

Ennyi. A gépállat, amennyiben elkészül, akkor a Visontai Rém lesz ismét, egy Aprilia SR 50 Street, amely jól bevált konstrukció, lám a Totalcar csapat is e mellett voksolt. Egyelőre kipufogó nélkül nyalogatja a 2 éves sebeit, azóta nem ment sokat, viszont a szigorúbb előírások más kipufogót kívánnak meg. Amennyiben nem sikerül az életre keltés, elképzelhető, hogy másik gépet hozunk, mert két hét alatt, munka mellett nehéz megoldani bármit.

Nem vagyunk szerelők, nem vagyunk profik, a visontai bokszunk is elárul erről valamit (a két fehér sátor között az a színes napernyő a két kempingszékkel). A Totalcar remek szomszéd volt, egy kis hideg átszivárgott a mobil klímájukból.

Idén sem készülünk kamionnal, már az idő rövidsége miatt sem, viszont imádjuk a jó bulit, és bármilyen hülyeségben benne vagyunk a pályán kívül. Jó lesz látni régi arcokat is, találkozunk Kecskeméten, addig pedig frissítjük az FB oldalunkat, ha van valami hír.